|
|
|
|
|
|
|
Siewierz: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 321600 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: archiwum.siewierz.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji pięciu zadań realizowanych w ramach projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą 2. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres minimalny gwarancji: na sprzęt komputerowy i multimedialny, czyli pozycje 1 - 8 w ramach Część I. Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 2. Koło filmowe ICT w mediach oraz całość Części V. Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 6. Zajęcia pozalekcyjne z robotyki i automatyki wynosi 24 miesiące. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia pomocy dydaktycznych własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, tzn. w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42 -470 Siewierz. 4. Ilekroć w Opisie Przedmiotu Zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) pomocy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie pomocy dydaktycznych o innych zbliżonych wymiarach, kolorach, itp. Z zastrzeżeniem właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. 5. Projekt Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4. Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. wg zał. Nr 6 Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno oświadczenie wymienione w punktach III 4. 2) ORAZ III 4.4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZGODNIE Z ZAPISAMI W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: archiwum.siewierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 5. Projekt Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 2. Koło filmowe ICT w mediach.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą Tablicy interaktywnej - 1 sztuka, Projektor - 1 sztuka, Laptop - 9 sztuk, Kamera cyfrowa - 4 sztuki, Statyw do kamery - 4 sztuki, Aparat cyfrowy - 3 sztuki, Mikrofon reporterski - 3 sztuki, teleprompter - 1 sztuka, Program komputerowy graficzno - edycyjno-efektowy 5 sztuk, Papier biurowy A4 - 11 ryz. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 3. Młodzieżowa Akademia Przedsiębiorczości Aktywnej - MAPA.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą Indywidualnego Planera Kariery dla Gimnazjalisty - segregatora i płyty CD - 4 sztuki oraz materiałów biurowych(papier flipchart, markery, papier) - 18 kompletów. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 4. Teatr w językach obcych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Maski białe do zdobienia - 21 kompletów, Figurki do kukiełek - 120 sztuk, Łyżki drewniane do przygotowywania kukiełek - 21 kompletów, Skarpetki do mapetów - 21 kompletów, Piankowe kształty - 21 kompletów, Filc samoprzylepny - 21 kompletów, Zestaw papierów kolorowych - 21 sztuk, Bibuła kolorowa paski mix - 252 sztuki, Krepina (np.: zebra, tygrys, leopard, krowa) - 108 sztuk, Kolorowe papiery w rolce (np.: czerwony, zielony, żółty, niebieski, morski) - 21 kompletów, Papier szary - 21 kompletów, Pędzle mix 24 - 21 kompletów, Pędzle szerokie - 21 kompletów, Tkaniny do uszycia strojów - 21 kompletów, Kredki akwarelowe - 21 kompletów, Kredki grube trójkątne, zestaw klasowy - 21 kompletów, Mazaki dwustronne - 21 kompletów, Farby kolory pochodne - 21 kompletów, Karbownica do papieru - 21 sztuk, Nożyczki - 21 sztuk, Nożyczki ergo - 21 kompletów, Klej uniwersalny 1 litr - 21 sztuk, Taśma dwustronna - 21 sztuk, Figurki ze styropianu (np.: marchew, grzyb, papryka, jabłko, itp.) po 8 sztuk - 21 kompletów, Trawka dekoracyjna (np.: zielona, żółta, biała) - 21 kompletów, Torba z instrumentami muzycznymi - 8 sztuk, Lalka Samanta - - 8 sztuk, Lalka Jaś - 8 sztuk. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.62.10-0, 39.16.21.10-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 5. Młody Europejczyk - warsztaty językowo - kulturowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Słowniki (także multimedialne) - 25 sztuk, Programy komputerowe do nauki języka obcego - 114 sztuk, Plansze dydaktyczne - 5 kompletów, Płyty CD z piosenkami w języku obcym wraz z tekstami piosenek zestaw 2 płyt na placówkę - 5 kompletów, Gry planszowe do ćwiczeń podstawowego słownictwa, np. typu memory, bingo, domino - 36 sztuk, Albumy dotyczące danego kraju - 36 sztuk, Flagi danych krajów - 24 sztuki, Zestawy plastyczne (zawierające m.in.: pastele olejne, farby plakatowe, bibułę kolorową zestaw kolorów, bloki techniczne, klej typu magic, plastelina, modelina, itp.) - 114 kompletów. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla Zadania 6. Zajęcia pozalekcyjne z robotyki i automatyki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zakup wraz z dostawą następujących pomocy dydaktycznych: Komputerowa jednostka centralna (główny element sterujący) umożliwiający konstruowanie robotów i układów automatyki - 44 sztuki, 3 niezależne silniki ( z wbudowaniem czujnikiem obrotów) - 44 zestawy, 2 czujniki dotyków, czujnik koloru, dalmierz ultradźwiękowy, czujnik natężenia dźwięku lub żyroskopu - 44 zestawy, Klocki oraz elementy dodatkowe - 44 zestawy, Zasilacz - 22 sztuki, Oprogramowanie - 4 sztuki, Licencja wielostanowiskowa - 4 sztuki. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.23.60.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
|
|
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
|
ZIP
|
2.18 MB
|
|
POBRAŃ: 175
|
POBIERZ
|
|
|
|
Odpowiedzi na zapytania 03.10
|
|
DOC
|
245.00 KB
|
|
POBRAŃ: 188
|
POBIERZ
|
|
|
|
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część II i IV
|
|
DOC
|
247.50 KB
|
|
POBRAŃ: 181
|
POBIERZ
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty część I, III V
|
|
DOC
|
264.50 KB
|
|
POBRAŃ: 231
|
POBIERZ
|
|
|
|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
|
|
DOC
|
43.50 KB
|
|
POBRAŃ: 276
|
POBIERZ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|