KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 12°C
Pręd. wiatru: 7 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy na zastępstwo:

INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH


Adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
42-470 Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
tel. (032) 6499493
Wymiar czasu pracy:
1 etat (40 godzin tygodniowo)


Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
1. wykształcenie wyższe magisterskie
2. posiada co najmniej 2 letni staż pracy,
3. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania pracy na oferowanym stanowisku,

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1. znajomość ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
2. mile widziana znajomość obsługi oprogramowania firmy Sygnity
3. umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy
4.umiejętność korzystania z przepisów prawa
5. umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy
6. komunikatywność, odporność na stres

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego w tym między innymi: przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego przygotowywanie projektów decyzji w sprawie ustalania prawa do świadczenia wychowawczego, decyzji zmieniających, decyzji dotyczących zwrotu nienależnie pobranego świadczenia,
2. przygotowanie list wypłat świadczeń wychowawczych,
3. sporządzanie informacji o potrzebach w zakresie środków finansowych na realizację wypłat świadczeń wychowawczych,
4. sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z zakresu realizacji wypłat świadczenia wychowawczego,
5. przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,
6. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją programu Rodzina 500 Plus,

Wymagane dokumenty:
1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
4. aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
6. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U z 2016 r. poz. 902)
1. miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu,
2. wymiar czasu pracy – 1 etat
3. praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U z 2016 r. poz. 902)
1. w miejscu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w ar. 13 a ust. 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 31.05.2017 do godziny 15.00 w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. świadczeń wychowawczych”.
O przyjęciu zgłoszenia przesłanego pocztą decyduje data doręczenia. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej i BIP Urzędu Miasta i Gminy Siewierz oraz tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Siewierz, 17.05.2017


Nabór na Inspektor ds. świadczeń wychowawczych PDF 80.35 KB POBRAŃ: 324 POBIERZ
Informacja na temat naboru na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. świadczeń wychowawczych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Siewierzu PDF 60.46 KB POBRAŃ: 372 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257708
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.