Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:
Referent ds. zamówień publicznych
w Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
biegła obsługa komputera,
-
znajomość przepisów zawartych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, ustawie o samorządzie gminnym oraz podstawowych zagadnień z ustawy Kodeks cywilny,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie: prawo, administracja, ekonomia,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych oraz ukończone kursy i szkolenia w tym zakresie,
-
umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
-
CV opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
-
kserokopie świadectw pracy,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
-
aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
-
Opracowanie i bieżąca aktualizacja regulaminów udzielania zamówień publicznych oraz wzorów dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego.
-
Sporządzanie i aktualizacja planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
-
Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
-
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
-
Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych
w zakresie przygotowania, przeprowadzenia i udzielania zamówień publicznych.
-
Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie zapytań ofertowych w zakresie określonym
w wewnętrznym regulaminie udzielania zamówień publicznych.
-
Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej, udział w pracach komisji oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.
-
Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.
-
Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione przez Wykonawców środki ochrony prawnej.
-
Egzekwowanie, zwalnianie i przedłużanie ważności zabezpieczeń należytego wykonania umów oraz zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór RIFZP-Referent ds. zamówień publicznych” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Termin składania ofert upływa w dniu 30 stycznia 2017 r. o godzinie 15-tej.
Złożonych ofert nie odsyłamy.
|