Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:
Inspektor do spraw budownictwa
w Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych
Wymagania niezbędne, które powinien spełniać kandydat:
-
Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne.
-
Co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej przez okres co najmniej 3 lat, o charakterze zgodnym z ogłoszonym naborem.
-
Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych oraz z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego.
-
Znajomość procesu inwestycyjnego.
-
Biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office).
-
Znajomość programu do kosztorysowania.
-
Prawo jazdy kategorii „B”.
Wymagania dodatkowe/mile widziane:
-
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
-
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dyspozycyjność.
-
Umiejętność organizacji pracy własnej.
-
Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.
-
Odporność na stres.
-
Zdolność szybkiego uczenia się.
-
Umiejętność poprawnego formułowania treści pism urzędowych.
-
Rzetelność i kultura osobista.
-
Możliwość korzystania z samochodu prywatnego dla celów służbowych.
Zakres zadań na stanowisku:
-
Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla inwestycji gminnych, realizowanych w ramach działań Wydziału, w tym między innymi:
-
opracowywanie zapytań ofertowych na wykonanie projektu w przypadku projektów, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia projektanta,
-
sporządzanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich,
-
koordynowanie wykonywania prac projektowych, kontrola postępu prac i ich zgodności
z warunkami i założeniami zlecenia,
-
kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej,
-
przygotowywanie zgłoszeń robót budowlanych,
-
przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę.
-
Sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji gminnych, w tym czuwanie nad aktualnością uzgodnień, decyzji i warunków.
-
Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:
-
przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy inwestycji,
-
opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami budowlano-wykonawczymi,
-
nadzór i koordynacja w trakcie realizowanych inwestycji,
-
reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
-
nadzór nad osobami pełniącymi funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego,
-
przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,
-
nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,
-
akceptowanie podwykonawców oraz nadzorowanie i monitorowanie umów
o podwykonawstwo,
-
rozpoznawanie i raportowanie opóźnień, zagrożeń i kontrola postępu robót budowlanych
w stosunku do założeń inwestycji,
-
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
-
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych,
-
bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem oraz sporządzanie OT.
-
Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
-
Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
-
Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
-
Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
-
Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
-
Realizacja innych zadań związanych z planowaniem i realizacją inwestycji gminnych.
Wymagane dokumenty :
-
CV opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednol. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
-
List motywacyjny.
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
-
Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
-
Kserokopie świadectw pracy.
-
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
w miesiącu poprzedzającym opubflikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %. Kandydaci którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór RIFZP-Inspektor ds. budownictwa” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Termin składania ofert upływa w dniu 13 lutego 2017 r. o godzinie 15-tej.
Złożonych ofert nie odsyłamy.
|