|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 16.07.2009 R. DO 25.08.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 16 lipca 2009 r. do dn. 25 sierpnia 2009 roku W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 16 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 18 decyzji (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy budynków gospodarczych, linii energetycznej, iluminacji kościoła na cmentarzu w Siewierzu), na wnioski mieszkańców wydano 57 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło 30 pism (m.in. decyzje Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 25.06.2009 R. DO 14.07.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 25 czerwca 2009 r. do dn. 14 lipca 2009 roku W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 5 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 10 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy stacji diagnostycznej, wodociągu od GZD w kier. Siewierza), na wnioski mieszkańców wydano 26 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło 10 pism (m. in. pozwolenie Konserwatora...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 28.05.2009 R. DO 24.06.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 28 maja do dn. 24 czerwca 2009 roku W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 15 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 10 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy tablicy informacyjnej), na wnioski mieszkańców wydano 43 zaświadczenia (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego), do referatu wpłynęło 13 pism, w tym m. in. decyzje Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę budynków mieszkalnych...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 27.03.2009 R. DO 29.04.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 27 marca do dn. 29 kwietnia 2009 roku W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 9 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 12 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, budowy magazynu, budowy odcinków sieci gazowej ul. Rzeczna w Siewierzu oraz w Wojkowicach Kościelnych-Hektary), na wnioski mieszkańców wydano 46 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego) o przeznaczeniu działek...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 26.02.2009 R. DO 25.03.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 26 lutego 2009 roku do dn. 25 marca 209 roku W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 5 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 12 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m. in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, dla centrum edukacji w w Brudzowicach, bazy sportowej w Gołuchowicach, budowy odcinka linii energetycznej ul.Chabrowa), na wnioski mieszkańców wydano 31 zaświadczeń (w tym wyrysy i wypisy z planu miejscowego) o przeznaczeniu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 26.01.2009 R. DO 24.02.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury Gminy Siewierz za okres od dn. 29 stycznia 2009 r. do dn. 24 lutego 2009 r. 1. W Ośrodku Pomocy Społecznej: w zakresie pomocy społecznej: - przyjęto 39 wniosków o udzielenie pomocy, - przeprowadzono 44 wywiady środowiskowe, - wydano 83 decyzje z zakresu pomocy społecznej, - dokonano odwiedzin w 150 środowiskach, w ramach projektu konkursowego „Nie bój się, integruj się - aktywizacja mieszkańców gminy Siewierz” uczestnicy odbywają spotkania grupowe ze specjalistą ds. kształtowania karier oraz moderatorem grupy wsparcia. Otrzymują wsparcie w środowisku domowym w ramach coachingu, zorganizowano spotkanie organizacyjne mające na celu rekrutację uczestników...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIE Z PRACY URZĘDU ZA OKRES OD 24.12.2008 R. DO 27.01.2009 R.
|
|
|
|
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRACY URZĘDU
|
|
Sprawozdanie z pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz za okres od dn. 24 grudnia 2008 r. do dn. 27 stycznia 2009 r. W poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu zrealizowano m.in. następujące zadania: 1. W Referacie Planowania Przestrzennego: w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: wpłynęło 17 wniosków, wszczęto postępowania administracyjne, wydano 15 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (m.in. w sprawach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, rozbudowy hotelu, nadbudowy budynku biurowego, dla inwestycji celu publicznego - przebudowa linii ŚN w Warę?ynie), wydano 3 decyzje o odmowie ustalenia warunków zabudowy dla budowy kurników, budynku produkcyjnego...
|
|
|
|
|
|
|