Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
staż pracy minimum 3 lata,
-
biegła obsługa komputera,
-
znajomość przepisów zawartych w ustawach: Prawo Zamówień Publicznych oraz aktach wykonawczych, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
-
odporność na stres,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dyspozycyjność, komunikatywność,
-
doświadczenie zawodowe związane z udzielaniem zamówień publicznych,
-
mile widziane wykształcenie o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym.
Wymagane dokumenty:
-
CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednol. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
-
Sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych.
-
Sporządzanie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o przetargach, o udzieleniu zamówienia oraz ogłoszeń o zawarciu umowy i zamieszczanie ich w obowiązujących publikatorach.
-
Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
-
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
-
Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
-
Udostępnienie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na stronie internetowej oraz zainteresowanym wykonawcom.
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przygotowywanie projektów modyfikacji treści specyfikacji.
-
Sporządzanie zawiadomień o wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty, wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej zamawiającego.
-
Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.
-
Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.
-
Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy.
-
Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione przez Wykonawców środki ochrony prawnej.
-
Zwrot wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionych w formie pieniężnej.
-
Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202):
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202): - w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %. Kandydaci którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „NABÓR – Zamówienia publiczne” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Termin składania ofert upływa w dniu 18 maja 2015 r. o godz. 15:00. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Siewierz, dnia 5 maja 2015 r.
|