KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 20°C
Pręd. wiatru: 9 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Ogłoszenie nr 550066461-N-2019 z dnia 04-04-2019 r.
Siewierz: Wykonanie podobnych usług i robót budowlanych do zadania: Kompleksowa realizacja
w formie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pod nazwą: „Zapewnienie pełnej dostępności do
edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz poprzez budowę nowoczesnego przedszkola z
oddziałami integracyjnymi w Siewierzu”, tj. polegających na rozszerzeniu zaprojektowania i
budowy przedszkola o żłobek OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, Krajowy numer identyfikacyjny 53076100000000, ul. ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj.
śląskie, państwo Polska, tel. 326499471, 6499400, e-mail siewierz@siewierz.pl, faks 326 499 402.
Adres strony internetowej (url): archiwum.siewierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podobnych usług i robót budowlanych do zadania: Kompleksowa
realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pod nazwą: „Zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz
poprzez budowę nowoczesnego przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Siewierzu”, tj. polegających na rozszerzeniu zaprojektowania i budowy
przedszkola o żłobek
Numer referencyjny RIFZP-VII.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie
nowoczesnego żłobka w Siewierzu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego poprzez rozszerzenie zaprojektowania i budowy przedszkola z
oddziałami integracyjnymi w Siewierzu o żłobek i polega na powtórzeniu podobnych usługi i robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym
pn.: Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pod nazwą: „Zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej
w Gminie Siewierz poprzez budowę nowoczesnego przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Siewierzu”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w
szczególności: 1) wykonanie niezbędnych ekspertyz - przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zweryfikuje na własny koszt dane
wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, 2) protokolarne uzgodnienie koncepcji projektu przedmiotu zamówienia z
Zamawiającym, co jest warunkiem umożliwiającym przystąpienie do prac projektowych i realizacji zadania, 3) opracowanie dokumentacji
projektowej w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie
której realizowany będzie pełen zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem (dokumentacja
projektowa powinna zawierać między innymi: przedmiary robót), 4) zgodnie z przepisami uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, warunków,
uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu
prac, 5) budowę budynku nowoczesnego żłobka dla 20 dzieci wraz z potrzebnym personelem, a budynek musi być wolny od barier
architektonicznych, 6) budowę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, teletechnicznej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej,
centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, słaboprądowych (między innymi: monitoring, alarm, internet, telefony, domofony,
instalacja Ppoż., nagłośnieniowej), 7) montaż niezbędnej armatury, 8) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń (szatnie i innego niezbędnego
wyposażenia, analogicznie jak w PFU dla zamówienia podstawowego), 9) zagospodarowanie terenu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto
do: a) Urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b)
Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z
projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb
budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) Wykonania i
stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) Wykonanie przedmiotu umowy
zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, h) Jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru
odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w
przypadku gdy będzie odpłatny, i) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie
koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) W przypadku zniszczenia lub
uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu
pierwotnego na własny koszt, k) Zgłaszania do odbioru Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) Wykonania badań, prób i
rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m)
Zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) Usuwania na bieżąco
z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go
Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego
(chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), q) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla
zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim
Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i
składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę, r) Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia,
bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być
jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru
powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie.
s) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, t) Wykonania
innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe warunki zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby
zaoferowane przez Wykonawcę roboty/urządzenia/materiały spełniały wszystkie wymagania postawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
dla zamówienia podstawowego. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego
producenta oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o nie gorszej jakości i nie gorszych
parametrach niż opisane w PFU. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa po stronie Wykonawcy. 3) Należy zachować warunki wynikające z
decyzji, uzgodnień i opinii zawartych w PFU dla zamówienia podstawowego. 4) W trakcie robót Wykonawca może przedstawić materiały do
akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. Jeśli Wykonawca nie przedstawi materiałów do akceptacji, to ponosi ryzyko zabudowania materiałów niezgodnych z parametrami z dokumentacji. W
przypadku zabudowania materiałów o niezgodnych parametrach Wykonawca na własny koszt przebuduje niezgodny element lub nie otrzyma na
ten element wynagrodzenia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego
zrealizowania przedsięwzięcia, w tym na płaszczyźnie koordynacji poszczególnych branż. 6) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów
budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia
w teren prywatny. 7) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie wytycznych
Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty
podpisania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić personel do zaprojektowania robót i kierowania robotami jak w zamówieniu
podstawowym. 6. Obowiązuje wymagalność zatrudniania na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne pod
kierownictwem kierownika budowy, kierowników robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, czy innych czynności w zakresie realizacji
prac, o których mowa w pkt 2. 6. Należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z PFU dotyczącym
części przedszkolnej i zgodnie z aktualnymi przepisami. 7. Zamawiający stara się o dofinansowanie przedsięwzięcia w ramach rządowego
programu „Maluch+” na rok 2020.

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z pojawieniem się zapotrzebowania na budowę żłobka w Gminie Siewierz, zasadnym jest rozszerzenie zakresu prac
dotychczasowemu wykonawcy przedszkola o zaprojektowanie i budowę żłobka, w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zlecenie prac temu
samemu wykonawcy, który rozeznał front robót, prowadzi już prace projektowe oraz ma zorganizowany niezbędny personel i zaplecze, jest
zasadne z powodów ekonomicznych oraz technicznych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednol. Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm.). Przepis ten stanowi, że zamawiający
może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót
budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego
przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wszystkie powyższe przesłanki są
spełnione. Zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Kompleksowa realizacja w formie
„zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pod nazwą: „Zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz poprzez budowę
nowoczesnego przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Siewierzu” zostało udzielone w dniu 25 września 2018 r. wykonawcy - Konsorcjum
firm: STB Sp. z o.o. – Lider konsorcjum, ul. Bór 151 C, 42-200 Częstochowa oraz Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Import Export
„KROMAR” Marian Krotla – Partner konsorcjum, ul. Oleska 280, 42-161 Starokrzepice. Zamówienie podobne zostanie udzielone
dotychczasowemu wykonawcy w okresie do 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie polega na
powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem. Zamówienie podobne
obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie nowoczesnego żłobka w Siewierzu poprzez rozszerzenie zaprojektowania i budowy przedszkola z
oddziałami integracyjnymi w Siewierzu o żłobek. Przewidziane prace polegają na powtórzeniu podobnych prac projektowych tych samych
branż i powtórzeniu robót budowlanych podobnych jak w zamówieniu podstawowym, tj. rozszerzeniu budynku przedszkola o podobne
pomieszczenia gospodarcze, sanitarne, bawialnię, komunikację, itp. na potrzeby utworzenia żłobka. Wszystkie prace budowlane pod
względem technologicznym i materiałowym mają zostać wykonane zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego dla zakresu
przedszkola. Możliwość udzielenia takiego zamówienia była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego
(Ogłoszenie nr 545585-N-2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r.) W opisie zamówienia podstawowego (SIWZ) wskazano zakres tych usług i robót
oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone. Zamawiający przewidział, że zakres robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług lub
robót budowlanych, jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i że wartość podobnych usług lub
robót może wynieść maksymalnie do 4 000 000,00 zł netto. Wartość szacunkowa zamówienia podobnego wynosi 580 692,15 zł. Całkowita
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Przewidziano, że wykonawca może
przystąpić do wykonania robót podobnych wyłącznie po zawarciu umowy, pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 67
ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, po cenach wynegocjowanych z zamawiającym. Zamawiający będzie dążył do wynegocjowania ceny za 1 metr
kwadratowy żłobka nie wyższej niż uzyskana w przetargu cena za 1 metr kwadratowy przedszkola. W związku z powyższym udzielenie
zamówienia jest zasadne i zgodne z przepisami.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
STB Sp. z o.o. – Lider konsorcjum, biuro@stb-stb.pl, ul. Bór 151 C, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Import Export „KROMAR” Marian Krotla – Partner konsorcjum, , ul. Oleska 280 , 42-161,
Starokrzepice, kraj/woj. śląskie
 


Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy PDF 339.02 KB POBRAŃ: 89 POBIERZ
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia PDF 314.08 KB POBRAŃ: 102 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39269811
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.