|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 27.03.2019 - 26.06.2019
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m. in. następujące zadania:
1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
- wpłynęło 21 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 6 wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 23.01.2019 - 26.03.2019
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m. in. następujące zadania:
1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
• wpłynęło 15 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 3 wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
• wydano 11 decyzji o warunkach zabudowy m.in. dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych, rozbudowy, nadbudowy i przebudowy istniejących budynków mieszkalnych, ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 19.12.2018 R. DO 22.01.2019 R.
|
|
|
|
|
|
1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
- wpłynęło 5 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 5 wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- wydano 5 decyzji o warunkach zabudowy m.in. dla budynków mieszkalnych w Siewierzu, Dziewkach, Leśniakach i 1 decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy sieci gazowej w Brudzowicach, ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 29.11.2018 R. DO 18.12.2018 R.
|
|
|
|
|
|
1. W Referacie Planowania Przestrzennego: wpłynęły 3 wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy; trwa procedura uzgadniania budowy sieci gazowej w Brudzowicach przy ul. Katowickiej; ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 27.09.2018 R. DO 28.11.2018 R.
|
|
|
|
|
|
1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
- wpłynęło 10 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy,
- wydano 4 decyzje o warunkach zabudowy dla budowy garażu dwustanowiskowego z pomieszczeniem gospodarczym oraz budowy tarasu w Siewierzu, budowy budynków mieszkalnych w Siewierzu i Żelisławicach, budowy budynku mieszkalnego oraz przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku gospodarczego w Gołuchowicach, ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 29.08.2018 R. DO 26.09.2018 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m. in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
- wpłynęło 5 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla m. in. budowy budynków mieszkalnych w Siewierzu, Brudzowicach, Wojkowicach Kościelnych i Gołuchowicach, legalizacji samowoli budowlanej budynku mieszkalnego w Siewierzu,
- wydano 4 decyzje o warunkach zabudowy dla nadbudowy budynku mieszkalnego, szamba lub przydomowej oczyszczalni ścieków w Żelisławicach, budowy budynków mieszkalnych i budynku gospodarczo-garażowego w Siewierzu, budowy dwóch silosów zbożowych w Siewierzu, ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES 20.06.2018 R. DO 28.08.2018 R.
|
|
|
|
|
|
W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania:
1. W Referacie Planowania Przestrzennego:
? wpłynęło 14 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla m.in. budowy budynków mieszkalnych w Siewierzu, Leśniakach, Wojkowicach Kościelnych, Podwarpiu, budowy dwóch silosów zbożowych w Siewierzu, budowy garażu z pomieszczeniem gospodarczym i tarasów w Siewierzu, ...
|
|
|
|
|
|
|