KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 19°C
Pręd. wiatru: 9 km/h
Ciśnienie: 1023 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz, dnia 13 lutego 2018 r.
RIFZP-II.7013.000011.2017
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400 fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
 
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
 
Pełnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji prac związanych
z zagospodarowaniem terenu w Siewierzu na cele rekreacyjno-edukacyjne poprzez budowę Parku Miejskiego oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w ramach projektu pn. „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Gmina Siewierz” wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego na pełnienie nadzoru archeologicznego

 
I.    Przedmiot zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji zadania pn.: Zagospodarowanie terenu w Siewierzu na cele rekreacyjno-edukacyjne poprzez budowę Parku Miejskiego oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej
    w ramach projektu pn. „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Gmina Siewierz”.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego
    na pełnienie nadzoru archeologicznego.
  3. Szczegółowy zakres robót budowlanych, wskazanych w pkt 1 został określony
    w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentach formalno-prawnych oraz w pozostałych dokumentach stanowiących załączniki w przetargu nieograniczonym, ogłoszonym na stronie internetowej: http://archiwum.siewierz.pl/1/przetarg/271/#menu
  4. Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem jest zagospodarowanie terenu parkowego w Siewierzu, polegające na budowie ciągu pieszo-rowerowego i ścieżek pieszych wraz z 2 kładkami dla pieszych nad rowem Jordan, placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy dydaktycznej, innych placów i nawierzchni utwardzonych oraz oświetlenia, zieleni i obiektów małej architektury oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej i obejmuje w szczególności:
1)    roboty przygotowawcze,
2)    budowę placu zabaw PZ1 w centralnej części parku z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i ogrodzeniem systemowym, wraz z budową pagórków
z nawierzchnią bezpieczną wylewaną, z płytą żelbetową zbrojoną siatką i ławą żelbetową oraz z budową mini amfiteatru z nawierzchnią drewnianą, podbudową
i obrzeżami z palisady oraz z urządzeniami zabawowymi,
3)    budowę strefy dydaktycznej PZ2 z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i wyposażeniem,
4)    budowę siłowni zewnętrznej PZ3 z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i urządzeniami,
5)    budowę głównej ścieżki pieszo-rowerowej szer. 3 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową i obrzeżami,
6)    budowę ścieżki pieszej dydaktycznej szer. 2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową i obrzeżami,
7)    budowę ścieżki pieszej szer. 2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz
z podbudową i obrzeżami,
8)    budowę ścieżki pieszej szer. 1,2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz
z podbudową i obrzeżami,
9     budowę ścieżki pieszej szer. 1,2 m o nawierzchni mineralnej wraz z podbudową
i obrzeżami,
10)  budowę ścieżki pieszej w północnej części obszaru z nawierzchni żwirowej
o nawierzchni mineralnej wraz z podbudową i obrzeżami,
11)  budowa nawierzchni drewnianej na łączeniu się ścieżek wraz z podbudowa
i obrzeżami, z zastosowaniem desek kompozytowych – 8 placów PL1 – PL8,
12)  budowę placu PL 9 o nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżami,
13)  budowę placu PL 10 o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową
i obrzeżami,
14)  budowę placu wejściowego PL 11 i zjazdu z kostki betonowej z podbudową, krawężnikami i ogrodzeniem systemowym z fundamentem,
15)  wykonanie suchego muru kamiennego,
16)  wykonanie nasadzeń wraz z ułożeniem agrowłókniny i żwiru,
17)  budowę schodów terenowych ze żwiru wraz z podbudową i belkami drewnianymi,
18)  małą architekturę, w tym w szczególności ławki wraz ze stojakami na rowery, kosze na śmieci, kosze na psie odchody, stojaki na rowery, tablice i słupki informacyjne, budki lęgowe dla ptaków,
19)  zieleń,
20)  budowę dwóch kładek dla pieszych nad rowem Jordan,
21)  uzbrojenie terenu, w tym w szczególności oświetlenie i kanalizację deszczową,
22)   utworzenie plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej z nawierzchni utwardzonych w formie ścieżek pieszych o nawierzchni wodoprzepuszczalnej mineralno-żywicznej oraz z nawierzchni trawiastych wraz z budową nowego ogrodzenia oraz wykonaniem nasadzeń i budową małej architektury,
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do prac nad pozyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, o którym mowa w pkt 2 w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Nadzór archeologiczny powinien zakończyć się sprawozdaniem z pełnionego nadzoru.
  3. Ewentualne zabytki archeologiczne odkryte w trakcie prowadzenia badań Wykonawca przekaże jednostce uzgodnionej z Zamawiającym.
  4. Opracowana dokumentacja związana z nadzorem archeologicznym wykonana przez Wykonawcę zostanie przekazana Zamawiającemu w trzech egzemplarzach oraz w formie cyfrowej na płycie CD oraz w jednym egzemplarzu do Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym i z Wykonawcą robót budowlanych w trakcie pełnienia nadzoru.
 
  1. Termin realizacji zamówienia:
Nadzór archeologiczny będzie pełniony w okresie trwania prac ziemnych związanych
z realizacją robót budowlanych objętych nadzorem. Wykonanie całej inwestycji, o której mowa w pkt I planuje się w terminie od 06 marca 2018 r. do 15 października 2018 r.
  1. Istotne postanowienia umowne:
    1. Wynagrodzenie za pełnienie nadzoru archeologicznego zostanie zapłacone jednorazowo po zakończeniu sprawowania nadzoru i przekazaniu sprawozdania. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego dopuszcza się płatność częściową, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym Generalnego Wykonawcy robót budowlanych i faktycznym stopniem zaawansowania prac.
    2. Płatność nastąpi przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury, poprzedzonej podpisanym protokołem potwierdzającym zakończenie sprawowania przedmiotowej funkcji.
    3. Obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy będzie kara umowna. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
  1. za opóźnienie w rozpoczęciu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia,
  2. za opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy względem harmonogramu rzeczowo-finansowego Generalnego Wykonawcy, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia,
  3. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki liczony od terminu wyznaczonego na usunięcie wad,
  4. za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z powodu okoliczności, ze które odpowiada Wykonawca w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto.
    1. Zamawiający może odstąpić od umowy:
  1. w przypadku opóźnienia Wykonawcy w spełnieniu świadczenia, wynoszącego
    co najmniej 10 dni,
  2. w przypadku uzyskania zamówienia objętego umową na skutek przedłożenia przez Wykonawcę: podrobionego, przerobionego, poświadczającego nieprawdę albo nierzetelnego dokumentu albo nierzetelnego pisemnego oświadczenia dotyczącego okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania zamówienia.
    1. Zamawiający może odstąpić od umowy bez kary umownej gdy w ramach przetargu nieograniczonego na roboty budowlane planowane do objęcia nadzorem nie zostanie wyłoniony wykonawca robót.
    2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto z zastrzeżeniem ust. 5.
    3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy.
    4. W przypadku opóźnienia płatności faktur Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki
      w wysokości ustawowej.
    5. Z innych tytułów bądź, gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywistej wartości poniesionej szkody, Strony mają prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach Kodeksu Cywilnego.
    6. W przypadku naliczania kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie
      z wierzytelności przysługującej tytułem realizacji umowy.
 
  1. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać pisemnie na adres Urzędu lub faksem (nr fax: 32 64 99 402) lub mailem (e-mail: siewierz@siewierz.pl) do dnia 21 lutego 2018 r. do godziny 10.00.
 
  1. Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty następujących dokumentów:
  1. Oferta cenowa przedstawiająca cenę ryczałtową brutto zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania – formularz ofertowy.
  2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje uprawniające do prowadzenia badań archeologicznych.
 
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień
    w siedzibie
    Zamawiającego jest:
Agnieszka Dobrowolska, tel. 32 64 99 467, e-mail: adobrowolska@siewierz.pl 
 
  1. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena.
 
  1. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
 
 
 
Załączniki:
  1. Formularz oferty
  2. Opinia konserwatora
 
BURMISTRZ
mgr Zdzisław Banaś


Zapytanie ofertowe PDF 325.98 KB POBRAŃ: 106 POBIERZ
Zał. 1 - formularz oferty DOC 40.00 KB POBRAŃ: 186 POBIERZ
Zał. 2 - SWKZ Katowice-opinia konserwatora PDF 481.51 KB POBRAŃ: 87 POBIERZ
Informacja o złożonych ofertach PDF 413.20 KB POBRAŃ: 99 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 634.56 KB POBRAŃ: 104 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39184761
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.