KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 14°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:

Młodszy referent do spraw przeciwdziałania problemom
alkoholowym i narkomanii oraz przemocy


w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

I. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: socjologia, pedagogika, psychologia). 
  2. Znajomość przepisów prawa, regulujących problematykę związaną z realizacją zadań na stanowisku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
  3. Odpowiedzialność w działaniu, kreatywność, komunikatywność.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi.
  2. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz korzystania z internetu.
  4. Odbyty staż lub przygotowanie zawodowe w administracji.


III. Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą; „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procedury naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Kserokopie świadectw pracy, ew. zaświadczenia potwiedzające odbycie stażu.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia.
  6. Inne dokumenty, potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje.
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne.
  8. Zaświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.

IV. Zakres zadań na stanowisku:

  1. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. realizacji gminnych programów profilaktycznych w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
  2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą i realizacją zadań, wynikających z gminnych programów profilaktycznych w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi, narkomanii i przemocy.
  3. Podejmowanie działań profilaktycznych na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych i innych uzależnień, występujących na terenie gminy,
  4. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przeciwdziałania patologiom, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży,
  5. Współpraca z instytucjami i organizacjami, działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów związanych z alkoholizmem, narkomanią i przemocą,
  6. Inicjowanie i prowadzenie działań w kierunku pozyskiwania środków pomocowych z funduszy krajowych i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej, z przeznaczeniem na realizację zadań.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ds. Przeciwdziałania problemom alkoholowym i narkomanii oraz przemocy” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz 42-470 Siewierz, ul.Żwirki i Wigury 16.

Termin składania ofert upływa w dniu 19 grudnia 2007 r. o godz. 1500.
Złożonych ofert nie odsyłamy.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś

 




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39257443
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.