KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 20°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz, dnia 14 grudnia 2013 r.

Nr sprawy: IT-I.132.000004.2013


ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 649-000-65-55
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
14 000 Euro na zadanie pod nazwą:

NADZÓR AUTORSKI I SERWIS OPROGRAMOWANIA DZIEDZINOWEGO
FIRMY U.I. INFO-SYSTEM

I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór autorski i serwis oprogramowania dziedzinowego autorstwa firmy U.I. INFO-SYSTEM z Legionowa w wersji Windows/SQL dla zintegrowanych programów/modułów:
- PODATKI Win/SQL - 5 stanowisk,
- JGU Win/SQL - 1 stanowisko,
- KSGZOB Win/SQL - 6 stanowisk,
- BUDZET Win/SQL - 6 stanowisk,
- KASA Win/SQL - 1 stanowisko,
- PŁACE Win/SQL - 1 stanowisko,
- AUTA Win/SQL - 1 stanowisko,
- ŚRODKI TRWAŁE Win/SQL - 1 stanowisko,
- REJESTR Win/SQL - 1 stanowisko,
- OPLOK Win/SQL - 3 stanowiska.

Bazy danych wyżej wymienionych programów pracują w systemie Linux pod kontrolą bazy danych opartej na Firebird Superserver w wersji 2.5. Pliki poszczególnych programów znajdują się w udostępnionych zasobach serwera pracującego pod kontrolą systemu Linux opartego na kontrolerze domeny Samba 4.

2. Wykonawca zapewni w ramach serwisu oprogramowania:
2.1 Dostarczanie nowych, zmodyfikowanych i dostosowywanych do aktualnego stanu prawnego wersji oprogramowania,
2.2 Instalowanie dostarczonych wersji oprogramowania,
2.3 Szkolenie, doradztwo i pomoc w obsłudze oprogramowania.
2.4 Konsultacje i pomoc techniczną dostępnymi środkami łączności (na wskazany Zamawiającemu e-mail, telefon, faks, zdalny dostęp przez Internet), w trakcie eksploatacji oprogramowania.
2.5 Przyjmowanie propozycji, dotyczących zmian w oprogramowaniu.
3. Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego na bieżąco o pojawiających się aktualizacjach oprogramowania.
4. Zamawiający będzie zlecał aktualizacje oprogramowania, usługi serwisowe sukcesywnie w miarę potrzeb.
5. W przypadku wystąpienia awarii lub niewłaściwego działania oprogramowania Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę telefonicznie, e-mailem, faksem lub listownie.
6. Wykonawca przystąpi do obsługi zgłoszenia serwisowego niezwłocznie, korzystając z dostępnych środków łączności (Internet) lub wykonując prace osobiście w siedzibie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe wynosi nie więcej niż 3 dni robocze.
8. Należność za prace objęte przedmiotem umowy płatna będzie każdorazowo po wykonanej usłudze na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. Podstawą wystawienia faktury jest zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru wykonanej usługi.


II. Termin realizacji zamówienia:

14 dni od udzielenia zamówienia.


III. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w jeden z następujących form: pisemnej w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11), faxem, poczta tradycyjną lub poprzez pocztę email na adres it@siewierz.pl do dnia 23 grudnia 2013 r. do godziny 15:00.


IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).


V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Złożą do dnia określonego w niniejszym zapytaniu ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularz oferty.
2. Nie później niż na dzień składania ofert potwierdzą, że spełniają poniższe warunki:
2.1 Są upoważnieni przez firmę Usługi Informatyczne INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek s.j. z siedzibą w Legionowie 05-120 przy ul. Piłsudskiego 31 lok. 240 do występowania w jej imieniu w zakresie dystrybucji, sprzedaży i obsługi serwisowej oprogramowania firmy U.I. INFO-SYSTEM - co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym na załączniku nr 1 - formularz oferty.
2.2 Posiadają Licencję firmy U.I. INFO-SYSTEM na korzystanie i rozpowszechnianie "Pakietu oprogramowania" oraz upoważnienie do udzielania licencji Użytkownikom końcowym - co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym na załączniku nr 1 - formularz oferty.


VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:

Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.


VII. Opis sposobu obliczenia ceny

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.

VIII. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień są:

Łukasz Matyja - kierownik Referatu ds. informatyki, tel. 32 64 99 433, e-mail: l.matyja@siewierz.pl


IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy:

1. Za wykonane usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy każdorazowo wynagrodzenie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej, który to dokument będzie stanowił załącznik do umowy, zgodnie z faktycznie wykonaną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego, w protokole odbioru wykonanej usługi.
2. Płatność będzie następowała odrębnie za każde zlecenie, na podstawie faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół odbioru.
3. Obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania będzie kara umowna.

XI. Termin ważności oferty:

30 dni od daty złożenia.


XII. Kryterium wyboru ofert:

Najniższa cena brutto za wykonanie całości zadania. Zamawiający nie odsyła złożonych ofert. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający skontaktuje się telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania ofertowego jeśli oferowana cena będzie przekraczała jego możliwości finansowe.

Kopia aa


Zapytanie ofertowe - Nadzór autorski i serwis oprogramowania dziedzinowego firmy U.I. INFO-SYSTEM PDF 46.38 KB POBRAŃ: 342 POBIERZ
Załącznik Nr 1 - Formularz oferty DOC 41.00 KB POBRAŃ: 317 POBIERZ
Załącznik Nr 2 - Kalkulacja cenowa DOC 80.00 KB POBRAŃ: 342 POBIERZ
Załącznik Nr 3 - Projekt umowy PDF 41.21 KB POBRAŃ: 301 POBIERZ
Zawiadomienie o wynikach postępowania dla zapytania ofertowego PDF 22.46 KB POBRAŃ: 319 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39259490
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.