Siewierz, 06.06.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
NIP: 625-245-74-81, REGON: 276258227
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Reprezentacyjnej Gminy Siewierz
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk profesjonalnych trąbek o następującej specyfikacji:
-
strój B,
-
średnica roztrąbu - 133mm,
-
menzura ML ( 11,7mm ),
-
dźwięcznik wykonany ze złotego mosiądzu, posrebrzany i szczotkowany,
-
rurka ustnikowa i korpus wykonany ze złotego mosiądzu,
-
wnętrze czary lakierowane na kolor złoty,
-
kolanko strojeniowe, krągliki intonacyjne, kapsle oraz przyciski lakierowane na kolor złoty,
-
wysokogatunkowe tłoki ze stali hartowanej, nierdzewne,
-
rewersyjne kolanko strojeniowe,
-
klapy wodne Amado (Lee's keys ),
-
model posrebrzany.
-
Warianty:
-
Dostawa 7 sztuk trąbek, wg powyższej specyfikacji,
-
Dostawa 8 sztuk trąbek, wg powyższej specyfikacji,
-
Dostawa 9 sztuk trąbek, wg powyższej specyfikacji.
-
Wspólne warunki zamówienia:
-
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 31 sierpnia 2018 r.
-
Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na instrumenty.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w terminie realizacji przedmiotu umowy, o którym to terminie mowa w pkt 2, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 2000 złotych brutto.
-
Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 2000 złotych brutto.
-
W przypadku opóźnienia płatności faktur Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki
w wysokości ustawowej.
-
W przypadku naliczenia kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie
z wierzytelności przysługującej z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31.08.2018 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającym cenę brutto za każdy wariant zamówienia. Do oferty należy załączyć specyfikację instrumentu, z której wynikać będą parametry opisane w pkt. I ppkt. 1., potwierdzającą spełnienie przez oferowany produkt wymagań Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
-
Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia: w terminie 30 dni od dnia przekazania rachunku Zamawiającemu na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
-
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu. Dopuszcza się możliwość przesyłania ofert pocztą elektroniczną na adres siewierz@siewierz.pl lub faksem na numer 32/6499402. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 13 czerwca 2018 roku do godz. 14:00. Oferty złożone po tym czasie zostaną odrzucone bez względu na ich treść.
-
Kryteria wyboru oferty: najniższa cena.
-
Osoba do kontaktu: Marcin Machura, tel. 326499485, m.machura@siewierz.pl
-
Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
|