KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 14°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1013 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 11196 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: archiwum.siewierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także w Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr 1207.2014 z dnia 27 listopada 2014 r. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składają się w szczególności: a) budowa budynku sali gimnastycznej z dachem łukowym o wymiarach 27,6 x 19,0m i wysokości 10,0m z wyposażeniem do gry w koszykówkę, siatkówkę, tenisa, piłkę ręczną oraz trybuną, połączonego z budynkiem istniejącej szkoły dwukondygnacyjnym łącznikiem/przybudówką o wymiarach 14,63 x 13,35m z dwoma salami lekcyjnymi, pełniącym również funkcję zaplecza sali gimnastycznej b) wykonanie w budynku sali gimnastycznej i łącznika/przybudówki wewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, niskoprądowej, wodnej, p.poż., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji mechanicznej, solarnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, gazowej wraz z modernizacją kotłowni. c) budowa przyłącza wodnego, zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, deszczowej i instalacji hydrantowej d) likwidacja istniejącego szamba i zastąpienie go dwoma zbiornikami o pojemności 10m3 usytuowanymi w północnej części działki. e) budowa 60 metrowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej, na trzy stanowiska wzdłuż zachodniej granicy działki f) budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 30,0x17,0m o nawierzchni poliuretanowej z piłkochwytem z siatki PP g) Roboty remontowe w istniejącym budynku szkoły, w tym w kotłowni, związane z dobudową sali gimnastycznej h) przebudowa drogi dojazdowej o szerokości 3,5m, stanowiącej drogę ppoż. wzdłuż wschodniej granicy działki wraz z placem manewrowym o wymiarach 20,0x20,0m o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8,0cm. i) Wykonanie wszelkich robót towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, wynikających zwłaszcza z prowadzenia robót w czasie normalnego funkcjonowania szkoły, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport do 5 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. r) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. s) Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. t) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 5. Należy zachować warunki wynikające z decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr 1207.2014 z dnia 27 listopada 2014 r. oraz innych decyzji, uzgodnień i opinii. 6. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 8. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo -finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 11. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, przelewem na rachunek Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty szczególnych innych terminach w szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.50.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.23.13.00-8, 45.33.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji infrastruktury sportowej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto każda, przy czym każda z tych inwestycji ma zawierać budowę co najmniej jednej hali sportowej lub sali gimnastycznej o kubaturze co najmniej 3 000 m3. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda: a) Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 4. oraz załączeniem b) dowodów, dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwagi: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa w pkt. b) uznaje się: ­ poświadczenie, ­ inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej 2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w uwadze nr 1. 3. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt.b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca musi dysponować co najmniej: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, w tym gazowych i wentylacyjnych /wentylacja mechaniczna/ W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda: a) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. załącznika nr 5 b) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg. Załącznika nr 5A. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie roboty budowlane obejmujące wykonanie 2 inwestycji polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji infrastruktury sportowej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto każda, przy czym każda z tych inwestycji ma zawierać budowę co najmniej jednej hali sportowej lub sali gimnastycznej o kubaturze co najmniej 3 000 m3, dla których Zamawiający wymaga załączenia do oferty dowodów potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4. Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. wg zał. Nr 6. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. III 4 2). Udział podmiotów trzecich: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać m.in.: dane po zwalające na identyfikację stron, zakres udostępnienia (np: w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego), cel i czas udostępnienia. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może żądać od wykonawcy dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: archiwum.siewierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Siewierz planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 


SIWZ ZIP 150.84 KB POBRAŃ: 288 POBIERZ
dokumentacja do przetargu ZIP 113.54 MB POBRAŃ: 276 POBIERZ
Odpowiedzi na zapytania 21.01. DOC 32.00 KB POBRAŃ: 388 POBIERZ
Modyfikacja siwz, odpowiedzi na zapytania 30.01.2015 ZIP 469.89 KB POBRAŃ: 237 POBIERZ
Odpowiedzi na zapytania z dnia 04.02.2015 r. PDF 126.45 KB POBRAŃ: 290 POBIERZ
Odpowiedzi na zapytania z dnia 11.02.2015 r. PDF 100.18 KB POBRAŃ: 339 POBIERZ
Zawiadomienie o wyborze oferty PDF 30.83 KB POBRAŃ: 429 POBIERZ
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia PDF 43.39 KB POBRAŃ: 323 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39265682
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.