Temperatura:17°C Pręd. wiatru:4 km/h
Ciśnienie:1010 hPa Deszcz:0,0 mm
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA
W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about
podinspektor do spraw gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
Wymagania niezbędne :
wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane budowlane,
dobra znajomość programów Word i Excel,
posiadanie prawa jazdy kat. „B”,
znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych,
znajomość topografii gminy.
Wymagania dodatkowe
znajomość prowadzenia i realizacji inwestycji,
staż pracy minimum 2 lata,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
odpowiedzialność w działaniu,
posiadanie uprawnień budowlanych,
znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń i decyzji w procesie inwestycyjnym,
umiejętność kosztorysowania.
Wymagane dokumenty:
CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz 926/,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że osoba nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne ani dyscyplinarne,
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Zakres zadań na stanowisku :
przygotowywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich do przetargów na remonty bieżące obiektów budowlanych stanowiących własność gminy,
przygotowywanie zapytań ofertowych na planowane prace projektowe,
koordynowanie prac projektowych,
prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów gminnych,
nadzorowanie, koordynacja oraz odbiory prowadzonych remontów,
przygotowywanie zapotrzebowań dla udzielania zamówień publicznych na remonty kapitalne obiektów gminnych,
przygotowywanie umów,
koordynowanie oraz realizacja inwestycji dotyczących modernizacji i remontów sieci wodociągowej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór-GKL- remonty” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, 42-470 Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 24 czerwca 2010 r. o godzinie 15-tej.
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.