KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 5°C
Pręd. wiatru: 7 km/h
Ciśnienie: 1024 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

    Siewierz, dnia 14 czerwca 2018 r.
RIFZP-VII.271.31.2018
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl 
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
 
Adres do korespondencji:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz       
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:

Wykonanie odlewu z brązu ławki oraz rzeźb twórców pieśni „Od Siewierza jechał wóz” wraz z transportem i montażem na Rynku w Siewierzu
 
Kody CPV:
92312000-1 Usługi artystyczne
45212352-8 Roboty budowlane w zakresie pomników przemysłowych
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odlewu z brązu ławki oraz rzeźb przedstawiających twórców pieśni „Od Siewierza jechał wóz”, tj. Zdzisława Pyzika (autora tekstu) oraz Stanisława Hadynę (kompozytora muzyki) wraz z transportem
    i montażem na Rynku w Siewierzu. Wygląd rzeźb przedstawiają załączniki graficzne nr 1 – 5 do niniejszego zapytania.
  2. Szczegółowe parametry odlewu:
  1. materiał - brąz gatunek B10, atestowany,
  2. technologia formowania - sztuczkowa z sypkich mas samoutwardzalnych,
  3. wykończenie - sztuczna patyna koloru brązowego zabezpieczona powłoką z wosku drobnokrystalicznego.
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
  1. transport przygotowanych przez pracownię rzeźbiarską modeli gipsowych oraz ławki z pracowni rzeźbiarskiej zlokalizowanej w Krakowie do odlewni,
  2. transport wykonanego, gotowego odlewu ławki i rzeźb w brązie z odlewni na miejsce montażu na Rynku w Siewierzu wraz z montażem do podłoża z kostki granitowej.
  1. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również zabezpieczenie oryginalnej ławki wykorzystanej do odlewu oraz jej transport w stanie nieuszkodzonym do Siewierza,
    w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę wynoszącej
    60 miesięcy
    , co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
  4. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, wg załącznika nr 3. Faktura Wykonawcy za wykonaną usługę zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół końcowy zdawczo-odbiorczy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego.
  1. Termin realizacji zamówienia:
Ustala się termin realizacji zamówienia do 28 września 2018 r.
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania oraz podstawy wykluczenia
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, tj. wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego odlewu
    z brązu o wartości minimum 30 000 zł brutto.
  2. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o załączone
    do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Części IV niniejszego zapytania ofertowego.
  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę
 
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
  1. Formularz oferty wg zał. nr 1,
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie,
  3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – wg zał. nr 2 oraz załączeniem:
  4. Dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
    o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca, który złożył najwyżej ocenioną ofertę nie załączył do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2 – 4, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów.
 
  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że jeżeli przepisy innych ustaw lub rozporządzeń wykonawczych wymagają szczególnej formy dla danego dokumentu, Wykonawca musi zastosować tą formę. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do Zamawiającego:
  • za pomocą faksu na nr: 32 64 99 402,
  • drogą elektroniczną na e-mail: siewierz@siewierz.pl,
  • pisemnie na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
  1. Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  2. Wykonawca może zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przez upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego archiwum.siewierz.pl
  3. Ze strony Zamawiającego pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się
    z Wykonawcami są: Agnieszka Dobrowolska, tel.: 32 64 99 467, Marcin Machura, tel. 32 64 99 485.
  1. Termin związania ofertą
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz 
z upływem terminu składania ofert.
 
  1. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
  3. Oświadczenia składane są w oryginale. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  4. Oferta podmiotów występujących wspólnie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
  1. Ceną ofertową jest cena ryczałtowa brutto za cały zakres przedmiotu zamówienia
    i powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie.
  2. Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3.    Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wyraża zgodę na poprawienie pomyłki polegającej na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
 
  1. Termin i miejsce składania ofert
  1. Oferty należy składać pisemnie w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 11) do dnia 27 czerwca 2018 r. do godz. 1000.
  2. Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Oferta powinna być oznakowana następująco:
 
ZAPYTANIE OFERTOWE.
Wykonanie odlewu z brązu ławki oraz rzeźb twórców pieśni „Od Siewierza jechał wóz” wraz z transportem i montażem na Rynku w Siewierzu
Nie otwierać przed dniem 27 czerwca 2018 r.
 
  1. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
  2. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia przez Zamawiającego. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności.
  3. Oferty można składać osobiście, przez posłańca lub przesyłać pocztą za potwierdzeniem odbioru. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający wyda poświadczenie złożenia oferty.
  4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę po terminie.
  1. Kryteria oceny ofert
 
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
 
Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
 
Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia – maksymalnie 100 % = 100 pkt.
Ocena danej oferty polegać będzie na przyznaniu punktów (przyjmuje się, że 1% = 1 punkt) wyliczonych w kryterium „Cena”.
 
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Punkty przyznane za kryterium „CENA” będą liczone według następującego wzoru:
 
C = (C najniższa : C badana) x 100
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „CENY”,
C najniższa – cena najniższa (z VAT) zaoferowana spośród ofert ocenianych
C badana – cena (z VAT) podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
 
Oferta, której zostanie przyznana największa ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
  1. Istotne dla Wykonawcy postanowienia umowy
 
Formularz umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 3. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty –  załącznik nr 1.
 
  1. Informacja na temat składania ofert częściowych i wariantowych
 
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
 
  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie Miasta
    i Gminy Siewierz jest Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz.
  2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz: e-mail: iod@siewierz.pl
  3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednol. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz z dnia 13 stycznia 2017 r. stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr 120.5.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Siewierz.
  4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane, po uprzednim ich zanonimizowaniu, zostaną udostępnione
    w oparciu o przepisy  przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednol. Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)
  5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z terminami wskazanymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych Osobowych.
  6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych uniemożliwiają udzielenie zamówienia publicznego.
  7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. Wykonawca posiada:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
  1. Wykonawcy nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwagi:
*     skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

**   prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
 
BURMISTRZ
 
mgr Zdzisław Banaś
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Wykaz usług – załącznik nr 2
  3. Wzór umowy – załącznik nr 3
  4. Załączniki graficzne nr 1 - 5
 


Zapytanie ofertowe PDF 384.48 KB POBRAŃ: 91 POBIERZ
ZAŁĄCZNIK 1 - formularz ofertowy DOC 54.50 KB POBRAŃ: 180 POBIERZ
ZAŁĄCZNIK 2 - wykaz usług DOC 37.50 KB POBRAŃ: 180 POBIERZ
ZAŁĄCZNIK 3 - wzór umowy DOC 99.00 KB POBRAŃ: 142 POBIERZ
Załączniki graficzne 1 - 5 DOCX 3.64 MB POBRAŃ: 68 POBIERZ
Informacja o złożonych ofertach PDF 224.17 KB POBRAŃ: 92 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 275.67 KB POBRAŃ: 103 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39181580
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.