Siewierz, 06.02.2018 r.
III Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
30.10.2018 r.
IV Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającym cenę brutto za całość zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
V Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia przekazania rachunku Zamawiającemu na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
VI Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu. Dopuszcza się możliwość przesyłania ofert pocztą elektroniczną na adres
siewierz@siewierz.pl lub faksem na numer 32/6499402.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do
28 lutego 2018 roku do godz. 14:00. Oferty złożone po tym czasie zostaną odrzucone bez względu na ich treść.
VII Kryteria wyboru oferty:
najniższa cena.
VIII Osoba do kontaktu:
Marcin Machura, tel. 32/6499485,
m.machura@siewierz.pl, Katarzyna Węcel-Ptaś, tel. 32/6499481,
k.wecel-ptas@siewierz.pl
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.