KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 13°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1013 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz: Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek oświatowych
Numer ogłoszenia: 60481 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: archiwum.siewierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek oświatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dowozu dzieci z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek oświatowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz 1. Świadczenie usług dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkół w Siewierzu Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkół w Siewierzu, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. b) Usługi transportu dzieci będą realizowane na dwóch trasach: a) Trasa nr 1: Gołuchowice- Leśniaki - Siewierz (ok. 90km), szacunkowa ilość przewożonych osób: 55 b) Trasa nr 2 : Dziewki- Brudzowice- Siewierz (ok. 65 km) szacunkowa ilość przewożonych osób: 50 c) Szczegółowe trasy przejazdu, adresy przystanków, zostały określone w załączniku nr 1 do projektu umowy. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, a w szczególności wynikających ze zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. e) Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 2. Świadczenie usług dowozu dzieci na zajęcia sportowe. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu ( Sulikowie) na zajęcia wychowania fizycznego na hali sportowej w Zespole Szkół w Siewierzu w oparciu o harmonogram ustalany przez Dyrektora szkoły, który Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy. Dowóz odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi około 6 km. Dowóz uczniów odbywać się będzie jedynie w roku szkolnym 2015/2016. b) Dowóz uczniów na zawody sportowe w zależności od potrzeb. Przewidywana szacunkowa ilość kilometrów wynosi 1 250 km - w skali roku (około 2500 km przez cały okres obowiązywania umowy). Zawody odbywać się będą na terenie Gminy Siewierz jak i przewidywane są wyjazdy na zawody sportowe powiatowe, rejonowe, wojewódzkie, ogólnopolskie. Zamawiający zlecał będzie poszczególne wyjazdy w miarę potrzeb na dwa dni przed wyjazdem faxem, e-mailem lub telefonicznie. 3. Pozostałe warunki zlecenia: a) Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu osób. Środek transportu winien być dostosowany do ilości dzieci. Wymagane środki transportu, jakimi będzie dysponował Wykonawca to dwa autokary o liczbie miejsc siedzących: nie mniej niż 55. b) Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. c) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. d) Opiekuna na obu wskazanych trasach zapewnia Zamawiający. e) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. g) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami. Część II. Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz 1. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Będzinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, Zespołu Szkół Specjalnych w Dąbrowie Górniczej oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 2. Łączna, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi ok. 170 km. 3. Wykonawca zapewnia dzieciom opiekuna, który odpowiada za odebranie dziecka z domu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w placówce, oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa dzieci. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie otrzyma po podpisaniu umowy- załącznik nr 1 do umowy, w którym są podane adresy odbioru dzieci, oraz ośrodków, do których dzieci będą dowożone. 5. Wykonawca winien dostosować rozkład jazdy do planu zajęć dzieci. Wykonawca ma tak dostosować harmonogram dowozu dzieci, aby nie było tzw. pustych kursów. Dzieci rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze, jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. Harmonogram dojazdów należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 6. Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przez cały okres realizacji zadania zobowiązany jest dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, o łącznej liczbie miejsc nie mniej niż 15. 8. Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 9. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 10. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdu Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości: a) część I- 2 000 zł. b) część II- 1 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • 2.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- dotyczy obu części postępowania posiadanie aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2013.14 14ze zm.)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek dla części I: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej dwoma autokarami o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 55 każdy. Warunek dla części II: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 15. Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający żąda: Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 4 do specyfikacji.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium 5. Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. wg zał. Nr 5. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno oświadczenie wymienione w części III 4 2) oraz III 4 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: archiwum.siewierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkół w Siewierzu Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkół w Siewierzu, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. b) Usługi transportu dzieci będą realizowane na dwóch trasach: a) Trasa nr 1: Gołuchowice- Leśniaki - Siewierz (ok. 90km), szacunkowa ilość przewożonych osób: 55 b) Trasa nr 2 : Dziewki- Brudzowice- Siewierz (ok. 65 km) szacunkowa ilość przewożonych osób: 50 c) Szczegółowe trasy przejazdu, adresy przystanków, zostały określone w załączniku nr 1 do projektu umowy. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, a w szczególności wynikających ze zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. e) Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 2. Świadczenie usług dowozu dzieci na zajęcia sportowe. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu ( Sulikowie) na zajęcia wychowania fizycznego na hali sportowej w Zespole Szkół w Siewierzu w oparciu o harmonogram ustalany przez Dyrektora szkoły, który Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy. Dowóz odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi około 6 km. Dowóz uczniów odbywać się będzie jedynie w roku szkolnym 2015/2016. b) Dowóz uczniów na zawody sportowe w zależności od potrzeb. Przewidywana szacunkowa ilość kilometrów wynosi 1 250 km - w skali roku (około 2500 km przez cały okres obowiązywania umowy). Zawody odbywać się będą na terenie Gminy Siewierz jak i przewidywane są wyjazdy na zawody sportowe powiatowe, rejonowe, wojewódzkie, ogólnopolskie. Zamawiający zlecał będzie poszczególne wyjazdy w miarę potrzeb na dwa dni przed wyjazdem faxem, e-mailem lub telefonicznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Średni wiek pojazdó przeznaczonych do realizacji zamówienia - 5
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Będzinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, Zespołu Szkół Specjalnych w Dąbrowie Górniczej oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 2. Łączna, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi ok. 170 km. 3. Wykonawca zapewnia dzieciom opiekuna, który odpowiada za odebranie dziecka z domu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w placówce, oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa dzieci. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie otrzyma po podpisaniu umowy- załącznik nr 1 do umowy, w którym są podane adresy odbioru dzieci, oraz ośrodków, do których dzieci będą dowożone. 5. Wykonawca winien dostosować rozkład jazdy do planu zajęć dzieci. Wykonawca ma tak dostosować harmonogram dowozu dzieci, aby nie było tzw. pustych kursów. Dzieci rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze, jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. Harmonogram dojazdów należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 6. Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przez cały okres realizacji zadania zobowiązany jest dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, o łącznej liczbie miejsc nie mniej niż 15. 8. Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 9. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 10. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdu Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Średni wiek pojzadów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 5
 
 
 


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia ZIP 166.11 KB POBRAŃ: 234 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty PDF 33.63 KB POBRAŃ: 567 POBIERZ
Ogloszenie o udzieleniu zamówienia PDF 43.75 KB POBRAŃ: 368 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39265944
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.