Siewierz, 06.02.2018 r.
OKP-III.404.1.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
NIP: 625-245-74-81, REGON: 276258227
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
Dostawa flag państwowych Rzeczypospolitej Polskiej dla Gminy Siewierz
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa flag państwowych Rzeczypospolitej Polskiej według podanych kryteriów: 3000 sztuk o wymiarach 92 cm x 152 cm, wyposażonych w tunel na drzewiec o średnicy 30 mm, zszywanej z dwóch pasów szybkoschnącej dzianiny, 100% poliester, odpornej na warunki atmosferyczne, wielokrotne pranie oraz prasowanie, o gramaturze nie mniejszej niż 120 g/m2. Boki obszyte podwójnymi szwami wysokiej jakości poliestrowymi nićmi.
-
Warianty:
-
Dostawa 3000 sztuk flag o wymiarach 70 cm x 115 cm, wg powyższej specyfikacji,
-
Dostawa flag wraz z drzewcem w ilości 3000 sztuk; drzewiec drewniany o rozmiarze 150 cm oraz średnicy fi 22 mm.
II. Wspólne warunki zamówienia:
-
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 30 marca 2018 r.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w terminie realizacji przedmiotu umowy, o którym to terminie mowa w pkt 2, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 2000 złotych brutto.
-
Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 2000 złotych brutto.
-
W przypadku opóźnienia płatności faktur Wykonawca ma prawo naliczyć odsetki w wysokości ustawowej.
-
W przypadku naliczenia kar umownych Wykonawca wyraża zgodę na ich potrącenie z wierzytelności przysługującej z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
30.03.2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
Wykonawca złoży ofertę cenową w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego zawierającym cenę brutto za każdy wariant zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
V. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia przekazania rachunku Zamawiającemu na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu. Dopuszcza się możliwość przesyłania ofert pocztą elektroniczną na adres siewierz@siewierz.pl lub faksem na numer 32/6499402.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14 lutego 2018 roku do godz. 14:00. Oferty złożone po tym czasie zostaną odrzucone bez względu na ich treść.
VII. Kryteria wyboru oferty:
najniższa cena.
VIII. Osoba do kontaktu:
Marcin Machura, tel. 32/6499485, m.machura@siewierz.pl, Katarzyna Węcel-Ptaś, tel. 32/6499481, k.wecel-ptas@siewierz.pl
IX. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
|