KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 20°C
Pręd. wiatru: 9 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Ogłoszenie nr 550417-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.

Gmina Siewierz: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w roku szkolnym 2017/2018 oraz w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, krajowy numer identyfikacyjny 53076100000, ul. ul. Żwirki i Wigury  16 , 42-470   Siewierz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326499471, 6499400, , e-mail siewierz@siewierz.pl, , faks 326 499 402.
Adres strony internetowej (URL): archiwum.siewierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
archiwum.siewierz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
archiwum.siewierz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz - Sekretariat (pokój 11)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w roku szkolnym 2017/2018 oraz w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018 oraz w roku szkolnym 2018/2019, w podziale na dwie odrębne części: Część 1: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi i Będzinie Część 2: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkoły i placówki kształcenia specjalnego w Dąbrowie Górniczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części odrębnie obejmuje: Część 1: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi i Będzinie 1) Przewóz będzie wykonywany pojazdem Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 128 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.) 2) Wykonawca zapewni pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z minimum 12 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Szacunkowa ilość przewożonych osób: 8. 3) Trasa przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu: Brudzowice – Dziewki - Siewierz – Gołuchowice – Wojkowice Kościelne – Będzin – Czeladź (ok. 90 km dziennie) 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Siewierz, Gołuchowice, Wojkowice Kościelne) do następujących szkół i placówek kształcenia specjalnego: - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie, - Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi około 90 kilometrów dziennie. 8) Łączna liczba kilometrów wyniesie około 36 000 km. 9) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości kilometrów maksymalnie o 30 % (maksymalnie do 46 800 km). Zamawiający zastrzega, że z przewidywanego prawa opcji może nie skorzystać. 10) Podstawowa ilość kilometrów (bez prawa opcji) może ulec zmniejszeniu o 30 %, (minimalnie do 25 200 km) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11) Planowany harmonogram trasy stanowi Załącznik Nr 6. Część 2: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkoły i placówki kształcenia specjalnego w Dąbrowie Górniczej 1) Przewóz będzie wykonywany pojazdem Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 128 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Szacunkowa ilość przewożonych osób: 11 osób. 3) Trasa przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu: Siewierz – Karsów – Wojkowice Kościelne – Dąbrowa Górnicza (ok. 58 km dziennie). 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Siewierz, Wojkowice Kościelne) do szkoły i placówki kształcenia specjalnego: - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dąbrowie Górniczej oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi około 58 kilometrów dziennie. 8) Łączna liczba kilometrów wyniesie około 23 200 km. 9) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości kilometrów maksymalnie o 30 % (maksymalnie do 31 160 km). Zamawiający zastrzega, że z przewidywanego prawa opcji może nie skorzystać. 10) Podstawowa ilość kilometrów (bez prawa opcji) może ulec zmniejszeniu o 30 %, (minimalnie do 16 240 km) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11) Planowany harmonogram trasy stanowi Załącznik Nr 7. 3. Pozostałe wymagania wspólne dla obu części: 1) Wykonawca zapewnieni kierowców o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osoby pełnoletnie. 3) Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy zaświadczenia o niekaralności osób sprawujących opiekę podczas dowozu dzieci. 5) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2002 r. specjalnie przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, np. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu. 6) Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące oraz wygodę i należytą obsługę, a w szczególności czystość, estetykę wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 7) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku awarii pojazdów, do zapewnienia w ciągu 1 godziny od uzyskania informacji o awarii pojazdu zastępczego o przynajmniej równorzędnym standardzie i ilości miejsc, dostosowanego do przewozu dzieci szkolnych. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z usługami objętymi przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia do posiadania ubezpieczenia OC oraz NW. 10) Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowców i opiekunów oraz stanu technicznego pojazdu Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z faktyczną ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy. 13) Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
    2017-09-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – posiadanie aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ 1: dysponowanie co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z minimum 12 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim). CZĘŚĆ 2: dysponowanie co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2)Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2002 r. specjalnie przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, np. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oferta Wykonawcy posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Oferta podmiotów występujących wspólnie: Na wezwanie Zamawiającego, każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę składa osobno dokumenty wymienione w pkt 1) i 2). Udział podmiotów trzecich: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualna licencja uprawniająca do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.) 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg zał. Nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg: Część Nr 1 – zał. Nr 1a do SIWZ, Część Nr 2 – zał. Nr 1b do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty dotyczące grup kapitałowych: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium – odrębnie dla danej części, w wysokości: Część 1: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi i Będzinie: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Część 2: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkoły i placówki kształcenia specjalnego w Dąbrowie Górniczej: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) Postanowienia wspólne dla obu części: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 359 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem „wadium”. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz pok. nr 18 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Tak
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Wiek pojazdu 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie: 1) Zmiana w zakresie ilości przewożonych dzieci, liczby i adresów przystanków – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego, 2) Zmiana koordynatora wykonywania obowiązków umownych Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, itp. 3) Zmiana liczby wykorzystywanych środków transportu – stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dzieci, które uzyskały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, liczba wykorzystywanych środków transportu może ulec zmniejszeniu – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego, 4) Zmiana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, 5) Zmiana przewidzianej ilości km – może ulec zmianie w zależności od trasy, liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu, 6) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku gdy poniższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a) całkowite wynagrodzenie Wykonawcy – może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości przejechanych km potwierdzonych przez osobę odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego, b) zmiana stawki podatku od towarów i usług, z tym, że kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana będzie dotyczyła stawki podatku i kwoty netto wynagrodzenia, c) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 6) będzie polegała na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą dodatkowym (lub obniżonym) kosztom, które Wykonawca poniesie (zaoszczędzi) w związku ze zmianą wskazanych w ust. 2 pkt 3 lit. c i d regulacji prawnych. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać będą zmienione przepisy. W tym przypadku oprócz kosztorysów Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji księgowej uzasadniającej różnicę obu kosztów. 4. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi opis propozycji zmiany oraz uzasadnienie zmiany. 5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi i Będzinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz będzie wykonywany pojazdem Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 128 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.) 2) Wykonawca zapewni pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z minimum 12 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Szacunkowa ilość przewożonych osób: 8. 3) Trasa przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu: Brudzowice – Dziewki - Siewierz – Gołuchowice – Wojkowice Kościelne – Będzin – Czeladź (ok. 90 km dziennie) 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Siewierz, Gołuchowice, Wojkowice Kościelne) do następujących szkół i placówek kształcenia specjalnego: - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie, - Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi około 90 kilometrów dziennie. 8) Łączna liczba kilometrów wyniesie około 36 000 km. 9) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości kilometrów maksymalnie o 30 % (maksymalnie do 46 800 km). Zamawiający zastrzega, że z przewidywanego prawa opcji może nie skorzystać. 10) Podstawowa ilość kilometrów (bez prawa opcji) może ulec zmniejszeniu o 30 %, (minimalnie do 25 200 km) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11) Planowany harmonogram trasy stanowi Załącznik Nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Wiek pojazdu 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Siewierz do szkoły i placówki kształcenia specjalnego w Dąbrowie Górniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz będzie wykonywany pojazdem Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 128 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 708 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Szacunkowa ilość przewożonych osób: 11 osób. 3) Trasa przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu: Siewierz – Karsów – Wojkowice Kościelne – Dąbrowa Górnicza (ok. 58 km dziennie). 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Siewierz, Wojkowice Kościelne) do szkoły i placówki kształcenia specjalnego: - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dąbrowie Górniczej oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi około 58 kilometrów dziennie. 8) Łączna liczba kilometrów wyniesie około 23 200 km. 9) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości kilometrów maksymalnie o 30 % (maksymalnie do 31 160 km). Zamawiający zastrzega, że z przewidywanego prawa opcji może nie skorzystać. 10) Podstawowa ilość kilometrów (bez prawa opcji) może ulec zmniejszeniu o 30 %, (minimalnie do 16 240 km) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11) Planowany harmonogram trasy stanowi Załącznik Nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Wiek pojazdu 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 




Ogłoszenie o zamówieniu PDF 431.53 KB POBRAŃ: 130 POBIERZ
SIWZ z załącznikami ZIP 649.97 KB POBRAŃ: 219 POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert PDF 606.24 KB POBRAŃ: 182 POBIERZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część I PDF 461.26 KB POBRAŃ: 131 POBIERZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część II PDF 468.89 KB POBRAŃ: 137 POBIERZ
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia PDF 338.71 KB POBRAŃ: 131 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39269742
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.