Siewierz, dnia 25 lipca 2013 r.
Nr sprawy: IT-II.253.000001.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 649-000-65-55
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na zadanie pod nazwą:
UBEZPIECZENIE SIECI SWIATŁOWODOWEJ OD WSZYSTKICH RYZYK
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie sieci światłowodowej wybudowanej w ramach projektu „Rozwój społeczeństwa informacyjnego z Zagłębiu Dąbrowskim – Gmina Siewierz”. Ubezpieczenie powinno obejmować wszystkie elementy wybudowanej na terenie Gminy Siewierz sieci o łącznej wartości 3 090 500,00 zł brutto. W skład wybudowanej sieci wchodzą między innymi okablowanie światłowodowe podziemne oraz nadziemne podwieszone na istniejącej podbudowie słupowej o szacunkowej łącznej długości 45 km, urządzenia aktywne i pasywne takie jak serwer, przełączniki, routery, ups, notebook, szafy teletechniczne oraz serwerowe wraz wyposażeniem, hotspoty, infokioski zewnętrzne i wewnętrzne itd. Zakres ubezpieczenia powinien obejmować wszelkie szkody materialne polegających na uszkodzeniu, zniszczeniu bądź utracie przedmiotu ubezpieczenia wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od ubezpieczającego przyczyny. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku:
-
kradzieży, kradzież z włamaniem, rabunek, wandalizm, dewastacja;
-
działanie ognia (w tym również dymu i sadzy) oraz polegające na osmaleniu, przypaleniu, zapaleniu, awarii instalacji na także w wyniku wszelkiego rodzaju eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, oraz w czasie akcji ratunkowej (np. gaszenia, burzenia, oczyszczania zgliszcz);
-
działanie wody tj. burzy, powodzi, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu, gradu, śniegu, działanie wiatru, huraganu, osunięcie się ziemi, zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych;
-
zbyt wysokie/niskie napięcia/natężenie w sieci instalacji elektrycznej;
-
działania użytkowników sprzętu (w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze);
-
celowego uszkodzenia lub zniszczenia przez osoby trzecie;
-
zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym wskutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania (np. tym zbyt wysokiego lub zbyt niskiego napięcia w sieci);
-
bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego itp.;
-
akcji ratowniczej prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi umową ubezpieczenia;
Suma ubezpieczenia i wysokość odszkodowania
-
Sumę ubezpieczenia powinna stanowić wartość odtworzeniowa mienia objętego ubezpieczeniem do stanu pierwotnego.
-
Jako wysokość odszkodowania przyjmuje się:
a) przy szkodzie częściowej – wartość niezbędnych kosztów naprawy uszkodzonego przedmiotu z uwzględnieniem kosztów demontażu, transportu, montażu, oraz innych tego typu opłat,
b) przy szkodzie całkowitej – wartość kosztów nabycia i zainstalowania nowego przedmiotu tego samego rodzaju,
c) w przypadku, gdy naprawa uszkodzonego przedmiotu albo jego wymiana nie jest możliwa - wartość kosztów w wysokości wartości odtworzeniowej na dzień powstania szkody.
-
Zamawiający nie przewiduje udziału własnego zmniejszającego kwotę przysługującego odszkodowania.
-
Zamawiający wymaga również klauzuli likwidacyjnej w sprzęcie elektronicznym, która zapewnia wypłatę odszkodowania w kwocie pozwalającej zastąpić ubezpieczony sprzęt przez fabrycznie nowy, jak najbardziej zbliżony parametrami do sprzętu zniszczonego
II. Termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
III. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w jeden z następujących form: pisemnej w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11), faxem, poczta tradycyjną lub poprzez pocztę email na adres l.matyja@siewierz.pl do dnia 5 sierpnia 2013 r. do godziny 15:00.
IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że spełniają poniższe warunki:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124 poz. 1151 z późniejszymi zmianami).
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
-
Formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Oświadczenie załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia.
-
Proponowany przez wykonawcę projekt umowy wraz z warunkami ubezpieczenia, które będą zgodne z zapisami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym (ostateczna treść umowy będzie podlegać uzgodnieniom po wyborze najkorzystniejszej oferty).
-
Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124 poz. 1151 z późniejszymi zmianami).
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
VIII. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień są:
Łukasz Matyja - kierownik Referatu ds. informatyki, tel. 32 64 99 433, e-mail: l.matyja@siewierz.pl
IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy:
-
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do przygotowania umowy.
-
Warunki zapisu umowy muszą być zgodne z niniejszym zapytaniem ofertowym.
XI. Termin ważności oferty:
30 dni od daty złożenia.
XII. Kryterium wyboru ofert:
Najniższa cena brutto za wykonanie całości zadania. Zamawiający nie odsyła złożonych ofert. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający skontaktuje się telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania ofertowego jeśli oferowana cena będzie przekraczała jego możliwości finansowe.
ZASTĘPCA BURMISTRZA MIASTA I GMINY SIEWIERZ
mgr Dariusz Waluszczyk
|