KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 26°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1013 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

GKL.7031.21.2014 Siewierz,
11 marca 2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 649-000-65-55
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY
 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na wykonanie zadania pod nazwą:

„Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku minidworca autobusowego wraz z niezbędnymi przyłączami (gaz, woda, energia elektryczna, kanalizacja ściekowa, sieć światłowodowa), parkingiem dla samochodów osobowych, miejscami parkingowymi dla autobusów, lokalizacją stanowisk przystankowych oraz zaprojektowaniem zagospodarowania terenu łącznie z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego”.

I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego w trakcie przygotowywania i realizacji prac budowlanych.

2. W ramach Przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności, do:
a) wykonania mapy do celów projektowych,
b) pozyskania dokumentacji terenowo-prawnej,
c) uzyskania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, jeśli będzie wymagana,
d) dokonania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w tym związanych z dostawą mediów, dysponowania terenem na cele budowlane,
e) wykonania projektu budowlano-wykonawczego budowy budynku minidworca autobusowego wraz z zapropjektowaniem parkingu dla samochodów osobowych (przewidywana ilość miejsc parkingowych – ok. 25 szt.), 2-ch miejsc parkingowych dla autobusów zbiorowej komunikacji pasażerskiej oraz 3-ch stanowisk przystankowych a także zaprojektowanie nowego oświetlenia ulicznego w rejonie opracowania (wycinek mapy z zaznaczonym rejonem opracowania stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).

Przewidywana funkcjonalność budynku minidworca autobusowego: pomieszczenie poczekalni dla pasażerów, toaleta (trzy kabiny: męska, damska oraz dla osób niepełnosprawnych), pomieszczenie usługowo-handlowe i pomieszczenie techniczne. Przewiduje się, że będzie to budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy o powierzchni zabudowy ok. 100 m2. Projekt powinien przewidywać wyposażenie budynku w klimatyzację lub instalację c.o. w oparciu o kocioł gazowy – do uzgodnienia na etapie projektowania, monitoring (obejmujący swym zasięgiem także miejsca parkingowe oraz stanowiska przystankowe) podłączony do istniejącego systemu podglądu miejsc publicznych w UMiG Siewierz (aktualnie Gmina Siewierz posiada system monitoringu Indigo Vision) oraz do systemu monitoringu w Policji w Siewierzu. Projekt powinien także obejmować swym zakresem uruchomienie publicznego, bezprzewodowego i darmowego dostępu do internetu (istnieje możliwość wykorzystania węzła gminnej sieci światłowodowej, który jest zlokalizowany w budynku MGOK w Siewierzu, w odległości ok. 50 m od planowanego minidworca).

Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać opracowania branżowe: wyposażenie budynku w instalację elektryczną, instalację wodno-kanalizacyjną (z podłączeniem budynku do istniejącej kanalizacji ściekowej), instalację odgromową (jeśli będzie konieczna), instalację gazową, instalację światłowodową połączoną z istniejącą gminną siecią światłowodową, zaprojektowanie odwodnienia terenu minidworca autobusowego wraz z odwodnieniem miejsc parkingowych, postojowych i przystanków poprzez podłączenie odwodnienia do istniejącej kanalizacji deszczowej.
W trakcie wykonywania dokumentacji projektowej wykonawca będzie na bieżąco uzgadniał z Zamawiającym planowane do wprowadzenia rozwiązania techniczne. Ostateczna wersja rozwiązań projektowych, która będzie przedstawiona do zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym będzie wymagała pisemnej akceptacji Zamawiającego.

Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać w 5-ciu egz. w wersji papierowej,
f) wykonania przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego - zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U.2004.130.1389) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – po 3 egz w wersji papierowej,
g) opracowania i dostarczenia Zamawiającemu projektów i opracowań, stanowiących przedmiot zamówienia w formie cyfrowej - na płycie CD – 1 szt.,
h) uzyskania i dostarczenia Zamawiającemu ostatecznej decyzji – pozwolenia na wykonanie prac budowlanych,
i) nieodpłatnego uaktualniania kosztorysu inwestorskiego – na wniosek Zamawiającego i w terminach określonych przez Zamawiającego,
j) w ramach pełnienia funkcji nadzoru autorskiego wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do bieżącego potwierdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, uszczególowienia projektu oraz usunięcia stwierdzonych wad na każdy wniosek Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym, udziałów w odbiorach poszczególnych etapów robót budowlanych (potwierdzonych stosownymi wpisami do dziennika budowy) oraz do udziału w odbiorze końcowym a także do wykonania dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie wprowadzone zmiany .

3. W projekcie budowlano-wykonawczym, w przedmiarze robót, w kosztorysie inwestorskim oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów. Wszelkie materiały i urządzenia należy wskazywać poprzez opisanie wymaganych ich parametrów – bez określania konkretnej nazwy producenta.

II. Termin wykonania zadania:
19 grudnia 2014 r. Za termin wykonania zadania uznana będzie data uzyskania prawomocnej decyzji na wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu wszystkich pozostałych, pozbawionych wad i błędów, opracowań stanowiących Przedmiot zamówienia. Wykonawca dokumentacji projektowej ma obowiązek złożyć w Starostwie Powiatowym w Będzinie, w imieniu Zamawiającego, wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę, którego załącznikiem jest wykonany projekt budowlano-wykonawczy zaakceptowany przez Zamawiającego. Akceptacja projektu budowlano-wykonawczego oraz pozostałych wymaganych opracowań projektowych będzie potwierdzona podpisaniem stosownego protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie okres 21 dni kalendarzowych na sprawdzenie dostarczonej dokumentacji projektowej, licząc od daty jej dostarczenia, w wersji papierowej, do siedziby Zamawiającego.

III. Miejsce i czas oraz forma składania oferty:
ofertę należy składać w formie pisemnej przesyłki pocztowej przesłanej na adres Zamawiającego lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pokój nr 11), z dopiskiem na kopercie: „Oferta GKL – Minidworzec autobusowy” w terminie do dnia 25 marca 2014 r. do godz. 14.00. W przypadku przesyłek pocztowych decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz. Oferty należy składać w formie wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę FORMULARZA OFERTOWEGO, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV. Oferta powinna zawierać:
1. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wykonanie pełnego zakresu prac, zgodnie z Przedmiotem zamówienia opisanym w pkt I.
2. Wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę FORMULARZ OFERTY (Załącznik nr 1).
3. Kserokopie stosownych uprawnień projektowych.

V. Istotne zapisy, które zostaną wprowadzone do umowy pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym:
Warunki płatności: płatność w 3-ch transzach, każdorazowo 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego”. Podstawą do wystawienia faktur jest potwierdzenie przez Zamawiającego wykonania poszczególnych etapów Zadania.
I transza - 20% wynagrodzenia - po wykonaniu mapy do celów projektowych i dostarczeniu jej skanu lub kserokopii Zamawiającemu – potwierdzeniem będzie podpisany przez Zamawiającego stosowny protokół odbioru lub wysłany e-mail,
II transza - 75% wynagrodzenia – po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na wykonanie prac i dostarczeniu Zamawiającemu pozbawionych wad i błędów opracowań określonych w pkt I ust. 2 co będzie potwierdzone podpisaniem przez Zamawiającego stosownego Protokołu odbioru dokumentacji. Na sprawdzenie dokumentacji projektowej Zamawiającemu przysługuje okres do 21 dni licząc od dnia złożenia dokumentacji Zamawiającemu,
III transza – 5% wynagrodzenia – po wypełnieniu funkcji nadzoru autorskiego.

VI. Kryterium wyboru ofert:
- najniższa cena brutto zapisana w FORMULARZU OFERTOWYM oraz spełnienie wymogów formalnych opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

VII. Informacje uzupełniające:
1. Istotne zapisy, które będą wprowadzone do umowy na wykonanie dokumentacji projektowych:
a) Strony postanawiają, że obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy będzie kara umowna.
b) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
- odstąpienie od umowy przez Wykonawcę bądź Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca: w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto,
- za zwłokę w terminie realizacji przedmiotu umowy: w wysokości 0,1 % całkowitego wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki,
- za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w dokumentacji projektowej, w uaktualnieniu kosztorysu inwestorskiego lub w wypełnieniu innego obowiązku wynikającego z podpisanej umowy: w wysokości 0,1 % całkowitego wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad lub wypełnienie obowiązku,
c) Wykonawca uprawniony jest żądać odsetek ustawowych w razie zwłoki Zamawiającego w zapłacie faktury,
d) Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto,
e) w przypadku naliczenia kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie z wierzytelności przysługującej z tytułu realizacji umowy.
2. Osoba do kontaktu: Zbigniew Wylężek, Referat Gospodarki Komunalnej i Lokalowej, tel. 32 64 99 459, e-mail: z.wylezek@siewierz.pl
3. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od realizacji Przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.


Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
mgr inż. Małgorzata Zdeb


Zapytanie ofertowe - projekt minidworca PDF 72.42 KB POBRAŃ: 316 POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - rejon opracowania PDF 799.81 KB POBRAŃ: 176 POBIERZ
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy PDF 87.91 KB POBRAŃ: 257 POBIERZ
Odpowiedzi Zamawiającego na zapytania PDF 73.52 KB POBRAŃ: 319 POBIERZ
Protokół postępowania PDF 201.21 KB POBRAŃ: 331 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39260164
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.