Siewierz, dnia 13 lutego 2018 r.
RIFZP-II.7013.000011.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400 fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
Pełnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji prac związanych
z zagospodarowaniem terenu w Siewierzu na cele rekreacyjno-edukacyjne poprzez budowę Parku Miejskiego oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w ramach projektu pn. „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Gmina Siewierz” wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego na pełnienie nadzoru archeologicznego
I. Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji zadania pn.: Zagospodarowanie terenu w Siewierzu na cele rekreacyjno-edukacyjne poprzez budowę Parku Miejskiego oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej
w ramach projektu pn. „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Gmina Siewierz”.
-
Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego
na pełnienie nadzoru archeologicznego.
-
Szczegółowy zakres robót budowlanych, wskazanych w pkt 1 został określony
w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentach formalno-prawnych oraz w pozostałych dokumentach stanowiących załączniki w przetargu nieograniczonym, ogłoszonym na stronie internetowej: http://archiwum.siewierz.pl/1/przetarg/271/#menu
-
Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem jest zagospodarowanie terenu parkowego w Siewierzu, polegające na budowie ciągu pieszo-rowerowego i ścieżek pieszych wraz z 2 kładkami dla pieszych nad rowem Jordan, placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy dydaktycznej, innych placów i nawierzchni utwardzonych oraz oświetlenia, zieleni i obiektów małej architektury oraz plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej i obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze,
2) budowę placu zabaw PZ1 w centralnej części parku z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i ogrodzeniem systemowym, wraz z budową pagórków
z nawierzchnią bezpieczną wylewaną, z płytą żelbetową zbrojoną siatką i ławą żelbetową oraz z budową mini amfiteatru z nawierzchnią drewnianą, podbudową
i obrzeżami z palisady oraz z urządzeniami zabawowymi,
3) budowę strefy dydaktycznej PZ2 z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i wyposażeniem,
4) budowę siłowni zewnętrznej PZ3 z nawierzchnią poliuretanową, podbudową, obrzeżami i urządzeniami,
5) budowę głównej ścieżki pieszo-rowerowej szer. 3 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową i obrzeżami,
6) budowę ścieżki pieszej dydaktycznej szer. 2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową i obrzeżami,
7) budowę ścieżki pieszej szer. 2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz
z podbudową i obrzeżami,
8) budowę ścieżki pieszej szer. 1,2 m o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz
z podbudową i obrzeżami,
9 budowę ścieżki pieszej szer. 1,2 m o nawierzchni mineralnej wraz z podbudową
i obrzeżami,
10) budowę ścieżki pieszej w północnej części obszaru z nawierzchni żwirowej
o nawierzchni mineralnej wraz z podbudową i obrzeżami,
11) budowa nawierzchni drewnianej na łączeniu się ścieżek wraz z podbudowa
i obrzeżami, z zastosowaniem desek kompozytowych – 8 placów PL1 – PL8,
12) budowę placu PL 9 o nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżami,
13) budowę placu PL 10 o nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z podbudową
i obrzeżami,
14) budowę placu wejściowego PL 11 i zjazdu z kostki betonowej z podbudową, krawężnikami i ogrodzeniem systemowym z fundamentem,
15) wykonanie suchego muru kamiennego,
16) wykonanie nasadzeń wraz z ułożeniem agrowłókniny i żwiru,
17) budowę schodów terenowych ze żwiru wraz z podbudową i belkami drewnianymi,
18) małą architekturę, w tym w szczególności ławki wraz ze stojakami na rowery, kosze na śmieci, kosze na psie odchody, stojaki na rowery, tablice i słupki informacyjne, budki lęgowe dla ptaków,
19) zieleń,
20) budowę dwóch kładek dla pieszych nad rowem Jordan,
21) uzbrojenie terenu, w tym w szczególności oświetlenie i kanalizację deszczową,
22) utworzenie plenerowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej z nawierzchni utwardzonych w formie ścieżek pieszych o nawierzchni wodoprzepuszczalnej mineralno-żywicznej oraz z nawierzchni trawiastych wraz z budową nowego ogrodzenia oraz wykonaniem nasadzeń i budową małej architektury,
-
Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do prac nad pozyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, o którym mowa w pkt 2 w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
-
Nadzór archeologiczny powinien zakończyć się sprawozdaniem z pełnionego nadzoru.
-
Ewentualne zabytki archeologiczne odkryte w trakcie prowadzenia badań Wykonawca przekaże jednostce uzgodnionej z Zamawiającym.
-
Opracowana dokumentacja związana z nadzorem archeologicznym wykonana przez Wykonawcę zostanie przekazana Zamawiającemu w trzech egzemplarzach oraz w formie cyfrowej na płycie CD oraz w jednym egzemplarzu do Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.
-
Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym i z Wykonawcą robót budowlanych w trakcie pełnienia nadzoru.
-
Termin realizacji zamówienia:
Nadzór archeologiczny będzie pełniony w okresie trwania prac ziemnych związanych
z realizacją robót budowlanych objętych nadzorem. Wykonanie całej inwestycji, o której mowa w pkt I planuje się w terminie od 06 marca 2018 r. do 15 października 2018 r.
-
Istotne postanowienia umowne:
-
Wynagrodzenie za pełnienie nadzoru archeologicznego zostanie zapłacone jednorazowo po zakończeniu sprawowania nadzoru i przekazaniu sprawozdania. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego dopuszcza się płatność częściową, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym Generalnego Wykonawcy robót budowlanych i faktycznym stopniem zaawansowania prac.
-
Płatność nastąpi przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury, poprzedzonej podpisanym protokołem potwierdzającym zakończenie sprawowania przedmiotowej funkcji.
-
Obowiązującą formą odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy będzie kara umowna. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
-
za opóźnienie w rozpoczęciu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia,
-
za opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy względem harmonogramu rzeczowo-finansowego Generalnego Wykonawcy, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia,
-
za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki liczony od terminu wyznaczonego na usunięcie wad,
-
za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z powodu okoliczności, ze które odpowiada Wykonawca w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto.
-
Zamawiający może odstąpić od umowy:
-
w przypadku opóźnienia Wykonawcy w spełnieniu świadczenia, wynoszącego
co najmniej 10 dni,
-
w przypadku uzyskania zamówienia objętego umową na skutek przedłożenia przez Wykonawcę: podrobionego, przerobionego, poświadczającego nieprawdę albo nierzetelnego dokumentu albo nierzetelnego pisemnego oświadczenia dotyczącego okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania zamówienia.
-
Zamawiający może odstąpić od umowy bez kary umownej gdy w ramach przetargu nieograniczonego na roboty budowlane planowane do objęcia nadzorem nie zostanie wyłoniony wykonawca robót.
-
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto z zastrzeżeniem ust. 5.
-
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy.
-
W przypadku opóźnienia płatności faktur Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki
w wysokości ustawowej.
-
Z innych tytułów bądź, gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywistej wartości poniesionej szkody, Strony mają prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach Kodeksu Cywilnego.
-
W przypadku naliczania kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie
z wierzytelności przysługującej tytułem realizacji umowy.
-
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać pisemnie na adres Urzędu lub faksem (nr fax: 32 64 99 402) lub mailem (e-mail: siewierz@siewierz.pl) do dnia 21 lutego 2018 r. do godziny 10.00.
-
Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty następujących dokumentów:
-
Oferta cenowa przedstawiająca cenę ryczałtową brutto zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania – formularz ofertowy.
-
Dokumenty potwierdzające kwalifikacje uprawniające do prowadzenia badań archeologicznych.
-
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień
w siedzibie Zamawiającego jest:
Agnieszka Dobrowolska, tel. 32 64 99 467, e-mail: adobrowolska@siewierz.pl
-
Kryterium wyboru ofert: najniższa cena.
-
Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
-
Formularz oferty
-
Opinia konserwatora
BURMISTRZ
mgr Zdzisław Banaś
|