KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 28°C
Pręd. wiatru: 7 km/h
Ciśnienie: 1014 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

    Siewierz, dnia 13.01.2014 r.

GGŚ-I.271.2.2014

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 649-000-65-55
tel. (0 32) 64 99 400 fax.(0 32) 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na zadanie pod nazwą:

Usługi w zakresie wyceny nieruchomości w 2014 r. na terenie Gminy Siewierz


  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wyceny nieruchomości w 2014 r. na terenie Gminy Siewierz obejmujące w szczególności:
  1. Określenie wartości nieruchomości niezabudowanych
  2. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych
  3. Określenie wartości nakładów poczynionych na nieruchomości
  4. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych budynkami gospodarczymi, przemysłowymi, użyteczności publicznej lub innymi wraz z urządzeniami i budowlami znajdującymi się na nieruchomości dla potrzeb ( m. innymi ) oddania nieruchomości w zarząd lub użytkowanie
  5. Określenie wartości nieruchomości dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność
  6. Określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej
  7. Określenie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej
  8. Określenie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą dla potrzeb ustalenia opłaty (renty) planistycznej
  9. Określenie wysokości wynagrodzenia za wykonanie służebności gruntowej
  10. Określenie wysokości wynagrodzenia za służebność przesyłu
  11. Waloryzacja wysokości opłaty adiacenckiej.



  1. Pozostałe warunki zlecenia:
  1. Poszczególne rodzaje prac objęte niniejszym zapytaniem, wskazane w załączniku nr 4 - formularz cenowy, będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb. Zamawiający określi każdorazowo w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania.
  2. Wynagrodzenie zostanie ustalone, w oparciu o ceny jednostkowe usług określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym, zgodnie z faktycznym wykonaniem, potwierdzonym przez Zamawiającego, w protokole zdawczo-odbiorczym.
  3. Płatność będzie następowała odrębnie za każde zlecenie, na podstawie faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół zdawczo – odbiorczy.
  4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem.
  5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.


II. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia publicznego: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.


III. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać pisemnie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11) do dnia 27 stycznia 2014 r. do godziny 1500.
UWAGA:
Oferta powinna być przesłana Wnioskodawcy za pośrednictwem poczty, kuriera, drogą elektroniczną opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, bądź złożona osobiście.


IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
  3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że spełniają poniższe warunki:
  1. Dysponowanie przez wykonawcę pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym : min. jedną osobą, który posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powyższe powinno wynikać z zał. nr 2 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz powinno być potwierdzone oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
  2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - dwóch usług w zakresie szacowania nieruchomości. Powyższe powinno wynikać z zał. nr 3 - wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia oraz załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.


VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
  1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia – załącznik nr 2.
  4. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia – załącznik nr 3
  5. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
  6. Formularz cenowy sporządzony według załącznika nr 4.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny
  1. Ceną ofertową jest cena brutto i winna być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy obliczyć sumując wszystkie pozycje formularza cenowego – wskazane w załączniku nr 4.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu cenowym. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji w formularzu cenowym spowoduje odrzucenie oferty.
  3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
  4. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania.
  5. Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli oferty.

VIII. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień jest
Kier. Ref. Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Renisława Sułkowska tel. 32 64 99 447 e-mail: r.sulkowska@siewierz.pl


IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy:
  1. Formularz cenowy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie stanowi załącznik do umowy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt wszelkich wad wykrytych w czasie korzystania z odebranej dokumentacji.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zleceniodawcy kary umownej:
  1. Za odstąpienie od zlecenia przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 30% wynagrodzenia brutto, ustalonego w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie na formularzu cenowym,
  2. Za zwłokę w wykonaniu zlecenia z winy Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, ustalonego w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie na Formularzu cenowym za każdy dzień zwłoki,
  3. Za zwłokę w usunięciu wad z winy Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, ustalonego w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie na Formularzu cenowym za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu na usunięcie wad.
  1. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego mu wynagrodzenia.

XI. Termin ważności oferty: 30 dni


XII. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena brutto – obliczona jako suma wszystkich pozycji wymienionych w formularzu cenowym – załącznik nr 4 do zapytania. Cena oferty powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


Otrzymują :
wg rozdzielnika 


Zapytanie ofertowe usługi w zakresie wyceny nieruchomości w 2014 r. na terenie Gminy Siewierz PDF 122.99 KB POBRAŃ: 189 POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego ODT 25.36 KB POBRAŃ: 319 POBIERZ
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ODT 22.38 KB POBRAŃ: 316 POBIERZ
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego ODT 20.63 KB POBRAŃ: 294 POBIERZ
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego ODT 25.11 KB POBRAŃ: 315 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 29.36 KB POBRAŃ: 327 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39260723
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.