|
|
|
|
|
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SIEWIERZ - MGR ZDZISŁAW BANAŚ
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO SEKRETARIATU: 32 64 99 400, 32 64 99 401
E-MAIL DO SEKRETARIATU: SIEWIERZ@SIEWIERZ.PL
GODZINY PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW: WTOREK OD GODZ. 14:00 DO 16:00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZASTĘPCA BURMISTRZA MIASTA I GMINY SIEWIERZ - MGR DAMIAN DAWCZYŃSKI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEKRETARZ MIASTA I GMINY SIEWIERZ - MGR URSZULA RADZIWOŁEK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SKARBNIK GMINY - MGR AGNIESZKA ZARYCHTA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 407, 32 64 99 412, POKOJE NR 1 ORAZ 9 (PARTER)
|
|
Kierownik Referatu Podatków i Opłat: Iwona Karcz
Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatków i opłat mgr Monika Korusiewicz
Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatków i opłat Mariola Fira
Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatków i opłat mgr inż. Justyna Dawczyńska
Inspektor ds. wymiaru podatków mgr Monika Majewska
Inspektor ds. wymiaru podatków mgr Ewa Balcerek
Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatków i opłat mgr Agnieszka Małota
Punkt Wpłat Bezgotówkowych Urzędu Miasta i Gminy Siewierz jest czynny w godzinach pracy urzędu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO - BUDŻETOWEJ
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 426, POKOJE NR 16, 17 ORAZ 18 (I PIĘTRO)
|
|
Główny Księgowy mgr Edyta Korzus
Inspektor ds. księgowości budżetowej mgr Justyna Dziuba
Inspektor ds. księgowości finansowo budżetowej mgr Aleksandra Legawiec
Inspektor ds. księgowości budżetowej mgr Danuta Skalska
Inspektor ds. księgowości budżetowej mgr Dorota Pawińska
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 431 POI, POKOJE NR 11, 19 (I PIĘTRO) ORAZ PARTER
|
|
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich: mgr Ewa Orłowska
Sekretarka mgr Karolina Struska
Inspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i spraw wojskowych Anna Boroń
Inspektor ds. obsługi POI i GCI mgr Tomasz Lebiocki
Pomoc administracyjna Grażyna Bal
Pracownik gospodarczy
Goniec
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT OŚWIATY KULTURY I PROMOCJI
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 480 POKÓJ NR 35 (II PIĘTRO)
|
|
Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Promocji: dr Katarzyna Węcel-Ptaś
Inspektor ds. promocji lic. Marcin Machura
Podinspektor ds. edukacji i kultury mgr Paulina Janas
Podinspektor ds. edukacji i kultury mgr Sylwia Filipczyk
Pomoc Administracyjna mgr inż. Grzegorz Bański
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 442, 32 64 99 446, POKOJE NR 24, 30, 31, 32 (II PIĘTRO)
|
|
Kierownik Referatu Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska mgr Renisława Sułkowska
Inspektor ds. rolnictwa Halina Wyszyńska
Inspektor ds. geodezji Grażyna Jakubczyk
Inspektor ds. ochrony środowiska mgr inż. Ewelina Tondos
Inspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami mgr inż. Ireneusz Baliński
Inspektor ds. ochrony środowiska mgr inż. Agnieszka Gajek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 450, POKÓJ NR 25 (II PIĘTRO)
|
|
Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego Ewa Czerwińska
Inspektor ds. planowania przestrzennego mgr Justyna Borkowska
Inspektor ds. planowania przestrzennego mgr Małgorzata Merta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I LOKALOWEJ
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 458, POKÓJ NR 34 (II PIĘTRO)
|
|
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Lokalowej mgr inż. Małgorzata Zdeb
Inspektor ds. Gospodarki Lokalowej mgr Agnieszka Gajewska
Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej w zakresie dot. dróg mgr inż. Karol Czekaj
Inspektor ds. gospodarki komunalnej mgr inż. Zbigniew Wylężek
Inspektor ds. gospodarki komunalnej mgr Elżbieta Brzozowska
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBSŁUGI BIURA RADY MIEJSKIEJ
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 462, POKÓJ NR 36 (I PIĘTRO)
|
|
Inspektor ds. obsługi Biura Rady Miejskiej mgr Wioleta Sobczyk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WYDZIAŁ ROZWOJU, INWESTYCJI, FUNDUSZY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO REFERATU: 32 64 99 465, POKÓJ NR 38 (I PIĘTRO)
|
|
Kierownik Wydziału Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych inż. Dariusz Nowak
Zastępca Kierownika d/s zamówień publicznych mgr inż. Agnieszka Dobrowolska
Zastepca Kierownika d/s inwestycji mgr inż. Paulina Mańka
Zastępca Kierownika d/s pozyskiwania środków zewnętrznych mgr Joanna Trzcionka
Inspektor ds. budownictwa mgr inż. Joanna Cesarz-Bajan
Inspektor ds. współpracy zagranicznej i pozyskiwania środków zewnętrznych mgr Barbara Ciesielska-Pogoda
Inspektor ds. budownictwa mgr inż. Magdalena Gorzkowska
Podinspektor ds. zamówień publicznych Agnieszka Kańtoch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. URZĘDU STANU CYWILNEGO
|
|
|
|
|
|
TELEFON URZEDU STANU CYWILNEGO: 32 64 99 416, POKÓJ NR 4 (PARTER)
|
|
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego mgr Beata Galon-Śliwa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 423, POKÓJ NR 20 (I PIĘTRO)
|
|
Audytor Wewnętrzny mgr Justyna Tomasik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, KULTURY FIZYCZNEJ I ZDROWIA
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 425, POKÓJ NR 15 (I PIĘTRO)
|
|
Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej, kultury fizycznej i zdrowia mgr Barbara Nowak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO - RADCA PRAWNY
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 437, POKÓJ NR 21 (I PIĘTRO)
|
|
Radca prawny mgr Ilona Bożek
Radca prawny mgr Aldona Lebek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GMINNEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 457, POKÓJ NR 27 (II PIĘTRO)
|
|
Inspektor do spraw Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Obrony Cywilnej mgr Olga Brzozowska
|
|
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT DS. INFORMATYKI
|
|
|
|
|
|
Kierownik Referatu ds. informatyki mgr inż Łukasz Matyja
Inspektor ds. informatyki - mgr inż. Jarosław Fliski
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEKRETARIAT
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO SEKRETARIATU: 32 64 99 400, 32 64 99 401, POKÓJ NR 12 (I PIĘTRO)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA
|
|
|
|
|
|
TELEFON DO PUNKTU OBSŁUGI INTERESANTA 32 64 99 420, (PARTER)
|
|
Tomasz Lebiocki
Grażyna Bal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO KOMENDANT GMINNY DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
|
|
|
|
|
|
Samodzielne stanowisko Komendant gminny ds. ochrony przeciwpożarowej mgr inż. Andrzej Machura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO KOORDYNATOR DS. DOSTEPNOŚCI
|
|
|
|
|
|
TELEFON: 32 64 99 425, POKÓJ NR 15 (I PIĘTRO)
|
|
Samodzielne stanowisko Koordynator ds. dostępności mgr Barbara Nowak
|
|
|
|
|
|
|