KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 20°C
Pręd. wiatru: 9 km/h
Ciśnienie: 1025 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

    Siewierz, dnia 18 stycznia 2018 r.
RIFZP-VII.271.3.2018
 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl 
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
 
Adres do korespondencji:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz       
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:

Opracowanie projektu rekonstrukcji parterowych pomieszczeń skrzydła wschodniego oraz remontu piwnicy wschodniej Zamku w Siewierzu
 
CPV: 71220000-6
 
I.        Przedmiot zamówienia:
 
1.    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla rekonstrukcji parterowych pomieszczeń skrzydła wschodniego oraz remontu piwnicy wschodniej Zamku w Siewierzu wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego
w trakcie realizacji zadania.
 
2.    Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie wymagana,
b)    uzyskanie dokumentacji terenowo-prawnej,
c)    uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy jeżeli będzie wymagana,
d)    uzyskanie wszelkich niezbędnych map, uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
e)    uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego,
f)    wykonanie projektu budowlanego,
g)    uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
h)    wykonanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi,
i)    wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
j)    wykonanie wszystkich innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac,
k)    sprawowanie nadzoru autorskiego.
3.    Projekt budowlany powinien obejmować w szczególności:
a)    odtworzenie parterowych pomieszczeń w skrzydle wschodnim wraz
z dostosowanym do charakteru zabytku oświetleniem i udostępnieniem pierwszego piętra na otwartym stropie parteru. Priorytetem dla Zamawiającego jest uzyskanie pomieszczeń funkcjonalnych: oświetlonych, zamkniętych (stylizowane drzwi
i okna), ogrzewanych podłogowo, z rozprowadzoną instalacją elektryczną.
W uzgodnieniu ze Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Katowicach należy dążyć do takich rozwiązań.
b)    historyczne odtworzenie sklepień, stropu i schodów w skrzydle wschodnim,
c)    udostępnienie pierwszego piętra skrzydła wschodniego z połączeniem schodów stalowych prowadzących na wieżę z poziomem pierwszego piętra, z wykorzystaniem oryginalnych elementów balustrady loggii,
d)    kompleksowy remont piwnicy wschodniej z odtworzeniem schodów oraz oświetleniem dostosowanym do charakteru zabytku i ogrzewaniem podłogowym wraz z aranżacją lapidarium detali architektonicznych.
 
4.    Projekt powinien również zawierać uzgodnienie z konserwatorem zabytków możliwości zlokalizowania na Zamku toalety i w przypadku pozyskania pozytywnej opinii konserwatora – projekt toalety wraz z doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków. W związku z powyższym należy przedstawić dwie wariantowe ceny:
a) cena dokumentacji bez zaprojektowania toalety,
b) cena dokumentacji z zaprojektowaniem toalety wraz z niezbędnymi przyłączami.
Lokalizację właściwych sieci uzbrojenia terenu przedstawia załącznik graficzny nr 6 (wymieniony w pkt 7 d).
 
5.    Pełnienie nadzoru autorskiego powinno obejmować między innymi:
a)    stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
b)    usuwanie wad i uszczegóławianie projektu technicznego w trakcie realizacji robót budowlanych na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
c)    uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora  nadzoru inwestorskiego,
d)    udział w naradach technicznych i konserwatorskich,
e)    udział w odbiorze poszczególnych etapów robót budowlanych potwierdzonym wpisem do Dziennika Budowy oraz  w odbiorze końcowym inwestycji,
f)    sporządzenie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
 
6.    Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
 
7.    Dane pomocnicze:
a)    Koncepcja częściowej rekonstrukcji skrzydła wschodniego Zamku w Siewierzu (Wyk. Artur Rok) – Załącznik nr 7,
b)    Sprawozdanie z przeprowadzonych badań archeologicznych w piwnicy wschodniej Zamku – Załącznik nr 8,
c)    Koncepcja remontu posadzki wschodniej piwnicy dziedzińca ruin dawnego Zamku Biskupów Krakowskich w Siewierzu – Załącznik nr 9,
d)    Mapa z zaznaczoną kanalizacją sanitarną – Załącznik nr 10.
 
8.    Pozostałe warunki zlecenia:
a)    Wykonawca będzie zobowiązany wykonać dokumentację zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach oraz do skonsultowania wstępnej wersji projektu z Zamawiającym i Konserwatorem. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję projektu bądź wniesie do niej uwagi w terminie nie przekraczającym 3 tygodni od doręczenia. W razie przekroczenia tego terminu, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres opóźnienia.
b)    W przypadku opóźnienia w wydaniu decyzji, opinii lub uzgodnienia przez organ administracyjny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przewiduje się możliwość zawarcia aneksu wydłużającego termin wykonania przedmiotu umowy odpowiednio o okres opóźnienia.
c)    Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do przedstawiania Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
d)    Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem wymogów określonych w art. 29 – 30b ustawy Prawo zamówień publicznych.
e)    W opracowanej dokumentacji oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Materiały należy wskazywać poprzez szczegółowe opisanie ich parametrów, bez określania konkretnej nazwy, w taki sposób by można było dokonać wyboru z co najmniej 3 producentów dostępnych na rynku. W szczególnych przypadkach, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką zadania i nie można opisać materiału, usługi lub procesu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazaniu konkretnego producenta muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” wraz z opisem równoważności.
f)    Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy, w tym przedmiary robót, będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Kosztorysy inwestorskie zostaną sporządzone w 4 egzemplarzach: 2 uproszczonych i 2 szczegółowych. Dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót oraz inne opracowania stanowiące przedmiot zamówienia będą przekazane Zleceniodawcy także w formie cyfrowej, w tym kosztorysy również w wersji edytowalnej.
g)    W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca nieodpłatnie, w terminie 7 dni, dostosuje je do aktualnej bazy cenowej na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca dokona dwóch ewentualnych aktualizacji kosztorysów, kolejne aktualizacje będą przedmiotem odrębnego zlecenia.
h)    Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych.
 
9.       Płatność odbywać się będzie częściowo, transzami według warunków opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktur. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół odbioru częściowego lub końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym
z podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
 
10.    Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane usługi
wynoszącej 72 miesiące, liczonej od dnia dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
 
11.    Opracowana dokumentacja ma uwzględniać w możliwym zakresie przepisy dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych.
 
12.    Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w terminie niezwłocznym propozycji odpowiedzi na zapytania Wykonawców dotyczące przedmiotowej dokumentacji projektowej, w trakcie przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty objęte przedmiotową dokumentacją.
 
13.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
 
II.      Termin realizacji zamówienia:
 
Termin realizacji zamówienia do 10 grudnia 2018 r.
 
III.   Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Oferta powinna być oznakowana następująco:
 
„ZAPYTANIE OFERTOWE
Opracowanie projektu rekonstrukcji parterowych pomieszczeń skrzydła wschodniego
oraz remontu piwnicy wschodniej Zamku w Siewierzu
Nie otwierać przed dniem 07 lutego 2018 r.”
 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 11) do dnia
07 lutego 2018 r. do godz. 1000. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
 
IV.    Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
 
1.       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.       Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3.       Oświadczenia składane są w oryginale. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4.       Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem).
 
V.      Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
 
1)       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą:
 
a)    Należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej dwa projekty budowlane wykonania prac budowlano-konserwatorskich na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków wraz
z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego o wartości kosztorysowej zaprojektowanych prac wynoszącej minimum 300 000,00 złotych brutto każda.

Uwagi:
1.    Projekt budowlany w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę lub zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej.
2.    Pozwolenie konserwatorskie należy rozumieć jako pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3.    Zamawiający nie dopuszcza, aby doświadczenie w projektowaniu robót
o wartości kosztorysowej minimum 300 000 złotych zostało nabyte w ramach zsumowania realizacji kilku projektów.

 
b)     Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
-        minimum 1 projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania
bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,

-        minimum 1 projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania
bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
.
       Uwagi:
1)    Projektanci powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie
z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (
Dz.U. 2016 poz. 65).
2)    Doświadczenie osoby, jaka będzie pełniła funkcję projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej będzie punktowane w kryterium „Doświadczenie personelu kluczowego” według części XII niniejszego zapytania ofertowego.
 
3)        Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w przypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiając nie przewiduje wykluczenia z powodu przesłanek z wskazanych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VI.    Informacja o dokumentach składających się na ofertę
 
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
 
1.         Formularz oferty wg zał. Nr 1,
2.         Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie
w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.         Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2,
4.         Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3,
5.         Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – wg Zał. Nr 4, wraz z załączeniem:
6.         Dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym  charakterze  wykonawca  nie jest  w stanie  uzyskać tych dokumentów – oświadczenie  Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA:
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
7.         Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Zał. Nr 5.
 
VII.        Podwykonawcy
 
1.         Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.         Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę.
3.         Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.         W przypadku zamiaru powierzenia zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
w Formularzu oferty – Zał. Nr 1 do zapytania ofertowego.
4)        Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, odpowiadając za ich działania i zaniechania jak za własne.
 
 
VIII.      Opis sposobu obliczenia ceny
 
1.       Ceną ofertową jest cena ryczałtowa brutto i powinna być podana w PLN cyfrowo
i słownie. Cena powinna obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia określony
w niniejszym zapytaniu oraz w załącznikach, z uwzględnieniem dwóch opcji:
1)    cena obejmująca zaprojektowanie sieci i instalacji wod-kan,
2)    cena bez projektowania sieci i instalacji wod-kan.
2.       Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
 
IX.   Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
 
1.    W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2.    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do Zamawiającego:
-        za pomocą faksu na nr: 32 64 99 402,
-        drogą elektroniczną na e-mail: siewierz@siewierz.pl,
-        pisemnie na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
3.    Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
4.    Wykonawca może zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przez upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz
z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego archiwum.siewierz.pl
5.    Ze strony Zamawiającego pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się
z Wykonawcami jest: Agnieszka Dobrowolska tel.: 32 64 99 467.
 
X.      Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy
 
Formularz umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 6. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty –  załącznik nr 1.
 
XI.           Termin ważności oferty
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz 
z upływem terminu składania ofert.
 
 
XII.        Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
 
Kryteria wyboru ofert:
Cena – 90 %
Doświadczenie personelu kluczowego – 10 %
 
Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów (przyjmuje się, że 1% = 1 punkt) wyliczonych w poszczególnych kryteriach:
 
P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów otrzymanych przez ofertę
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „CENA”
D – ilość punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „DOŚWIADCZENIE”
 
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i doświadczenia personelu kluczowego t.j. otrzyma największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie
z ilością uzyskanych punktów.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:


1. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia – max 90 pkt.
Punkty przyznane za kryterium „CENA” będą liczone według następującego wzoru:
 
C = (C najniższa : C badana) x 90
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za  kryterium „CENY”,
C najniższa – cena najniższa (z VAT) zaoferowana w przetargu spośród ofert ocenianych
C badana – cena (z VAT) podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
 
2.  Doświadczenie personelu kluczowego – max 10 pkt.
Punkty przyznane za kryterium „DOŚWIADCZENIE PERSONELU KLUCZOWEGO” będą liczone według następującego wzoru:
 
D = (D badane : D największe) x 10
gdzie:
D – ilość punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „Doświadczenie personelu kluczowego”
D badane – doświadczenie projektanta podane przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
D największe – największe wskazane doświadczenie projektanta spośród ofert ocenianych
UWAGI:
1)      Wykonawca, który w ofercie doświadczenie osoby, jaka będzie pełniła funkcję projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej otrzyma liczbę punktów w kryterium „Doświadczenie personelu kluczowego” liczoną według powyższego wzoru.
2)      Jako doświadczenie projektanta rozumie się ilość opracowanych projektów budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, co należy wskazać
w formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

3)      Maksymalne doświadczenie projektanta oczekiwane przez Zamawiającego – 5 projektów.
4)      W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego doświadczenia projektanta, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 punktów.
5)      W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu doświadczenie większe niż 5 projektów, Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty liczone jak dla 5 projektów.
6)      Zmiana projektanta wskazanego w formularzu oferty na inna osobę jest możliwa
w uzasadnionych przypadkach (na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, itp.)  wyłącznie pod warunkiem wykazania doświadczenia w zakresie nie mniejszym niż wskazane
w formularzu oferty i uprawnień w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji.

 
XII.        Przewidywane zmiany umowy
 
1.       Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w szczególności
w następującym zakresie:
1)    Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy) może nastąpić w następujących przypadkach:
a)    nie wynikające z winy Wykonawcy i niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zdarzenia t.j. wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony
o czas trwania w/w okoliczności,
b)    niezawinione przez Wykonawcę opóźnienia ze strony organów  w wydawaniu uzgodnień, opinii, warunków i decyzji administracyjnych, konieczność dokonania zmian w dokumentacji w trakcie projektowania w przypadku wniesienia uwag przez mieszkańców, gestorów sieci bądź inne podmioty, zmiany w przepisach prawnych powodujące konieczność pozyskania nieprzewidzianych wcześniej uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowej realizacji inwestycji – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony o w/w opóźnienie,
c)    wydłużające się czynności geodezyjne z powodów niezależnych od Wykonawcy – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony o czas trwania w/w okoliczności,
d)    przekroczenie przez Zamawiającego terminu 3 tygodni na zaakceptowanie wstępnej wersji projektu bądź wniesienia do niego uwag po tym terminie – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony odpowiednio
o okres zwłoki Zamawiającego.
e)    wystąpienie prac projektowych dodatkowych, niezbędnych do realizacji zakresu podstawowego – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny na wykonanie prac dodatkowych.
2)    Inne zmiany w przedmiocie umowy, w tym mogące skutkować zmianą wynagrodzenia i/lub terminu:
a)    zmiany w zakresie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
b)    aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na zmiany technologiczne
w zakresie robót budowlanych,
c)    konieczność wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, w szczególności wynikających
z zaistniałych na etapie projektowania nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych, formalno-prawnych, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy,
d)    inne uzasadnione zmiany korzystne dla Zamawiającego.
3)    Konieczność wyjaśnienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych
w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy z celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
4)    Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, itp. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień w zakresie nie mniejszym niż wymagane w niniejszym zapytaniu.
5)    Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku gdy poniższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę:
a)    zmiana stawki podatku od towarów i usług, z tym, że kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu,
a ewentualna zmiana będzie dotyczyła stawki podatku i kwoty netto wynagrodzenia,
b)    zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)    zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w lit. b i c będzie polegała na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą dodatkowym (lub obniżonym) kosztom, które Wykonawca poniesie (zaoszczędzi) w związku ze zmianą w/w regulacji prawnych. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać będą zmienione przepisy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji księgowej uzasadniającej różnicę obu kosztów.
2.    Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi opis propozycji zmiany,
w tym wpływ na termin wykonania zamówienia oraz uzasadnienie zmiany.
 
 
 
BURMISTRZ
mgr Zdzisław Banaś 


Zapytanie ofertowe z załącznikami ZIP 8.26 MB POBRAŃ: 65 POBIERZ
Załącznik 8 - Sprawozdanie z badań archeologicznych ZIP 368.85 MB POBRAŃ: 14 POBIERZ
Załącznik 9 - Koncepcja piwnicy wschodniej ZIP 1.03 MB POBRAŃ: 86 POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert PDF 299.90 KB POBRAŃ: 89 POBIERZ
Informacja o wyborze oferty PDF 541.35 KB POBRAŃ: 137 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39182785
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.