KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 12°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1015 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

 Siewierz: Termomodernizacja Remizy OSP w Żelisławicach

Numer ogłoszenia: 266926 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

· Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Remizy OSP w Żelisławicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie termomodernizacji budynku Remizy OSP w Żelisławicach. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a)docieplenie budynku Remizy OSP Żelisławice, b)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, c)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej, d)remont schodów na klatce schodowej, e)remont posadzek w garażach, f)remont kotłowni, g)przebudowa sanitariatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonych przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje w szczególności: docieplenie ścian z warstwą fakturową na gładko metoda lekką mokrą, styropianem EPS70040 gr 14 cm, wymiana obróbek blacharskich, parapetów, rynien, rur spustowych, demontaż i przełożenie instalacji odgromowej, wykonanie daszków nad bramami wjazdowymi i wejściami do budynku, docieplenie stropu wełna mineralną. Wymiana kotłów gazowych i częściowa wymiana instalacji c.o. Wymiana instalacji wentylacji w kuchni oraz montaż wentylatorów wyciągowych w sali świetlicy, wymiana okładzin schodów i balustrad na klatce schodowej, roboty remontowo budowlane kotłowni, wyłożenie posadzki betonowej płytkami w garażach, przebudowa sanitariatu. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2.Materiały budowlane i ich producenci wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. 3.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 5.Warunki płatności: jednorazowo, po zakończeniu realizacji zamówienia 30 dni, przelew. 6.Wykonawca zobowiazany jest do wykonania robót dociepleniowych wraz z robotami towarzyszącymi na zewnątrz budynku w terminie do 30 października 2009 r. 7.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac i czynności towarzyszących: a)urządzenia placu budowy i odpowiednio jego zabezpieczenia, b)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp., c)wykonania niezbędnych badań, prób oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenia, inspektora nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, d)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, e)w przypadku dokonania zniszczenia lub uszkodzenia powstałego w toku realizacji: robót lub ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia ich i doprowadzenia ich do stanu pierwotnego, f)dokonania uzgodnień, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, g)odpowiedniego zabezpiecznia placu budowy, h)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, j)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, k)jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru właścicieli sieci stanowiącej uzbrojenie terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to Wykonawca zapeni taki nadzór oraz pokryje jego koszty, l)uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, m)wykonania robót z należytą starannością nie powodującą uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujących robót budowlanych: a)co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 50 000 zł. brutto, polegającej na: wymianie instalacji c.o. lub modernizacji kotłowni, lub pracach mieszanych polegających na łącznym wykonaniu: wymiany instalacji c.o. i modernizacji kotłowni. b)co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 50 000 zł. brutto obejmującej ocieplenie budynku wraz z robotami towarzyszącymi. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 4, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 2.Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. : 2.co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3.co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlnej. Powyższe należy potwierdzić oświadczeniem złożonym w wykazie osób (zał. nr 5), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował oraz wymaganymi uprawnieniami, aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wskazanych w wykazie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50 000 zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania. 8.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. 9.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9, jeżeli Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 11.Uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności, aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13.Szczegółowy kosztorys ofertowy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5,6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.siewierz.bip.info.pl/; archiwum.siewierz.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - pok.11 sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Uwaga! Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś





   
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentacją projektową [ ZIP ] [ 3.11 MB ]
Zapytania wraz z odpowiedziami - 25.08.2009 r. [ PDF ] [ 0.01 MB ]






  


Dokumentacja przetargowa ZIP 3.00 MB POBRAŃ: 137 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39238660
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.