RIFZP-II.7013.000005.2018 Siewierz, dnia 10 października 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
„Wykonanie stałej organizacji ruchu w ciągu ul. Piaskowej i ul. Sosnowej w Siewierzu.”
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż przewidzianego w projekcie istniejącego oznakowania wraz z odwozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zakup, dostawę i montaż docelowego oznakowania zgodnie ze skorygowanym zakresem prac projektu stałej organizacji ruchu.
2. Odpady z demontowanego oznakowania takie jak np. gruz Oferent zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
3. Docelową organizację ruchu należy wykonać na ul. Sosnowej i ul. Piaskowej w Siewierzu.
4. Oferent zgłosi wykonaną organizację ruchu do odbioru odpowiednim organom i uzyska Protokół odbioru docelowej organizacji ruchu dopuszczający do użytkowania.
5. Po zakończeniu prac i uzyskaniu Protokołu odbioru docelowej organizacji ruchu Oferent zgłosi ten fakt do Zamawiającego, a Zamawiający wyznaczy termin ich odbioru.
6. W ramach oferty Oferent uporządkuje teren w obrębie miejsca prowadzenia prac oraz przekaże dokumenty jakościowe potwierdzające zastosowanie materiałów zgodnych z dokumentacją.
-
Istotne postanowienia:
1. Zaleca się, aby oferenci dokonali wizji w terenie oraz zdobyli wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
2. Oferent w formularzu oferty wpisuje ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji i wyliczy ich wartość oraz całkowitą wartość oferowanych prac.
-
Termin realizacji zamówienia:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 08.11.2019 r.
-
Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać pisemnie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11), faksem na numer 32 64 99 402 bądź mailem na adres: inwestycje@siewierz.pl do dnia
18 października 2019 r. do godziny 1200.
V. Kupujący ma obowiązek dołączenia do oferty następujących dokumentów:
1. Oferta cenowa przedstawiająca cenę brutto zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania – Formularz oferty.
VI. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień
w siedzibie Zamawiającego są:
Inspektor ds. Budownictwa Piotr Krasucki, tel. 32 64 99 472,
e-mail: pkrasucki@siewierz.pl
VII. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt stałej organizacji ruchu w ciągu ul. Piaskowej i ul. Sosnowej w Siewierzu
3. Skorygowany zakres prac Projektu stałej organizacji ruchu na ul. Piaskowej i ul. Sosnowej w Siewierzu.