KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 15°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz, dnia 26 sierpnia 2016 r.
RIFZP-VII.271.15.2016


ZAPYTANIE OFERTOWE



Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 625-245-74-81
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; bip.gmsiewierz.finn.pl

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 Euro na zadanie pod nazwą:

Bieżąca konserwacja budynku OSP w Nowej Wiosce

CPV: 45400000-1

  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w przedmiarze robót
    i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obejmuje w szczególności:
  2. Prace konserwacyjne wewnątrz budynku, a w szczególności:
    • Demontaż opraw oświetleniowych z kloszem
    • Demontaż kinkietów elektrycznych
    • Demontaż grzejnika centralnego ogrzewania
    • Demontaż wyłączników elektrycznych i gniazd wtyczkowych podtynkowych
    • Demontaż kratek wentylacyjnych 20x25
    • Demontaż anemostatów kołowych, typ D o średnicy 160mm
    • Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach
    • Gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i suficie sali głównej
    • Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów
    • Malowanie dwukrotne farbami akrylowymi ścian wewnętrznych ponad lamperią – farba kolorowa
    • Malowanie dwukrotne farbami akrylowymi sufitów - farba biała
    • Ługowanie farby olejnej z tynków ścian wraz z ich groszkowaniem
    • Wykonanie tynków mozaikowych (marmolit) 1,5mm na lamperiach ścian wewnętrznych
    • Montaż istniejących opraw oświetleniowych z kloszem
    • Montaż istniejących opraw oświetleniowych kinkietów elektrycznych
    • Montaż na ścianie istniejących grzejników centralnego ogrzewania
    • Montaż nowych wyłączników elektrycznych i gniazd wtyczkowych podtynkowych
    • Montaż nowych anemostatów kołowych, typ D o średnicy 160mm
    • Montaż nowych kratek wentylacyjnych 20x25
  3. Konserwacja elewacji głównej części budynku, a w szczególności:
    • Rozbiórka rynien nie nadających się do użytku (wraz z narożnikami i rynhakami)
    • Rozbiórka rur spustowych nie nadającej się do użytku (wraz z lejami spustowymi
      i kolankami)
    • Demontaż parapetów zewnętrznych stalowych
    • Demontaż balustrad schodowych stalowych z pochwytem przyściennym
    • Wywóz starej balustrady do 5 km
    • Demontaż z podnośnika oświetlenia zewnętrznego
    • Demontaż uchwytów do flag
    • Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej
      z cokolikami
    • Demontaż skrzynki gazowej ściennej
    • Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,50mm - elementy blacharskie dachu przy części wejściowej
    • Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym
    • Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją do gruntowania
    • Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - gr. 10 cm
    • Ocieplenie ścian budynków przez przyklejenie do ościeży płyt styropianowych - gr. 2 cm
    • Ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi - gr. 10 cm
    • Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przyklejenie warstwy siatki na ścianach
    • Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przyklejenie warstwy siatki na ościeżach
    • Ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi - przyklejenie warstwy siatki na ścianach fundamentowych
    • Dodatkowa warstwa siatki w narożnikach okien
    • Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych
    • Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym
    • Rusztowania ramowe zewnętrzne przyścienne
    • Zabudowa ażurowa zewnętrznej rury gazowej o dł. 2,4m
    • Wyprawa elew. cienkowarstwowa z tynków dekor. o fakturze nakrapianej lub
      o fakturze rustykalnej wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłożu - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej
    • Wyprawa elew. cienkowarstwowa z tynków dekor. o fakturze nakrapianej lub
      o fakturze rustykalnej wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłożu - ściany płaskie
      i powierzchnie poziome – tynk akrylowy
    • Wyprawa elew. cienkowarstwowa z tynków dekor. o fakturze nakrapianej lub
      o fakturze rustykalnej wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłożu - ościeża - tynk akrylowy
    • Wykonanie tynków mozaikowych (marmolit) 1,5mm na ścianach fundamentowych
    • Wykonanie tynków mozaikowych (marmolit) 1,5mm na elementach elewacji zewnętrznych części wejściowej budynku
    • Montaż balustrady z podchwytem dla osób niepełnosprawnych wykonane ze stali nierdzewnej, o wysokości 1,1 m
    • Montaż podchwytu przyściennego ze stali nierdzewnej
    • Malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową - napis na tynku: "OSP NOWA WIOSKA"
    • Malowanie dwukrotne farbą olejną rury gazowej o średnicy do 50mm
    • Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED wraz z mocowaniem
      i odizolowaniem od elewacji wspornika lampy zewnętrznej
    • Odizolowanie od elewacji wspornika dla przyłącza elektrycznego
    • Montaż uchwytów do flag ze stali nierdzewnej podwójne z montażem
    • Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę po demontażu płytek
    • Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę - listwa wtopiona w podkład przy posadzkach z tworzyw sztucznych
    • Warstwa gruntująca przy posadzkach zbrojonych narażonych na działanie środowiska agresywnego
    • Wykonanie posadzki żywiczno-kamiennej, wylewano-szpachlowej przeciwślizgowej - na schodach zewnętrznych o dużym stopniu użytkowania. Posadzka tupu kamienny dywan
    • Przygotowanie podłoża pod cokoliki płytkowe o wysokości 15cm z płytek kamieni sztucznych o wymiarach 30x30cm z przecinaniem płytek
    • Wykonanie cokolików o wysokości 15cm z płytek z kamieni sztucznych
      o wymiarach 30x30cm układane metodą zwykłą z przecinaniem płytek
    • Montaż z gotowych elementów rynien dachowych półokrągłych z PVC wraz
      z narożnikami i rynhakami
    • Montaż z gotowych elementów rur spustowych okrągłych z PVC wraz
      z kolankami i lejami
    • Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe
    • Pokrycie papą termozgrzewalna przy obróbkach
    • Wykucie z muru ościeżnic drewnianych
    • Okna z kształtowników z wysokoudarowego PVC - okna zwykłe białe
    • Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych
    • Kalkulacja własna - wywóz bramy do 5 km
    • Montaż nowej bramy garażowej segmentowej z ociepleniem, drzwiami segmentowymi 90cm, naświetlami. Łańcuchowy napęd ręczny. Brama do remizy strażackiej.
  4. Docieplenie dachu nad częścią wejściową, a w szczególności:
  5. Wymiana bramy garażowej i okien zewnętrznych, a w szczególności:
  1. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
  2. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia
    i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
  3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót,
  4. ponoszenia kosztów zużycia mediów,
  5. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
  6. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót
    z uwzględnieniem warunków bhp,
  7. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób
    i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego,
    w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
  8. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
  9. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
  10. wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
  11. zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
  12. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
  13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
  14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
  15. przedsięwzięcia wszelkich środki ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km.
  16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
  17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  1. Pozostałe warunki zlecenia:
  1. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac, w tym uzgadniania kolorystyki
    i wykończenia wnętrz oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  2. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
  3. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
  4. Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie.
  5. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
  6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wynoszącej 60 miesięcy od dania podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę
    w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do niniejszego zapytania.
  7. Wynagrodzenie rozliczone będzie kosztorysowo, w oparciu o kosztorys powykonawczy i będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół bezusterkowego odbioru końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców o nie zaleganiu z zapłatą na ich rzecz. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  1. Termin realizacji zamówienia: 28 października 2016 r.
  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Oferta powinna być oznakowana następująco:


ZAPYTANIE OFERTOWE
Oferta na bieżącą konserwację budynku remizy OSP w Nowej Wiosce
Nie otwierać przed dniem 12 września 2016 r.


Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat (pok. nr 11) do dnia
12 września 2016 r. do godz. 1000.

Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.


IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
  3. Formularz oferty i oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
    z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
  5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
    W przypadku zamiaru powierzenia zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty – Zał. Nr 1.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust 1 i ust. 5 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu, tj.:
  1. Posiadają zdolność techniczną:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwie inwestycje polegające na remoncie lub budowie, przebudowie, rozbudowie albo modernizacji budynku o wartości prac minimum 30 000 zł. brutto każda.

W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda:
  1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
    i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wg załącznika Nr 4,
    z załączeniem:
  2. dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
    w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
  1. Posiadają zdolność zawodową:
Wykonawca musi dysponować co najmniej kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda:
  1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
    z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
    i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 5.
  1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki,
    o których mowa powyżej w ppkt 1) i 2), mogą spełniać łącznie.
  2. Odnośnie do warunku posiadania zdolności technicznej określonego w ppkt 1),
    w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich, minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie złożył oświadczeń,
    o których mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa go do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
    w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:


Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1,
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie
    w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wg załącznika nr 2,
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 3,
  5. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wg załącznika nr 4,
  6. Dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
    w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
  7. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
    w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
    z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
    i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 5,
  8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej i szczegółowej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
  1. Ceną oferty jest cena brutto podana na formularzu ofertowym – zał. Nr 1. Cenę należy podać w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Cenę należy obliczyć w oparciu o załączony przedmiar robót.
  3. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
  4. Wypełnione i podpisane kosztorysy sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej
    i szczegółowej
    należy dołączyć do oferty.

VIII. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień jest Pan
Dariusz Nowak, tel. 32 64 99 466, dnowak@siewierz.pl


IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego


Formularz umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania stanowi załącznik nr 6. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty – załącznik nr 1.


X. Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


XI. Termin ważności oferty:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

  1. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

  1. Kryterium wyboru ofert:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium ceny – 100 %.
Kopia aa

BURMISTRZ
mgr Zdzisław Banaś

Załączniki do zapytania ofertowego:
  1. Formularz oferty – załącznik nr 1,
  2. Oświadczenie o braku wykluczenia – załącznik nr 2,
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3,
  4. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4,
  5. Wykaz osób – załącznik nr 5,
  6. Wzór umowy – załącznik nr 6,
  7. Przedmiar robót
  8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


Zapytanie ofertowe z załącznikami ZIP 1.06 MB POBRAŃ: 118 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 260.92 KB POBRAŃ: 124 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39258940
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.