KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 23°C
Pręd. wiatru: 11 km/h
Ciśnienie: 1025 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

    Siewierz, dnia 04 stycznia 2018 r.
RIFZP-VII.271.1.2018
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: 
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl  
archiwum.siewierz.pl; bip.siewierz.pl
 
Adres  do korespondencji:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
 
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
 
Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w roku 2018 na terenie Gminy Siewierz
 
CPV: 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1

I. Przedmiot zamówienia: 
 
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych 
i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w roku 2018 na terenie Gminy Siewierz.
 
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 
a) Wykazy zmian gruntowych,
b) Rozgraniczenia nieruchomości lub ustalenia granic nieruchomości według ewidencji gruntów,
c) Wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia granic nieruchomości,
d) Określenia przebiegu granicy działki na podstawie operatów archiwalnych 
w stosunku do istniejącej na gruncie sytuacji, 
e) Podziały nieruchomości,
f) Badanie ksiąg wieczystych,
g) Mapy do celów projektowych,
h) Sporządzanie opinii geodezyjnych.
 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy - załącznik nr 1A do niniejszego zapytania ofertowego. Podane w formularzu cenowym ilości prac geodezyjnych są szacunkowe w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia mniejszej lub większej ilości usług w zależności od potrzeb. W przypadku mniejszej ilości usług niż szacowane w formularzu cenowym Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego.
 
4. Poszczególne rodzaje prac wskazane w załączniku nr 1A do zapytania będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb. Zamawiający określi ich rodzaj i ilość każdorazowo 
w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania.
 
5. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie w oparciu 
o ceny jednostkowe usług określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym, wg załącznika nr 1A do zapytania, zgodnie z faktycznym wykonaniem, potwierdzonym przez Zamawiającego, w protokole zdawczo-odbiorczym.
 
6. Płatność będzie następowała odrębnie za każde zlecenie, na podstawie faktury VAT 
w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,  
w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół zdawczo – odbiorczy.
 
7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia.
 
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

II. Termin realizacji zamówienia: 
 
Termin realizacji zamówienia do 31 grudnia 2018 r.
 
III. Miejsce i termin składania ofert: 
 
Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Oferta powinna być oznakowana następująco:
 
„ZAPYTANIE OFERTOWE.
Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w roku 2018 na terenie Gminy Siewierz
Nie otwierać przed dniem 18 stycznia 2018 r.”
 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 11) do dnia 
18 stycznia 2018 r. do godz. 1000.
 
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
 
2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
 
3. Oświadczenia składane są w oryginale. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
 
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą: 
 
1) Należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej trzech różnych rodzajowo usług w zakresie prac geodezyjnych lub kartograficznych o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, tj. usług wymienionych w załączniku nr 1A do niniejszego zapytania. 
Uwaga:
Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie co najmniej trzech różnych rodzajowo usług geodezyjnych lub kartograficznych, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazanie trzech usług wykonanych w ramach jednego zlecenia.  
 
 2) Dysponowanie minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe 
w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz.U. 2017, poz. 2101 z późn. zm.)
Uwaga:
Zgodnie z art. 45g ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne samodzielne funkcje 
w dziedzinie geodezji i kartografii mogą również wykonywać osoby, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych 
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 
 
2. Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w przypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiając nie przewiduje wykluczenia z powodu przesłanek z wskazanych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
 
Oferta podmiotów występujących wspólnie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia  (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wymagane jest, aby wymóg w zakresie wykonania minimum 3 usług geodezyjnych lub kartograficznych spełnił w całości co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
Oświadczenia wg załącznika 2 i 3 składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
 
Udział podmiotów trzecich:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia polega na zdolnościach technicznych podmiotu trzeciego, wymagane jest aby warunek w zakresie wykonania minimum 3 usług geodezyjnych lub kartograficznych spełnił w całości podmiot trzeci – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
 
VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę
 
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
    1. Formularz oferty wg zał. Nr 1,
    2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie 
w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2,
    4. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3,
    5. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem:
    6. Dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym  charakterze  wykonawca  nie jest  w stanie  uzyskać tych dokumentów – oświadczenie  Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA:
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
    7. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Zał. Nr 5.
 
VII. Podwykonawcy
 
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 
 
2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę.
 
3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
 
4. W przypadku zamiaru powierzenia zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty – Zał. Nr 1 do zapytania ofertowego.
 
 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, odpowiadając za ich działania i zaniechania jak za własne.
 
  VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
 
1. Ceną ofertową jest cena brutto i powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy obliczyć sumując wszystkie pozycje formularza cenowego – wskazane w załączniku nr 1A. Podana cena nie stanowi ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy, a służy do porównania cen złożonych ofert. Cena, jaką zapłaci Zamawiający wybranemu Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie wykonanych usług w ramach realizowanego zamówienia oraz podanych cen jednostkowych. Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w przedstawionych formularzach z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
 
2.    Zamawiający dokona poprawek o których mowa w pkt. 2 w następującym zakresie:
a)    omyłki polegające na błędnym w stosunku do formularza cenowego przyjęciu ilości szacunkowych,
b) omyłki polegające na zdublowaniu poszczególnych pozycji wymienionych 
w formularzu
c)    omyłki wynikające z działań arytmetycznych na liczbach.
Uwaga! Brak jakiejkolwiek pozycji z formularza cenowego w złożonym przez Wykonawcę formularzu nie będzie poprawiany i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
3.    Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wyraża zgodę na poprawienie pomyłki polegającej na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
 
IX. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są: 
 
Agnieszka Dobrowolska tel.: 32 64 99 467, e-mail: adobrowolska@siewierz.pl
Renisława Sułkowska tel. 32 64 99 447, e-mail: rsulkowska@siewierz.pl
 
X. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy
 
Formularz umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 6. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty –  załącznik nr 1.
 
XI. Termin ważności oferty
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  
z upływem terminu składania ofert.
 
XII. Kryterium wyboru ofert
 
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium ceny – 100 %.
 
 XIII. Przewidywane zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w szczególności 
w następującym zakresie: 
 
1) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy) może nastąpić w następujących przypadkach:
 
    a) nie wynikające z winy Wykonawcy i niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zdarzenia t.j. wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony o czas trwania w/w okoliczności,
 
    b) niezawinione przez Wykonawcę opóźnienia ze strony organów w wydawaniu map, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych lub konieczność dokonania zmian w dokumentach lub na mapach w trakcie świadczenia usług 
w przypadku wniesienia uwag przez mieszkańców, gestorów sieci bądź inne podmioty, a także zmiany w przepisach prawnych powodujące konieczność pozyskania nieprzewidzianych wcześniej uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony o okres opóźnienia podmiotu lub organu,
 
    c) wydłużające się czynności geodezyjne lub kartograficzne z powodów niezależnych od Wykonawcy, takich jak np. niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające dokonywanie czynności w terenie – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać wydłużony o czas trwania w/w okoliczności,
 
    d) wystąpienie prac dodatkowych, niezbędnych do realizacji zakresu podstawowego – termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny na wykonanie prac dodatkowych.
 
    2) Zmiana ilości wykonywanych usług względem szacunkowych ilości podanych w Załączniku nr 1A wynikająca z potrzeb Zamawiającego. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
 
    3) Rezygnacja ze zlecenia danego rodzaju usługi przez Zamawiającego wynikająca z potrzeb Zamawiającego lub zmiany przepisów prawa. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
 
    4) Zmiana terminów określonych w zleceniach cząstkowych, dotyczących wykonania poszczególnych rodzajów prac, zlecanych w miarę potrzeb Zamawiającego.  Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
 
    5) Konieczność wyjaśnienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych 
w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy z celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
 
    6) Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, itp. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień w zakresie nie mniejszym niż wymagane w zapytaniu.
 
2. Do każdej propozycji zmiany wymagającej aneksu do umowy, inicjujący zmianę przedstawi opis propozycji zmiany, w tym wpływ na termin wykonania zamówienia oraz uzasadnienie zmiany.
 
 
 
BURMISTRZ
 
mgr Zdzisław Banaś


Zapytanie ofertowe z załącznikami ZIP 421.64 KB POBRAŃ: 85 POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert PDF 297.57 KB POBRAŃ: 120 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 446.13 KB POBRAŃ: 107 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39183722
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.