KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 12°C
Pręd. wiatru: 4 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
 
Podinspektor ds. budownictwa
w Wydziale Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych
 w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz 
 
 
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, instalacje elektryczne lub pokrewne.
2. Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Znajomość procesu inwestycyjnego.
4. Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Brak przeciwwskazań zdrowotnych  do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. 
9. Prawo jazdy kategorii „B”.
 
Wymagania dodatkowe:
1. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2. znajomość programu do kosztorysowania, 
3. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dyspozycyjność,
4. dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
5. odporność na stres,
6. umiejętność organizacji pracy własnej,
7. zdolność szybkiego uczenia się,
8. umiejętność poprawnego formułowania treści pism,
9. rzetelność i kultura osobista.
 
Wymagane dokumenty: 
1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.),
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone  kursy, szkolenia oraz posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy.
 
 
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1. Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla inwestycji gminnych realizowanych w ramach wydziału, w tym między innymi:
opracowywanie zapytań ofertowych na wykonanie projektu w przypadku projektów, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia projektanta,
sporządzanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich,
koordynowanie wykonywania prac projektowych, kontrola postępu prac i ich zgodności z warunkami i założeniami zlecenia,
kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej,
przygotowywanie zgłoszeń robót budowlanych,
przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę. 
2. Sprawdzanie dokumentacji projektowych inwestycji gminnych, w tym czuwanie nad aktualnością uzgodnień, decyzji i warunków.
3. Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, finansowanych w ramach środków będących w dyspozycji wydziału, a w tym między innymi:
opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,
realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami, nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy, nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień, zagrożeń i kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.
4. Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
5. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
6. Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
7. Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
8. Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
9. Realizacja innych zadań, związanych z planowaniem i realizacją inwestycji gminnych.
 
 
Informacja  o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych (tekst jednol. Dz. U. z 2016 r., poz. 446): 
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz 
- wymiar czasu pracy – 1 etat 
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych  i szkodliwych  warunków pracy.
 
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednol. Dz. U. z 2016 r., poz. 446): 
w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy  niż 6 %.  
 
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „NABÓR – Wydział RIFZP”  na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. 
Termin składania ofert upływa w dniu 20 czerwca 2016 r. o godz. 1500. 
Złożonych ofert nie odsyłamy.
 
 
Siewierz, dnia  7 czerwca 2016 r.
 
 
 
 
 
 


Ogłoszenie o naborze PDF 41.84 KB POBRAŃ: 311 POBIERZ
Informacja na temat naboru PDF 26.20 KB POBRAŃ: 292 POBIERZ
Informacja o rozstrzygnięciu naboru PDF 28.02 KB POBRAŃ: 356 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39258622
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.