KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 20°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 


Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz



Wymagania niezbędne:

  1. ukończone studia wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku kierownika Referatu Planowania Przestrzennego, preferowane kierunki: architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna,
  2. posiadanie uprawnień do sporządzania projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu (wpis na listę Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów albo Architektów).
  3. co najmniej 4 - letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w administracji publicznej,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (informacja z Krajowego Rejestru Karnego),
  5. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wiedza i znajomość przepisów z następującego zakresu: ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, prawo geologiczne i górnicze, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych,
  8. dobra znajomość obsługi komputera i oraz pakietu biurowego MS Office i OpenOffice.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,
  2. umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji,
  3. umiejętność kierowania zespołem ludzkim i pracy w zespole, komunikatywność,
  4. samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  5. wysoka kultura osobista.


Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 z późn. zm./,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in. dokumenty, potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
  7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego,
  8. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.


Zakres zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz jego zmian,
  2. sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i jego zmian,
  3. prowadzenie rejestru aktualnych planów zagospodarowania przestrzennego,
  4. przygotowywanie okresowych ocen zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
  5. prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę planu,
  6. ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  7. sporządzanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń dla nieruchomości na podstawie planów miejscowych i studium,
  8. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  9. opiniowanie planów ruch zakładów górniczych,
  10. przygotowywanie uzgodnień w zakresie koncesji,
  11. opiniowanie projektów wstępnych podziałów nieruchomości,
  12. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie działania referatu
  13. kierowanie pracą podległego referatu, organizowanie i nadzorowanie właściwego wykonywania obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
  14. planowanie i wnioskowanie potrzeb finansowych celem zapewnienia wykonywania zadań referatu,
  15. gospodarowanie przyznanymi środkami budżetowymi, z uwzględnieniem obowiązujących procedur z zakresu zamówień publicznych,
  16. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych z zakresu działania referatu.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór - PP” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.

Termin składania ofert upływa w dniu 2 marca 2012 roku o godzinie 15:00.

Złożonych ofert nie odsyłamy.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś

Siewierz, dn. 2012.02.16.




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39259319
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.