Kierując się koniecznością zapewnienia ciągłości prac Urzędu Miasta i Gminy Siewierz oraz mając na uwadze zasady zapobiegania i przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa COVID-19 wśród mieszkańców informujemy, że od dnia 13 marca 2020 roku do odwołania budynek Urzędu Miasta i Gminy Siewierz oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu zostaje zamknięty dla interesantów.
-
W sytuacjach wyjątkowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem urzędu, dla mieszkańców będzie dostępny Punkt Obsługi Interesanta na parterze budynku urzędu, w którym będzie mogła przebywać tylko jedna osoba.
-
W sytuacjach pilnych, wymagających kontaktu z pracownikami urzędu, należy wykorzystywać kontakt telefoniczny lub pocztę elektroniczną.
-
W sytuacjach kryzysowych po godzinach pracy urzędu sprawy należy zgłaszać pod numerem telefonu: 722 362 369.
-
Wpłaty związane z wszelkimi podatkami i opłatami lokalnymi powinny być dokonywane za pomocą przelewów bankowych.
-
W przypadku odbioru korespondencji na podstawie awiza, będzie ono wydawane w Punkcie Obsługi Interesanta.
-
Wszystkie ustalone wcześniej spotkania Burmistrza Miasta i Gminy z mieszkańcami zostają odwołane. O wznowieniu spotkań mieszkańcy zostaną poinformowani.
-
Zakazuje się wszelkich zgromadzeń, powodujących skupiska ludzi, w tym na targowisku.
Dane kontaktowe do pracowników Urzędu.
|