KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 17°C
Pręd. wiatru: 4 km/h
Ciśnienie: 1010 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 


Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:


Referent ds. zamówień publicznych
w Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych



Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  2. biegła obsługa komputera,
  3. znajomość przepisów zawartych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, ustawie o samorządzie gminnym oraz podstawowych zagadnień z ustawy Kodeks cywilny,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie: prawo, administracja, ekonomia,
  2. mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych oraz ukończone kursy i szkolenia w tym zakresie,
  3. umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty:
  1. CV opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
  7. aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Zakres zadań na stanowisku pracy:
  1. Opracowanie i bieżąca aktualizacja regulaminów udzielania zamówień publicznych oraz wzorów dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Sporządzanie i aktualizacja planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  3. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
  4. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
  5. Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych
    w zakresie przygotowania, przeprowadzenia i udzielania zamówień publicznych.
  6. Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie zapytań ofertowych w zakresie określonym
    w wewnętrznym regulaminie udzielania zamówień publicznych.
  7. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej, udział w pracach komisji oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.
  9. Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.
  10. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  11. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione przez Wykonawców środki ochrony prawnej.
  12. Egzekwowanie, zwalnianie i przedłużanie ważności zabezpieczeń należytego wykonania umów oraz zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości.




Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.


Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
- w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.






Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór RIFZP-Referent ds. zamówień publicznych na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Termin składania ofert upływa w dniu 30 stycznia 2017 r. o godzinie 15-tej.
Złożonych ofert nie odsyłamy.





Nabór na Referenta ds. zamówień publicznych PDF 67.94 KB POBRAŃ: 265 POBIERZ
Informacja na temat naboru PDF 251.21 KB POBRAŃ: 226 POBIERZ
Informacja o rozstrzygnięciu naboru PDF 323.89 KB POBRAŃ: 205 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257032
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.