Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz.
Stanowisko urzędnicze : podinspektor do spraw pozyskiwania środków zewnętrznych
w Referacie Rozwoju i Inwestycji.
Wymagania niezbędne, które powinien spełniać kandytat:
1. wykształcenie wyższe,
2. doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków unijnych,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4. wiedza o możliwościach i procedurach pozyskiwania środków z funduszy UE oraz innych środków zewnętrznych,
5. umiejętność pisania wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych oraz ich rozliczania,
6 .biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
8. nieposzlakowana opinia.
Umiejętności dodatkowe:
1. dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
2. umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,
3. odporność na stres,
4. umiejętność organizacji pracy własnej,
5. znajomość języka angielskiego i niemieckiego,
6. studia podyplomowe lub kursy dotyczące pozyskiwania funduszy unijnych,
Wymagane dokumenty :
1. CV z klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /t.j.Dz.U. Z 2002 r Nr 101,poz 9267
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3. kserokopie świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie potwierdzające staż,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
7. oświadczenie kandydata że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne.
Zakres zadań na stanowisku :
1. aplikowanie o środki pomocowe, w tym także fundusze strukturalne, ich realizacja i rozliczenie,
2. gromadzenie, analiza i rozpowszechnianie informacji dotyczących możliwości finansowania projektów z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej,
3. współdziałanie z innymi jednostkami samorządowymi w zakresie polityki regionalnej i integracji z Unią Europejską,
4. współpraca z organizacjami pozarządowymi, oraz innymi podmiotami wspierającymi rozwój lokalny,
5. realizacja przedsięwzięć związanych z wykorzystaniem środków i programów unijnych, informowanie pracowników poszczególnych referatów o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych celem ujęcia ich w budżecie kolejnych lat oraz przygotowania stosownej dokumentacji,
6. monitorowanie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł z pracownikami poszczególnych referatów,
7. sporządzanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno - prawnej potrzebnej w ramach działań referatu (także dla obsługi inwestycji gminnych).
8. inicjowanie i koordynowanie prac dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór - pozyskiwanie środków zewnętrznych" na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, 42 470 Siewierz, ul.Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 27 lutego 2009 roku.
BURMISTRZ
mgr Zdzisław Banaś