GKL.7031.25.2014 Siewierz,
18 marca 2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
REGON: 276258227, NIP: 649-000-65-55
tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro na
wykonanie zadania pod nazwą: "Dostawa i montaż jednej wiaty przystankowej dla Gminy Siewierz w 2014 r."
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
wykonanie, dostawę oraz montaż wiaty przystankowej w Marcinkowie (Gmina Siewierz) przy ul. Przeczyckiej. Żądane parametry wiaty:
- długość: 2600 - 2700 mm,
- głębokość: 1300 - 1400 mm,
- wysokość w prześwicie od podłoża: 2050 - 2200 mm,
- długość dachu: 3300 - 3400 mm, szerokość dachu: 1900 - 2000 mm.
Pozostałe parametry oraz wyposażenie wiaty:
całość wypełnienia (boki oraz tył ): szkło hartowane 8 mm; pokrycie dachu: poliwęglan komorowy przyciemniony; konstrukcja: wykonana z profili stalowych cynkowanych i lakierowanych proszkowo lub natryskowo z wygrzewaniem komorowym; siedzisko: ławka drewniana na całej długości wiaty, lakierowana; kosz na śmieci (35 l.) montowany do słupka wiaty, ramka na rozkład jazdy A4 mocowana do ściany wiaty,
II. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 maja 2014 roku.
III. Miejsce i czas oraz forma składania oferty:
ofertę należy składać w formie pisemnej przesyłki pocztowej przesłanej na adres Zamawiającego lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz - pokój nr 11 (z dopiskiem na kopercie: "Oferta GKL - dostawa wiat") w terminie do dnia 25 marca 2014 r. do godz. 14.00. W przypadku przesyłek pocztowych decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz.
IV. Zawartość oferty:
oferta powinna być złożona w postaci wypełnionego Formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Na formularzu ofertowym należy wpisać cenę brutto za wykonanie pełnego zakresu usług , zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w pkt I powyżej.
V. Informacje dodatkowe:
płatność będzie dokonana przelewem, jednorazowo, po wykonaniu usługi i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru, na podstawie wystawionej faktury VAT. Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
VI. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena brutto.
Osoba do kontaktu: Zbigniew Wylężek, Referat Gospodarki Komunalnej i Lokalowej, tel. 32 64 99 459, e-mail: z.wylezek@siewierz.pl.
Zamawiający ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany zakresu zamówienia (zmniejszenia ilości zamawianych wiat przystankowych - w szczególności do rezygnacji z dostawy i montażu jednej wiaty przystankowej w Wojkowicach Kościelnych).
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Lokalowej mgr inż. Małgorzata Zdeb
|