Siewierz, dnia 21.10.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
REGON: 276258227
NIP: 649-000-65-55
tel. 32 64 99 400 fax 32 64 99 402
e-mail: siewierz@siewierz.pl
archiwum.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro na zadanie pod nazwą:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budynku wielofunkcyjnego w Siewierzu składającego się z części mieszkalnej oraz z remizy OSP wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu przyległego oraz dla drogi dojazdowej do budynku,
a także sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przyszłych robót budowlanych
CPV: 71220000-6
I. Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiot zamówienia obejmuje kompletne opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy budynku wielofunkcyjnego składającego się z części mieszkalnej z mieszkaniami socjalnymi i komunalnymi oraz z remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu przy ulicy Bema wraz z przyłączami mediów i z niezbędnym zagospodarowaniem terenu przyległego, oświetleniem, ogrodzeniem, na działce o numerze geodezyjnym 2516/2 oraz dla budowy drogi dojazdowej na działkach 2509/1, 2509/2, 2510/1, 2510/2, 2511/1, 2511/2, 2512/4, 2513/4. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przyszłych robót budowlanych.
-
Dla inwestycji Zamawiający posiada Decyzję Nr 20/2014 o warunkach zabudowy z dnia 25 lipca 2014 r.
-
Przedmiot zamówienia powinien w szczególności zawierać:
-
wykonanie mapy do celów projektowych. Wykonawca po uzyskaniu mapy do celów projektowych a przed przystąpieniem do projektowania przeprowadzi konsultacje
z właścicielami nieruchomości przyległych oraz z właściwymi zarządcami sieci i dróg.
-
uzyskanie dokumentacji terenowo-prawnej oraz wypisów z rejestru gruntów,
-
wykonanie projektu budowlanego,
-
uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
-
wykonanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi. Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
-
uzyskanie niezbędnych zgód, uzgodnień, decyzji i opinii, w tym uzgodnienień z Zarządem Dróg Powiatowych i Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad,
-
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-
wykonanie wszystkich innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac,
-
wykonanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac.
-
Część mieszkalna budynku powinna zawierać mieszkania socjalne i komunalne o zwykłym standardzie, zgodnie z definicją lokalu socjalnego, która zawiera ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2014 poz. 150). Zarówno lokale socjalne jak i komunalne powinny posiadać własne kuchnie i łazienki. Sugeruje się zaprojektowanie ogrzewania indywidualnego dla każdego z poszczególnych lokali. Do budynku należy zaprojektować przyłącze elektroenergetyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjne, a także gazowe z przeznaczeniem do wykorzystania do kuchenek gazowych w każdym lokalu, do bojlerów gazowych w celu przygotowania ciepłej wody użytkowej w każdym lokalu oraz do ewentualnego ogrzewania kilku mieszkań.
-
Część OSP powinna zawierać garaż na samochody strażackie oraz pomieszczenia socjalno-techniczne.
-
Zaprojektowanie terenu przyległego do budynku obejmuje parking, ciągi pieszo-jezdne, ogrodzenie terenu, oświetlenie, zagospodarowanie zieleni, obiekty małej architektury wraz z dojściem i dojazdem do działki oraz drogą dojazdową, zgodnie z załącznikiem graficznym.
-
Pełnienie nadzoru autorskiego powinno w szczególności obejmować:
-
stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
-
usuwanie wad i uszczegóławianie projektu technicznego w trakcie realizacji robót budowlanych na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
-
uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
-
udział w naradach technicznych,
-
udział w odbiorze poszczególnych etapów robót budowlanych potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy oraz w odbiorze końcowym inwestycji,
-
sporządzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
Pozostałe warunki zlecenia:
-
Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji projektu oraz wykonać dokumentację zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję projektu bądź wniesie do niego uwagi w terminie nie przekraczającym 2 tygodni od doręczenia. W razie przekroczenia tego terminu, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki.
-
Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę
i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach, w tym przedmiary robót. Kompletne, zgodne z rozporządzeniem kosztorysy inwestorskie zostaną sporządzone w 2 egzemplarzach. Dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz inne opracowania stanowiące przedmiot zamówienia będą przekazane Zamawiającemu także w formie cyfrowej, a kosztorysy również w wersji edytowalnej.
-
W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje je do aktualnej bazy cenowej na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby dwa razy uaktualnić kosztorysy nieodpłatnie, każda kolejna aktualizacja będzie przedmiotem odrębnego zlecenia.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
-
W dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz
w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów. Materiały należy wskazywać poprzez opisanie ich parametrów, systemów
i technologii, bez określania konkretnej nazwy producenta.
-
Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej.
-
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na opracowany przedmiot umowy do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane, jednak nie dłużej niż przez 72 miesiące od daty odbioru końcowego dokumentacji.
Dane wyjściowe do wykonania zamówienia:
-
Decyzja Nr 20/2014 o warunkach zabudowy z dnia 25 lipca 2014 r.
-
Załącznik graficzny – rysunek z orientacyjnym zakresem zadania.
II. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 lipca 2015 r.
III. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Oferta powinna być oznakowana następująco:
„ZAPYTANIE OFERTOWE.
Oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budynku wielofunkcyjnego w Siewierzu składającego się z części mieszkalnej oraz z remizy OSP wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu przyległego oraz dla drogi dojazdowej do budynku, a także sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przyszłych robót budowlanych
Nie otwierać przed dniem 14 listopada 2014 r.”
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- Sekretariat (pok. nr 11) do dnia 14 listopada 2014 r. do godz. 1300.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
IV. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
-
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu w szczególności:
-
Posiadają wiedzę i doświadczenie, potwierdzone:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie co najmniej 2 projektów budynków o kubaturze minimum 1600 m3 każdy.
Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda:
-
Wykazu wykonanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, wg załącznika nr 2, oraz załączeniem:
-
Dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z dowodu albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
-
Dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. :
Wykonawca musi dysponować co najmniej:
-
minimum 1 projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
-
minimum 1 projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
-
minimum 1 projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda:
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. załącznika nr 3
-
W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa powyżej mogą spełniać łącznie.
-
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
-
Formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Wykaz wykonanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, wg zał. Nr 2.
-
Dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg zał. Nr 3.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
-
Ceną ofertową jest cena ryczałtowa brutto i winna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cena winna obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w: punkcie I oraz załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
VIII. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień są:
Insp. ds. inwestycji Agnieszka Dobrowolska tel. 32 64 99 467; e-mail: adobrowolska@siewierz.pl
IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy:
Formularz umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania stanowi załącznik nr 4 . Wzór umowy jest wiążący i nie podlega negocjacjom. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty – załącznik nr 1.
XI. Termin ważności oferty:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Kryterium wyboru ofert:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium ceny – 100 %.
Kopia aa
Załączniki do zapytania ofertowego:
-
Formularz oferty – załącznik nr 1
-
Wykaz wykonanych, głównych usług– załącznik nr 2
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3.
-
Projekt umowy – załącznik nr 4.
|