KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 8°C
Pręd. wiatru: 15 km/h
Ciśnienie: 1021 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

RIFZP-II.7013.000008.2018                                                                                                                                            
                 Siewierz, dnia 09 października 2018 r. 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl 
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
 
Adres  do korespondencji:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz         
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
3 000 Euro na zadanie pod nazwą:

Zagospodarowanie terenu przy budynku remizy OSP Tuliszów na potrzeby boiska do siatkówki i badmintona
 
  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy budynku remizy OSP w Tuliszowie na potrzeby boiska wielofunkcyjnego do gry w siatkówkę i badmintona.
  2. Wykonawca wykona boisko wielofunkcyjne na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Siewierz (działka ewidencyjna nr 23/2) w miejscowości Tuliszów. Ustalenie dokładnej lokalizacji boiska na wskazanej działce nastąpi przy współudziale przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika.
  3. Zapytanie ofertowe dotyczy złożenia dwóch ofert wariantowych:
Wariant I:
  1. Zamówienie obejmuje wykonanie boiska wielofunkcyjnego (do gry w siatkówkę i badmintona) o wymiarach 16 m x 8 m poprzez dostawę i montaż:
  1. Wielofunkcyjnych słupków o profilu aluminiowym do montażu siatki, przeznaczonych do użytkowania na boiskach zewnętrznych, z płynną regulacją wysokości siatki w zakresie 100-250 cm lub podobnym (dopuszcza się odchylenie o +/- 10 cm) – umożliwiające uniwersalne wykorzystanie zestawu: siatkówka, badminton (1 kpl. – 2 szt.)
  2. Tulei montażowych słupków aluminiowych wraz z deklem maskującym (1 kpl. – 2 szt.)
  3. Polipropylenowej siatki do siatkówki o wymiarach: 9,5m x 1m (dopuszcza się odchylenie o +/- 20 cm), z linkami naciągu: góra – stal, dół – polipropylen, kolor czarny (2 szt.)
  1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy również:
  1. Piłki do gry w siatkówkę (2 szt.)
  2. Zestawy do gry w badmintona: 2 rakietki, lotka, pokrowiec (2 kpl.)
  3. Taśmy do wyznaczenia pola gry w badmintona, linie wyznaczające pole gry o wymiarach 13,4m x 6,1m materiał: tworzywo polipropylenowe, wraz ze szpilkami mocującymi do podłoża (1 kpl.)
  4. Taśmy do wyznaczenia pola gry w siatkówkę, linie wyznaczające pole gry o wymiarach 16m x 8m, materiał: tworzywo polipropylenowe, wraz ze szpilkami mocującymi do podłoża (1 kpl.)
  1. Wykonawca zabuduje tuleje montażowe w podłożu gruntowym, poprzez wykonanie fundamentu wylewanego na budowie lub prefabrykowanego (stóp fundamentowych) zgodnie z wytycznymi producenta.
  2. Przy wykonywaniu stóp fundamentowych dla słupków należy przyjąć wysokość wg. docelowego (przyszłego) poziomu terenu. Zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym i Użytkownikiem.
  3. Wymaga się aby posadowienie wszystkich wykonywanych fundamentów (stóp fundamentowych) było na głębokość nie płytszą niż głębokość przemarzania gruntu. 
Wariant II:
  1.  
  1. Zamówienie obejmuje wykonanie boiska wielofunkcyjnego (do gry w siatkówkę i badmintona) o wymiarach 16m x 8m zgodnego z Wariantem I, a ponadto dostarczenie i montaż dodatkowo:
  1. Dwóch ławek stałych, o konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo i lakierowanej proszkowo, siedzisko i oparcie drewniane, impregnowane, ławka o parametrach minimalnych: długość - 160 cm, wysokość całkowita z siedziskiem - 77 cm (2 szt.)
  1. Wykonawca zabuduje dwie ławki stałe, o konstrukcji stalowej, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego i Użytkownika, w podłożu gruntowym poprzez wykonanie fundamentu wylewanego na budowie lub prefabrykowanego (stóp fundamentowych), zgodnie z wytycznymi producenta.
  2. Przy wykonywaniu stóp fundamentowych ławek należy przyjąć wysokość wg. docelowego (przyszłego) poziomu terenu. Zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym i Użytkownikiem.
  1. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
  1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia
    i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
  2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych,
  3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z zapytaniem ofertowym, załącznikami i prawidłową technologią wykonywania robót,
  4. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób
    i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego,
    w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
  5. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
  6. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
  7. wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
  8. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
  9. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
  10. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
  11. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
  12. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  2. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
  3. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.
  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2018 r.
III. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Oferty należy składać pisemnie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11), faksem na numer (32) 64 99 402, bądź mailem na adres: inwestycje@siewierz.pl do dnia 19 października 2018 r. do godz. 10:00.
  2. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
  1. Istotne postanowienia umowne:
  1. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, po zakończeniu zadania.
  2. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego.
  3. Płatność nastąpi przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury lub rachunku, poprzedzonej podpisanym protokołem potwierdzającym sprawowanie przedmiotowej funkcji.
  4. Obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy będzie kara umowna:
    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
  • za opóźnienie w terminie realizacji przedmiotu umowy, w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki.
  • za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto.
    1. Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy:
  • w przypadku opóźnienia Wykonawcy w rozpoczęciu wykonania zamówienia, wynoszącego co najmniej 10 dni,
  • w przypadku rażącego zaniedbania i zaniechań w pełnieniu obowiązków wynikających z umowy.
    1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:
  • za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto.
    1. W przypadku opóźnienia płatności faktur Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki
      w wysokości ustawowej.
    2. Z innych tytułów bądź, gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywistej wartości poniesionej szkody, Strony mają prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach Kodeksu Cywilnego.
    3. W przypadku naliczenia kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie z wierzytelności przysługującej z tytułu realizacji umowy.
VI.   Informacja o dokumentach składających się na ofertę w obu Częściach:
  1. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
  1. Oferta cenowa przedstawiająca cenę ryczałtową brutto – odrębną dla obu wariantów zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania – formularz ofertowy. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty obejmującej wyłącznie jeden wariant.
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e),
  1. Podwykonawcy
  1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę.
  3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
    z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  4. W przypadku zamiaru powierzenia zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty – zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, odpowiadając za ich działania i zaniechania jak za własne.
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Ceną ofertową jest cena ryczałtowa brutto i powinna być podana w PLN cyfrowo
i słownie. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o zapytanie ofertowe.
 
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień w siedzibie Zamawiającego jest:
Podinspektor ds. budownictwa w Wydziale Rozwoju Inwestycji Funduszy i Zamówień Publicznych - Paulina Nowak, tel. 32 64 99 471, e-mail: pnowak@siewierz.pl
 
  1. Kryterium wyboru ofert:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium ceny – 100 %. Zamawiający wybierze do realizacji jeden z wariantów złożonej oferty.
 
  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem danych osobowych Pani/Pana przetwarzanych w Urzędzie Miasta
    i Gminy Siewierz jest Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz.
  2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:
    e-mail: iod@siewierz.pl
  3. dane osobowe Pani/Pana przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednol. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz z dnia 13 stycznia 2017 r. stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr 120.5.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Siewierz.
  4. odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane, po uprzednim ich zanonimizowaniu, zostaną udostępnione
    w oparciu o przepisy  ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednol. Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)
  5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z terminami wskazanymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych Osobowych.
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych uniemożliwiają udzielenie zamówienia publicznego.
  7. w odniesieniu do danych osobowych Pani/Pana decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. Pani/Pan posiada:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pana uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
  1. Pani/Panu nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pani/Pana jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwagi:
*     skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

**   prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  
 
BURMISTRZ
 
mgr Zdzisław Banaś

 
 
Załączniki:
  1. Formularz oferty – zał. nr 1
 
Kopia a/a


Zapytanie ofertowe PDF 2.49 MB POBRAŃ: 68 POBIERZ
Załącznik nr 1 DOC 50.00 KB POBRAŃ: 179 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39174931
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.