|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 19.12.2013 R. DO 05.02.2014 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: wydano 8 decyzji ustalających warunki zabudowy m.in. dla budowy budynków mieszkalnych jednorodzinnych z garażami, na przebudowę budynków mieszkalnych, rozbudowę, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń parteru hotelu PRESTIGE na pomieszczenia handlowe, przebudowę kotłowni w Siewierzu oraz 1 decyzję odmawiającą ustalenia warunków zabudowy dla budowy 7 budynków mieszkalnych jednorodzinnych z garażami, 7 przydomowych oczyszczalni ścieków lub 7 szamb, zjazdu z drogi publicznej oraz budowę drogi wewnętrznej w Siewierzu, ul. Długa, wydano decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy słupowej stacji transformatorowej dla zasilania budynków w Dziewkach...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 28.11.2013 R. DO 18.12.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: - wpłynęło 8 wniosków i wydano zaświadczenia dla 7 działek o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w tym wypisy i wyrysy z planu miejscowego, - koordynowano prace nad miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębach Wojkowice Kościelne, Warężyn oraz Czekanka, wydano postanowienie opiniujące wstępny projekt podziału nieruchomości nr 752/9 położonej w Wojkowicach Kościelnych, - wydano postanowienie opiniujące pozytywnie "Projekt robót geologicznych na określenie warunków hydrogeologicznych w związku z odwodnieniem nowego poziomu eksploatacyjnego + 274 m n.p.m. złoża dolomitów"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.10.2013 R. DO 26.11.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 7 wniosków, wydano 7 decyzji, przesłano 2 odwołania Spółki dla Zagospodarowania Wspólnoty Leśno-Gruntowej w Siewierzu do Samorządowego Kolegium Odwoławczego od decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy dla posadowienia przyczep typu domek holenderski na działce nr 2500 (KM 20), obręb Siewierz, wpłynęło 18 wniosków i wydano zaświadczenia dla 146 działek o przeznaczeniu w miejscowym...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 27.09.2013 R. DO 28.10.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 9 wniosków, wydano 10 decyzji, wydano postanowienie w zakresie odwieszenia postępowania dotyczącego legalizacji samowolnie wybudowanej wiaty w Kuźnicy Warężyńskiej, wydano 17 zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium (w tym również wyrysy i wypisy ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.08.2013 R. DO 25.09.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania:1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 6 wniosków, wydano 6 decyzji, wydano decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla - rozbudowy budynku remizy OSP w Gołuchowicach o pomieszczenia garażowe dla bojowego wozu strażackiego wraz z zapleczem, - budowy przyłącza elektroenergetycznego kablowego niskiego napięcia w Żelisławicach, - budowy oświetlenia ulicznego na odcinku 300 m przy ul. Krakowskiej w Siewierzu, wydano 22 zaświadczenia...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 28.06.2013 R. DO 28.08.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania:1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 12 wniosków, wydano 20 decyzji, wydano 38 zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium,2 lipca odbyło się spotkanie Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej w sprawie opinii do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Czekance – Gmina Siewierz, przy drodze wojewódzkiej nr 793...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 24.05.2013 R. DO 26.06.2013 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 7 wniosków, wydano 6 decyzji, wydano 19 zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium, od Starosty Będzińskiego wpłynęły m.in. kopie pozwoleń na: budowę zjazdu indywidualnego z drogi gminnej w Tuliszowie, na budowę budynków mieszkalnych i szamba w Brudzowicach i w Czekance, rozbudowę budynków...
|
|
|
|
|
|
|