Temperatura:15°C Pręd. wiatru:6 km/h
Ciśnienie:1011 hPa Deszcz:0,0 mm
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA
W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz podinspektor do spraw budownictwa w Referacie Planowania Przestrzennego
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe,
minimum 1 rok stażu pracy,
dobra znajomość programów pakietu MS OFFICE,
znajomość zagadnień z zakresu Prawa Budowlanego, Ustawy o Planowaniu i Zagospodarowani Przestrzennym, Ustawy o funkcjonowaniu samorządu gminnego,
znajomość topografii Gminy Siewierz,
Wymagania dodatkowe:
umiejętność analitycznego myślenia,
umiejętność pracy w zespole,
odporność na stres,
posiadanie prawa jazdy kategorii „B”
Wymagane dokumenty:
CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r Nr 101, poz 9267),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje,
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
Zakres zadań na stanowisku:
Rejestracja wniosków wpływających do referatu: - o wydanie zaświadczeń, opinii o podziałach nieruchomości, w sprawach terenów górniczych, - o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, - pism wpływających do referatu,
Przygotowywanie pism w sprawie - uzupełnień wniosków, - wszczęcia postępowania administracyjnego, - korespondencji z innymi jednostkami i organami,
Prowadzenie rejestrów: wniosków, decyzji, planów miejscowych,
Współpraca z biurem projektowym w procesie tworzenia mpzp i studium,
Przygotowywanie dokumentacji do archiwum,
Bieżąca obsługa interesantów i rzetelna informacja,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór - PP" na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 14 czerwca 2010 r. o godzinie 15-tej
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.