BURMISTRZ MIASTA I GMINY SIEWIERZ
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
- referenta ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i obsługi inwestora
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz
42- 470 Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
referent ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i obsługi inwestora w Referacie Rozwoju i Inwestycji w Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne, które powinien posiadać kandydat:
a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie wyższe
c) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
e) doświadczenie wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku:
-
wiedza i doświadczenie w zakresie możliwości i procedur pozyskania środków z funduszy UE oraz innych środków zewnętrznych.
-
umiejętność pisania wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych oraz ich rozliczania. - umiejętność sporządzania ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie możliwości inwestowania na terenie gminy.
-
biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office - znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
f) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
a) odporność na stres
b) dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków
c) umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność
d) umiejętność organizacji pracy własnej
e) pożądane studia podyplomowe lub kursy dotyczące pozyskiwania funduszy unijnych
f) pożądane doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków unijnych
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
inicjowanie i koordynowanie prac dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej,
-
aplikowanie o środki pomocowe, w tym także fundusze strukturalne, ich realizacja i rozliczenie.
-
gromadzenie, analiza i rozpowszechnianie informacji dotyczących możliwości finansowania projektów z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej,
-
współdziałanie z innymi jednostkami samorządowymi w zakresie polityki regionalnej i integracji z Unią Europejską
-
współpraca z organizacjami pozarządowymi, oraz innymi podmiotami wspierającymi rozwój lokalny
-
Realizacja przedsięwzięć związanych z wykorzystaniem środków i programów unijnych,
-
Informowanie pracowników poszczególnych wydziałów o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych celem ujęcia ich w budżecie kolejnych lat oraz przygotowania stosownej dokumentacji.
-
Monitorowanie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł z pracownikami poszczególnych wydziałów.
-
Przygotowanie i aktualizowanie oferty dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie możliwości inwestowania na terenie gminy.
-
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z instytucjami i firmami dysponującymi środkami finansowymi przeznaczonymi na aktywizację i promocję gminy.
-
Bieżące kontakty z lokalnymi przedsiębiorcami oraz koordynowanie wszelkich innych działań związanych z rozwojem gospodarczym gminy.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, ewentualnie referencji g) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne.
h) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na prace na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście lub w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wiguryló lub przesłać pocztą z dopiskiem - „nabór na stanowisko referenta ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i obsługi inwestora w Referacie Rozwoju i Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Siewierz" - w terminie do dnia 27 czerwca 2007 r. do godz. 15-tej Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.siewierz.bip.info.pl.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, póz. 926)."
Burmistrz
mgr Zdzisław Banaś