KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 13°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz

Stanowisko urzędnicze : do spraw pozyskiwania środków zewnętrznych
w Referacie Rozwoju i Inwestycji


Wymagania niezbędne, które powinien posiadać kandydat:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw pyblicznych,
  5. wiedza o możliwościach i procedurach pozyskiwania środków z funduszy UE oraz innych środków zewnętrznych,
  6. umiejętność pisania wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych oraz ich rozliczania,
  7. biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  8. kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

umiejętności dodatkowe:

  1. dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
  2. umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,
  3. odporność na stres,
  4. umiejętność organizacji pracy własnej,
  5. znajomość języka angielskiego i niemieckiego,
  6. studia podyplomowe lub kursy dotyczące pozyskiwania funduszy unijnych,
  7. doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków unijnych,

Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /t.j.Dz.U. Z 2002 r Nr 101,poz 926/
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. kserokopie świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie potwierdzające staż,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje,
  7. oświadczenie kandydata że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne,
  8. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowie pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. inicjowanie i koordynowanie prac dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej,
  2. aplikowanie o środki pomocowe, w tym także fundusze strukturalne, ich realizacja i rozliczenie, 
  3. gromadzenie, analiza i rozpowszechnianie informacji dotyczących możliwości finansowania projektów z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej,
  4. współdziałanie z innymi jednostkami samorządowymi w zakresie polityki regionalnej i integracji z Unią Europejską,
  5. współpraca z organizacjami pozarządowymi, oraz innymi podmiotami wspierającymi rozwój lokalny,
  6. realizacja przedsięwzięć związanych z wykorzystaniem środków i programów unijnych,
  7. informowanie pracowników poszczególnych referatów o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych celem ujęcia ich w budżecie kolejnych lat oraz przygotowania stosownej dokumentacji,
  8. monitorowanie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł z pracownikami poszczególnych referatów.
  9. Sporządzanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno - prawnej potrzebnej w ramach działań referatu (także dla obsługi inwestycji gminnych)


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Nabór" na adres : Urząd Miasta i Gminy Siewierz 42-470 Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 15 luty 2008 o godzinie 15-tej Złożonych ofert nie odsyłamy.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257535
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.