KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 12°C
Pręd. wiatru: 7 km/h
Ciśnienie: 1013 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Siewierz: Wykonanie robót uzupełniających do zadania: Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach
Numer ogłoszenia: 196403 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402 , strona internetowa archiwum.siewierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających do zadania: Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót uzupełniających do Umowy nr ZP.272.10.2014 zawartej w dniu 1 lipca 2014r., dotyczącej zadania p.n.Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach 2. Przedmiot zamówienia określony został w załączonym przedmiarze robót i obejmuje: a) Prace uzupełniające w łazienkach, w tym w szczególności: obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi, prace tynkarskie, malarskie i posadzkarskie, montaż mieszacza - 1 kpl. b) Prace uzupełniające w salach nr 1, 2 i 3, w tym w szczególności:oderwanie list przypodłogowych, prace tynkarskie, miejscowe naprawy posadzki. c) Prace uzupełniające na korytarzu klatce schodowej, w tym w szczególności: prace malarskie, przykręcenie warstwy płyty g-k, ułożenie przewodów kabelkowych z wykuciem i zaprawieniem bruzd. d) Prace uzupełniające w sali i korytarzy na I piętrze w tym w szczególności: rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów, przykręcenie do podłóg płyt OSB, budowa ścianki działowej z płyty g-k na ruszcie. e) Prace uzupełniające na elewacji, w tym w szczególności: ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz przyklejeniem warstwy siatki, naprawa otworów w elewacji - 40 szt. naprawa odpadającego tynku akrylowego - 6 miejsc. wymiana blacharki - 1 miejsce. 3. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym oraz z Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac, w tym uzgadniania kolorystyki i wykończenia wnętrz oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego oraz Dyrekcji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 7. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: a. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót, c. wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, d. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, g. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, i. wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, j. zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). n. przedsięwzięcia wszelkich środki ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. o. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, p. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
  • 1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu
Wykonanie prac uzupełniających polegaja na wykonaniu prac malarskich, tynkarskich i posadzkarskich oraz większego zakresu prac elewacyjnych. Zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki artykułu 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych: zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Numer ogłoszenia: 114729; data zamieszczenia: 28.05.2014 znalazł się zapis o treści: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 niniejszego zamówienia publicznego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających np.: większy zakres prac malarskich i tynkarskich po dokonanych rozbiórkach, większy zakres prac elewacyjnych w przypadku odspojenia większego fragmentu istniejącego tynku, itp Zamówienie podstawowe zostało zlecone umową z dnia 1 lipca 2014 r., wartość zamówienia podstawowego wynosi brutto 109582,32 zł. zostało zlecone przetargiem nieograniczonym. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
  • Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD Robert Modzelewski, ul. Sokolska 80/211, 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.
 
 


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia DOC 44.00 KB POBRAŃ: 318 POBIERZ



Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39268433
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.