|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 30.04.2010 R. DO 26.05.2010 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 30 kwietnia do dn. 26 maja 2010 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 8 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 19 decyzji, na wnioski mieszkańców wydano 33 zaświadczenia (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), • do referatu wpłynęło 15 pism w tym: wniosek o opinię w sprawie koncepcji budowy gazociągu wysokiego ciśnienia w Gminie Siewierz, pismo Konserwatora Zabytków nt rozbiórki budynków w Siewierzu ul. Krakowska, decyzje Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 18.03.2010 R. DO 27.04.2010 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 18 marca do dn. 27 kwietnia 2010 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęły 24 wnioski, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 19 decyzji, na wnioski mieszkańców wydano 53 zaświadczenia (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęły pisma, w tym: decyzje Starosty o pozwoleniu na budowę, nadbudowę budynków mieszkalnych, na instalację urządzeń reklamowych, na rozbiórkę budynków w Siewierzu, na budowę wytwórni mas bitumicznych na wniosek BUDIMEX S.A., pozwolenie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.01.2010 R. DO 17.03.2010 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 29 stycznia do dn. 17 marca 2010 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęły 24 wnioski, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 20 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej, budowy budynku gospodarczego, dla budowy ujęcia wód podziemnych w Gołuchowicach wraz z budową wodociągu, dla zmiany sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na punkt opieki nad dziećmi), na wnioski mieszkańców wydano 47 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 22.12.2009 R. DO 26.01.2010 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 22 grudnia 2009 r. do dn. 26 stycznia 2010 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 10 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 5 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynku gospodarczego, wykonania instalacji do magazynowania i napełniania tlenu laserowego oraz ekologicznej instalacji do magazynowania i napełniania czynników chłodniczych na wniosek AIR PRODUCTS Sp.z o.o. Oddział w Siewierzu, na wnioski mieszkańców wydano...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 27.11.2009 R. DO 17.12.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 27 listopada do dn. 17 grudnia 2009 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 7 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 5 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynku gospodarczego, ogrodzenia), na wnioski mieszkańców wydano 37 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło 18 pism, w tym:decyzje Starosty o pozwoleniu na budowę i przebudowę budynków mieszkalnych i gospodarczych, postanowienie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 29.10.2009 R. DO 25.11.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 29 października do dn. 25 listopada 2009 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 6 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 7 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gospodarczych, ogrodzenia, budowy ście?ek rowerowych), na wnioski mieszkańców wydano 24 zaświadczenia (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło 17 pism, w tym: pismo Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie pozwolenia...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 25.09.2009 R. DO 28.10.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 25 września do dn. 28 października 2009 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 12 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 16 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gospodarczych, monitoringu zamku, budowy stacji transformatorowej słupowej, linii napowietrznej średniego i niskiego napięcia w śelisławicach), na wnioski mieszkańców wydano 64 zaświadczenia (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło...
|
|
|
|
|
|
|