KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 13°C
Pręd. wiatru: 4 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz


Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  2. staż pracy minimum 3 lata,
  3. biegła obsługa komputera,
  4. znajomość przepisów zawartych w ustawach: Prawo Zamówień Publicznych oraz aktach wykonawczych, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
  2. odporność na stres,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. dyspozycyjność, komunikatywność,
  5. doświadczenie zawodowe związane z udzielaniem zamówień publicznych,
  6. mile widziane wykształcenie o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym.

Wymagane dokumenty:
  1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednol. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182),
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy.

Zakres zadań na stanowisku pracy:
  1. Sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych.
  2. Sporządzanie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o przetargach, o udzieleniu zamówienia oraz ogłoszeń o zawarciu umowy i zamieszczanie ich w obowiązujących publikatorach.
  3. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
  4. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
  5. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  6. Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  7. Udostępnienie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na stronie internetowej oraz zainteresowanym wykonawcom.
  8. Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przygotowywanie projektów modyfikacji treści specyfikacji.
  9. Sporządzanie zawiadomień o wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty, wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej zamawiającego.
  10. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.
  11. Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.
  12. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy.
  13. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione przez Wykonawców środki ochrony prawnej.
  14. Zwrot wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionych w formie pieniężnej.
  15. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202):

- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
 
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202): - w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %. Kandydaci którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „NABÓR – Zamówienia publiczne” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Termin składania ofert upływa w dniu 18 maja 2015 r. o godz. 15:00. Złożonych ofert nie odsyłamy.

Siewierz, dnia 5 maja 2015 r.


Informacja na temat naboru PDF 50.48 KB POBRAŃ: 418 POBIERZ
Informacja o rozstrzygnięciu naboru PDF 55.42 KB POBRAŃ: 389 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39258659
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.