KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 12°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1015 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz: Dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach oraz dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych
Numer ogłoszenia: 309190 - 2009;
data zamieszczenia w Biuletynie Zamówien Publicznych: 08.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach oraz dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach oraz dokończenie budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pozwoleniu na budowę nr WAiŚ.I.7351-0094/08 z dnia 08 lutego 2008 r., informacji o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Będzińskiego z dnia 18 lutego 2008 r. projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Dla dokończenia budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach: a)dostawa i montaż stojaków i siatki do siatkówki na boisku wielofunkcyjnym, b)wykonanie małej architektury, c)dokończenie robót elektrycznych, w tym: dokonanie rozruchu oświetlenia boiska, ustawienie lamp boiska, okazanie tablic bezpiecznikowych oświetleniowych wnękowych, dokonanie podłączeń wszystkich słupów do poziomu, wykonanie badań instalacji ochronnej, okazanie rozdzielni i podłączenia, dokonanie pomiarów linii kablowej, wykonanie prób oświetlenia, d)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Dla dokończenia budowy i przebudowy boisk przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych: a)wywiezienie gruzu rozbiórkowego, b)dostawa i montaż stojaków i siatki do siatkówki na dużym boisku wielofunkcyjnym, c)dostawa i montaż stojaków i siatki do siatkówki na małym boisku, d)dostawa i montaż stojaków i siatki do siatkówki oraz linii wyznaczających boisko na boisku do siatkówki plażowej, e)dostawa i rozsypanie warstwy piasku gr. 5cm na boisku do siatkówki, f)obłożenie obrzeży skoczni w dal gumą, g)wykonanie ciągu pieszo-jezdnego i placu z kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową i krawężnikami na odcinku od bramy głównej wjazdowej do 1m za połowę małego boiska, h)wykonanie chodników i placów z kostki betonowej o gr. 6 cm z obrzeżami wokół małego boiska od narożnika szkoły przy placu apelowym do końca trybuny przy studni D2 oraz chodnika wokół studni D2 na szerokości około 1,5m. i)Wykonanie chodnika od ciagu pieszo-jezdnego do furtki od strony drogi, j)dokończenie chodnika przy dużym boisku od strony boiska do siatkówki, k)położenie kostki przy wyjściu bocznym do szkoły od strony placu apelowego na odcinku około 1m, l)wykończenie kostką miejsc posadowienia lamp oświetleniowych oraz innych miejsc wymagających docięcia kostki, m)docięcie kostki przy kratkach odwodnienia liniowego, n)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych pionowych na trybunie ze schodami, o)pomalowanie powierzchni trybuny i schodów, p)dostawa i montaż barierek na trybunie, q)wykonanie schodów terenowych nad trybuną, r)montaż siedzisk trybuny, s)wykonanie schodów terenowych, t)zagospodarowanie zieleni, u)wykonanie ogrodzenia systemowego od bramy głównej do budynku garażu, dostawa i montaż bramy i furtki oraz wykonanie cokołu betonowego na całym ogrodzeniu, v)dostawa i montaż obiektów małej architektury, w)dokończenie robót elektrycznych, w tym zakończenie robót przygotowawczych, zaprawienie bruzdy na elewacji budynku i pomalowanie elewacji, dokonanie rozruchu oświetlenia dużego i małego boiska, wykonanie montażu i stawiana słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego w ilości 7 kompletów (wraz z fundamentami ), okazanie tablic bezpiecznikowych oświetleniowych wnękowych, dokonanie podłączeń wszystkich słupów do uziomu, wykonanie badań instalacji ochronnej, okazanie rozdzielni i podłączenia, dokonanie pomiarów linii kablowej, wykonanie prób oświetlenia, x)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Pozostałe warunki zlecenia: 1)Wykonawca zobowiązany będzie do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, e)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, h)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, i)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, j)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, l)zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, m)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, n)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, o)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, p)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, q)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, r)wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń itp. s)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, t)uzgodnienia robót z zarządcami dróg, sieci, terenów zamkniętych i wykonania ich zgodnie z wytycznymi. u)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 3)Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty Wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy. 4)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 5)Warunki płatności: 30 dni, przelew, jednorazowo. 6)W trakcie robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania materiałów do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7)Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.61.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów o wartości robót minimum 50 tys. brutto każda, albo co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie chodników i/lub parkingów o wartości robót minimum 50 tys. brutto każda. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 4, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50 000 zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty wg zał. nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania- wg zał. nr 4. 8.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Kosztorys ofertowy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5,6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś




   
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentacją projektową [ ZIP ] [ 32.00 MB ]





Dokumentacja przetargowa ZIP 31.80 MB POBRAŃ: 109 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39238576
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.