KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 14°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:



Inspektor do spraw budownictwa
w Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych


Wymagania niezbędne, które powinien spełniać kandydat:
  1. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne.
  2. Co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej przez okres co najmniej 3 lat, o charakterze zgodnym z ogłoszonym naborem.
  3. Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych oraz z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego.
  4. Znajomość procesu inwestycyjnego.
  5. Biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office).
  6. Znajomość programu do kosztorysowania.
  7. Prawo jazdy kategorii „B”.
Wymagania dodatkowe/mile widziane:
  1. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  2. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dyspozycyjność.
  3. Umiejętność organizacji pracy własnej.
  4. Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.
  5. Odporność na stres.
  6. Zdolność szybkiego uczenia się.
  7. Umiejętność poprawnego formułowania treści pism urzędowych.
  8. Rzetelność i kultura osobista.
  9. Możliwość korzystania z samochodu prywatnego dla celów służbowych.
Zakres zadań na stanowisku:
  1. Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla inwestycji gminnych, realizowanych w ramach działań Wydziału, w tym między innymi:
  • opracowywanie zapytań ofertowych na wykonanie projektu w przypadku projektów, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia projektanta,
  • sporządzanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich,
  • koordynowanie wykonywania prac projektowych, kontrola postępu prac i ich zgodności
    z warunkami i założeniami zlecenia,
  • kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej,
  • przygotowywanie zgłoszeń robót budowlanych,
  • przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę.
  1. Sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji gminnych, w tym czuwanie nad aktualnością uzgodnień, decyzji i warunków.
  2. Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:
  • przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy inwestycji,
  • opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami budowlano-wykonawczymi,
  • nadzór i koordynacja w trakcie realizowanych inwestycji,
  • reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • nadzór nad osobami pełniącymi funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego,
  • przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,
  • nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,
  • akceptowanie podwykonawców oraz nadzorowanie i monitorowanie umów
    o podwykonawstwo,
  • rozpoznawanie i raportowanie opóźnień, zagrożeń i kontrola postępu robót budowlanych
    w stosunku do założeń inwestycji,
  • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych,
  • bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem oraz sporządzanie OT.
  1. Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
  2. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
  3. Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
  4. Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
  5. Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
  6. Realizacja innych zadań związanych z planowaniem i realizacją inwestycji gminnych.
Wymagane dokumenty :
  1. CV opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednol. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
  5. Kserokopie świadectw pracy.
  6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
  7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
w miesiącu poprzedzającym opubflikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %. Kandydaci którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór RIFZP-Inspektor ds. budownictwa” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Termin składania ofert upływa w dniu 13 lutego 2017 r. o godzinie 15-tej.
Złożonych ofert nie odsyłamy.



Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds budownictwa w WRIFiZP PDF 64.07 KB POBRAŃ: 261 POBIERZ
Informacja na temat noboru PDF 245.95 KB POBRAŃ: 174 POBIERZ
Informacja o rozstrzygnięciu naboru PDF 302.60 KB POBRAŃ: 164 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257360
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.