|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 27.11.2008 R. DO 19.12.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 27 listopada 2008 r. do dn. 19 grudnia 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 12 niosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 9 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gara?owych), na wnioski mieszkańców wydano 39 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy) o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego, do referatu wpłynęło 23 pisma (w tym: decyzje Starosty Będzińskiego...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 30.10.2008 R. DO 25.11.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 30 października 2008 r. do dn. 25 listopada 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęły 4 wnioski, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 9 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gara?owych, budowy reklamy przy DK 1, nadbudowy i wymiany więźby dachowej, rozbudowy i zmiany sposobu u?ytkowania pomieszczenia baru na pomieszczenia gospodarcze, budowy kładki dla pieszych w Leśniakach)...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 25.09.2008 R. DO 28.10.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 25 września 2008 r. do dn. 28 października 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 16 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 15 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gospodarczych i gara?owych, ogrodzenia terenu, rozbudowy i zmiany sposobu u?ytkowania budynku dla działalności usługowej, budowy hali produkcji rur betonowych, hali produkcji prefabrykatów betonowych...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 21.08.2008 R. DO 23.09.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 21 sierpnia 2008 r. do dn. 23 września 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 8 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 10 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zmiany sposobu u?ytkowania obiektów, budowy gazociągu wraz z przyłączami w Czekance), na wnioski mieszkańców wydano 47 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy) o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 10.07.2008 R. DO 20.08.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 10 lipca 2008 r. do dn. 20 sierpnia 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 15 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 13 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zmiany sposobu u?ytkowania obiektów, przebudowy placu zabaw przy przedszkolu w Siewierzu), wydano decyzję o odmowie ustalenia warunków zabudowy dla 29 budynków jednorodzinnych w Wojkowicach Kościelnych (Hektary)...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.05.2008 R. DO 08.07.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z prac Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 29 maja 2008 r. do dn. 8 lipca 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 12 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 18 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zmiany sposobu u?ytkowania obiektów, budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Siewierzu ul. Kościuszki, na adaptację pomieszczeń Szpitala Chorób Płuc na przyszpitalną poradnię chorób płuc i gruźlicy...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 25.04.2008 R. DO 28.05.2008 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z prac Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 25 kwietnia 2008 r. do dn. 28 maja 2008 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 11 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 10 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zmiany sposobu u?ytkowania obiektów, rozbudowy placu zabaw w Wojkowicach Kościelnych, budowy przydomowej oczyszczalni ścieków), na wnioski mieszkańców wydano 45 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy) o przeznaczeniu działek...
|
|
|
|
|
|
|