KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 13°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz

Inspektor ds. budownictwa w Referacie Rozwoju i Inwestycji



Wymagania niezbędne, które powinien posiadać kandydat:

  1. wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: budownictwo albo inżynieria środowiska,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  5. minimum 3- letni staż pracy,
  6. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
  7. doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość ustaw: prawo budowlane wraz z rozporządzeniami i prawo zamówień publicznych,
  8. znajomość procesu inwestycyjnego, umiejętność kosztorysowania,
  9. znajomość obsługi komputera (MS Office, Open Office),
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

Umiejętności dodatkowo oceniane:

  1. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
  2. umiejętność przygotowania dokumentacji technicznej,
  3. prawo j azdy kategorii „B",
  4. dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
  5. umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,
  6. odporność na stres,
  7. umiejętność organizacji pracy własnej.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, póz. 9267,
  2. kserokopia nowego dowodu osobistego,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, tj. świadectwa ukończenia szkoły średniej, dyplom ukończenia uczelni wyższej o wymaganym profilu,
  5. kserokopie uprawnień budowlanych,
  6. kserokopie świadectw pracy,
  7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne,
  10. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie dokumentacji dotyczących inwestycji gminnych
  2. Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji finansowanych w ramach środków będących w dyspozycji referatu:
    • realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
    • nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,
    • zaznajomienie się z obowiązującymi technologiami wykonywania budowy oraz stosowania tej wiedzy w praktyce,
    • bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodność z założonym budżetem,
    • bieżące dokumentowanie robót i istotnych zdarzeń w dzienniku budowy,
    • wydawanie poleceń kierownikom budowy i robót w zakresie realizacji inwestycji.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na inspektora ds. budownictwa" na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 31 marca 2008 r. o godzinie 15-tej. Złożonych ofert nie odsyłamy.

ZASTĘPCA BURMISTRZA

mgr Tomasz Sadłoń






Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257535
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.