|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - NAPRAWA INSTALACJI SPALINOWYCH I KOMINOWYCH
|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na wykonanie zadania pod nazwą: „Naprawa instalacji spalinowych i kominowych”. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie nawiewu zewnętrznego, podokiennego o pow. 200 cm2 wraz z zamontowaniem kratki maskującej zewnętrznej i wewnętrznej w lokalu mieszkalnym P. Majgier w budynku komunalnym w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 4 – 1 szt., b) wykonanie nawiewu zewnętrznego o pow. 200 cm2 w kotłowni c.o wraz z zamontowaniem kratki maskującej zewnętrznej i wewnętrznej – 1 szt., wykonanie połączenia kratki wentylacyjnej wentylacji kotłowni...
|
2012-11-21 07:00:00
|
|
2012-11-28 14:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - LIKWIDACJĘ PRZECIEKÓW POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU REMIZY OSP W WOJKOWICACH KOŚCIELNYCH, UL PIASTOWSKA 70, GMINA SIEWIERZ
|
|
|
|
|
|
Zaprasza do składania oferty na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na zadanie pod nazwą: „Naprawa pokrycia dachowego w remizie OSP w Wojkowicach Kościelnych”. I. Przedmiotu zamówienia obejmuje: Likwidację przecieków pokrycia dachowego w budynku remizy OSP w Wojkowicach Kościelnych, ul Piastowska 70, gmina Siewierz. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wymagane będzie wykonanie m. in. następujących prac: - rozbiórka starej obróbki blacharskiej wokół nadbudówki na dachu budynku remizy, - odbicie starych tynków pod wykonanie nowej obróbki blacharskiej wokół nadbudówki oraz odbicie popękanych tynków na kominie ponad powierzchnią dachu...
|
2012-11-21 07:00:00
|
|
2012-11-28 14:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - WYKONANIE I DOSTAWA KALENDARZY ŚCIENNYCH
|
|
|
|
|
|
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEWIERZU
|
|
Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia: „Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych w ramach projektu systemowego „Aktywność to szansa na przyszłość” realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowe parametry kalendarzy: a) ilość 19 sztuk b) 13 kart formatu A3 c) kalendarz spiralowany d) druk jednostronny, cyfrowy, pełny kolor e) papier: kreda f) logotypy: POKL, EFS w pełnym kolorze...
|
2012-11-12 07:00:00
|
|
2012-11-20 10:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - NAPRAWA OŚWIETLENIA ŚWIĄTECZNEGO
|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na wykonanie zadania pod nazwą: "Naprawa oświetlenia świątecznego". I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) naprawę uszkodzonych ramek dużych na słupy – 9 szt., b) naprawa uszkodzonych opraw pojedynczych słupy – Rynek – 13 szt., c) naprawa uszkodzonych opraw podwójnych słupy – Rynek – 3 szt., d) naprawa uszkodzonych ramek małych na słupy – 33 szt. II. Termin realizacji zamówienia: do dnia 7 grudnia 2012 r. III. Miejsce i czas oraz forma składania oferty...
|
2012-11-12 07:00:00
|
|
2012-11-19 15:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na wykonanie zadania pod nazwą: „Sprzedaż materiałów budowlanych”. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sprzedaż dla Gminy Siewierz następujących materiałów budowlanych: a) pustaki żużlowe o wymiarach: 20x20x40 cm (dopuszczamy wymiary 19x19x39 cm) – szt. 215, b) cement portlandzki (pakowany w workach po 25 kg) – 150 kg, c) wapno suchogaszone (pakowane w workach) - 100 kg, d) piasek budowlany (pakowany w workach) - 1000 kg. e) dostawa oraz rozładunek materiałów. W cenie sprzedaży materiałów należy uwzględnić ich dostawę, wraz z rozładunkiem...
|
2012-11-07 07:00:00
|
|
2012-11-12 15:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - NAPRAWA INSTALACJI SPALINOWYCH I KOMINOWYCH
|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na wykonanie zadania pod nazwą: „Naprawa instalacji spalinowych i kominowych”. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie nawiewu zewnętrznego, podokiennego o pow. 200 cm2 wraz z zamontowaniem kratki maskującej zewnętrznej i wewnętrznej w lokalu mieszkalnym P. Majgier w budynku komunalnym w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 4 – 1 szt., b) wykonanie nawiewu zewnętrznego w garażu o pow. 400 cm2 wraz z zamontowaniem kratki maskującej zewnętrznej i wewnętrznej – 1 szt., wykonanie nawiewu zewnętrznego o pow. 200 cm2 w kotłowni c.o...
|
2012-11-06 07:00:00
|
|
2012-11-14 15:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - WYKONYWANIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY SIEWIERZ UL. ŻWIRKI I WIGURY 16
|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na zadanie pod nazwą: wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 I. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy Siewierz. Adres: 42-470 Siewierz ul. Żwirki i Wigury nr 16 - na okres od 2 stycznia 2013 roku do dnia 31.12.2013 r. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1. II.
|
2012-11-05 07:00:00
|
|
2012-11-30 15:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
WYKONANIE WRAZ Z MONTAŻEM TABLICY PAMIĄTKOWEJ W RAMACH REALIZACJI OPERACJI "PRZEBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO KS NIWY W BRUDZOWICACH - ETAP II"
|
|
|
|
|
|
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wraz z montażem tablicy pamiątkowej: - tablica metalowa w metalowej ramie; - elementy graficzne wytrawione, pokryte kolorem; - tablica powinna zostać zamontowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie stadionu KS Niwy Brudzowice, przy ulicy Cisowej na dwóch słupkach zastabilizowanych w gruncie; - słupki oraz tył tablicy powinny być pokryte farbą antykorozyjną; - wymiary: szerokość minimum 90 cm, wysokość minimum 70 cm; Tablica pamiątkowa musi zawierać: - emblemat (logo) Unii Europejskiej, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013...
|
2012-10-24 07:00:00
|
|
2012-10-29 15:00:00
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ DRUKAREK LASEROWYCH
|
|
|
|
|
|
Przedmiot zamówienia: "Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarek laserowych". Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: Monochromatyczna sieciowa drukarka laserowa z automatycznym drukowaniem dwustronnym (minimalne parametry określa załącznik nr 2 do zapytanie o cenę), Komputer z certyfikatem CE wraz z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 Professional (minimalne parametry określa załącznik nr 3 do zapytanie o cenę), Monitor LED/LCD (minimalne parametry określa załącznik nr 4 do zapytanie o cenę).
|
2012-10-23 07:00:00
|
|
2012-10-30 15:00:00
|
|
|
|
|
|