Siewierz, 27.12.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zleceniodawca:
Gmina Siewierz,
ul. Żwirki i Wigury 16,
42-470 Siewierz,
NIP: 625-245-74-81,
REGON: 276258227,
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402,
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; http://bip.siewierz.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
Druk gazety samorządowej Miasta i Gminy Siewierz w 2019 roku
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku gazety samorządowej Miasta i Gminy Siewierz według podanych kryteriów.
1. Usługa podstawowa:
a. Ilość wydań w ciągu roku: 12 (raz w miesiącu),
b. Ilość egzemplarzy w każdym wydaniu: 2300 sztuk,
c. Data publikacji każdego numeru (zrealizowania usługi druku): w ciągu 2 dni roboczych (48h) od chwili przekazania materiałów do druku,
d. Ilość stron gazety w wersji podstawowej – 20 stron, w tym:
- okładka: 4 strony full color - 4+4 papier kreda mat 150 g/m2,
- wsad: 16 stron full color - 4+4 papier kreda mat 115g/m2,
e. Oprawa zeszytowa (gazeta sfalcowana do formatu A4 i zszyta dwiema zszywkami).
2. Warianty usługi podstawowej:
a. Ilość stron gazety – 24 strony, w tym: okładka 4 strony full color, kreda 150g/m2 + wsad 20 stron full color - 4+4 papier kreda mat 115g/m2,
b. Ilość stron gazety – 16 stron, w tym: okładka 4 strony full color, kreda 150g/m2 + wsad 12 stron full color - 4+4 papier kreda mat 115g/m2
II. Wspólne warunki zlecenia:
1. Zleceniobiorca jest zobowiązany do stałej współpracy ze Zleceniodawcą w celu koordynowania prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zleceniobiorca musi wykonać zlecenie korzystając z własnych narzędzi/maszyn.
3. Zleceniobiorca jest zobowiązany dostarczyć wydrukowane publikacje do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz na własny koszt, pakowane po 100 sztuk (np. zafoliowane), w ciągu 2 dni roboczych (48h) od chwili przekazania materiałów do druku.
4. Zleceniobiorca udostępni Zleceniodawcy przestrzeń na serwerze poprzez FTP w celu przekazywania mu plików do druku.
5. Zleceniodawca ma możliwość okazjonalnego zmniejszenia lub zwiększenia ilości stron w danym wydaniu.
6. Zleceniodawca ma prawo zrezygnować z publikacji jednego wydania w ciągu roku bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat na rzecz Zleceniobiorcy.
7. Za każdy dzień opóźnienia względem pkt. I 1c Zleceniodawca ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 100 zł.
8. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zleceniobiorca w wysokości 2000 złotych brutto.
9. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy kary umowne za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zleceniodawca w wysokości 2000 złotych brutto.
10. W przypadku opóźnienia płatności faktur Zleceniobiorca ma prawo naliczyć odsetki
w wysokości ustawowej.
11. W przypadku naliczenia kar umownych Zleceniobiorca wyraża zgodę na ich potrącenie
z wierzytelności przysługującej z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31.12.2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
Zleceniobiorca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającym: cenę brutto za druk gazety samorządowej Miasta i Gminy Siewierz w 2019 roku. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
V. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Płatność zostanie wykonana w dwunastu ratach odpowiadających kolejnym wydaniom gazety. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia przekazania każdego z dwunastu rachunków Zleceniodawcy na rachunek wskazany przez Zleceniobiorcę.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu. Dopuszcza się możliwość przesyłania ofert pocztą elektroniczną na adres siewierz@siewierz.pl lub faksem na numer 32/6499402.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 7 stycznia 2019 roku do godz. 14:00. Oferty złożone po tym czasie zostaną odrzucone bez względu na ich treść.
VII. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
Osoba do kontaktu: Marcin Machura, tel. 32/6499485, m.machura@siewierz.pl, Katarzyna Węcel-Ptaś, tel. 32/6499481, k.wecel-ptas@siewierz.pl
|