|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 22.12.2016 R. DO 22.02.2017 R.
|
|
|
|
|
|
W Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych: w zakresie realizacji inwestycji: koordynowano realizację zadania pn.: „Budowa kolektora sanitarnego wraz z pompownią ścieków z terenów dzielnicy „Siewierz Jeziorna” do oczyszczalni ścieków w Siewierzu – Etap I”. Przekazano plac budowy, wykonawca rozpoczął roboty budowlane. Zaktualizowano uzgodnienia z Tauronem, Orange i Gazownią związane z przebiegiem sieci podziemnych. Przygotowano umowy i porozumienia z RZGW oraz Agencją Nieruchomości Rolnych dot. wejścia w teren będący w ich zarządzie,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 24.11.2016 R. DO 21.12.2016 R.
|
|
|
|
|
|
W Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska: wydano: - 9 decyzji zezwalających na usunięcie drzew, - 5 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, - 2 postanowienia w sprawie wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego, - 2 decyzje o rozgraniczeniu nieruchomości, - 7 zawiadomień o ustaleniu numerów porządkowych, - 3 odpisy aktów własności ziemi oraz kserokopie akt uwłaszczeniowych – 2 sprawy, - 2 opinie w sprawie braku potrzeby uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć pn.: Zezwolenie na zbieranie odpadów...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 28.10.2016 R. DO 23.11.2016 R.
|
|
|
|
|
|
W Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska: wydano: - 12 decyzji zezwalających na usunięcie drzew, - 5 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, - 3 postanowienia w sprawie wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego, - 3 decyzje o rozgraniczeniu nieruchomości, - 1 opinię w sprawie braku potrzeby uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Otwarcie sklepu spożywczego ze stanowiskiem do pieczenia ciast i chleba w Siewierzu przy ul. Kopernika, - 1 decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ZA OKRES OD 29.09.2016 R. DO 27.10.2016 R.
|
|
|
|
|
|
W Ośrodku Pomocy Społecznej: w zakresie pomocy społecznej: • przyjęto 57 wniosków o udzielenie pomocy, • wydano 132 decyzje z zakresu pomocy społecznej, • wydano 1 decyzję dot. przyznania prawa do świadczenia opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych, • dokonano 102 odwiedzin w środowisku, przeprowadzono 68 wywiadów środowiskowych, • sporządzono 29 zawiadomień o przesunięciu terminu wydania decyzji w sprawie przyznania pomocy w formie stypendium szkolnego...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 26.08.2016 R. DO 28.09.2016 R.
|
|
|
|
|
|
W Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych: w zakresie realizacji inwestycji: koordynowano prace związane z przebudową dróg od skrzyżowania ul. Żwirki i Wigury z ul. Oleśnickiego do ronda na ul. Kieleckiej w Siewierzu. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Oleśnickiego do skrzyżowania z ul. Towarową ułożono warstwę ścieralną na jezdni i ścieżce rowerowej, zamontowano oznakowanie pionowe, odcinek będzie udostępniony dla ruchu. Na ulicy Kieleckiej trwają roboty związane z budową kanalizacji deszczowej...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 21.06.2016 R. DO 24.08.2016 R.
|
|
|
|
|
|
1. W Referacie Planowania Przestrzennego: • wszczęto postępowania administracyjne dotyczące wydania decyzji o warunkach zabudowy dla m.in.: budowy budynków mieszkalnych w Wojkowicach Kościelnych, Siewierzu, Dziewkach, budynku przychodni weterynaryjnej w Siewierzu, budynku poradni stomatologicznej w Siewierzu, rozbudowy hali produkcyjno-magazynowej na terenie zakładu PAKS`D w Siewierzu, • wydano decyzje o warunkach zabudowy dla budowy budynków mieszkalnych w Siewierzu, Marcinkowie, Hektarach i Żelisławicach, rozbudowy budynku usługowego w Siewierzu - Rynek...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.04.2016 R. DO 17.06.2016 R.
|
|
|
|
|
|
W Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska: wydano: - 15 decyzji zezwalających na usunięcie drzew, - 1 decyzję na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Miasta i Gminy dla firmy: Usługi Asenizacyjne Maciej Małota, - 5 decyzji w sprawie nałożenia kary pieniężnej na firmy: „EKO-SYSTEM BIS” Sp. z o.o., Wywóz Śmieci Usługi Porządkowe Karoń S.C., Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach i Remondis Sp. z o.o. Oddział w Sosnowcu, za nieosiągnięcie w odniesieniu do masy odebranych odpadów komunalnych w 2013 r.
|
|
|
|
|
|
|