Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowiska obsługi Punktu przesiadkowego
w Siewierzu przy ul. Plac Wojska Polskiego – sprzątaczki
Przedmiot naboru:
Stanowisko: sprzątaczki
Miejsce wykonywania pracy: Budynek Punktu przesiadkowego w Siewierzu przy ul. Plac Wojska Polskiego.
Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie od dnia 1 marca 2019 r.
Wymagania niezbędne:
Obywatelstwo polskie.
Wykształcenie co najmniej zawodowe.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki.
Posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
Niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność.
Ogólny zakres wykonywanych zadań:
1) Otwieranie i zamykanie budynku o wyznaczonych godzinach.
2) Utrzymywanie w bieżącej czystości w budynku i jego otoczeniu.
3) Odczytywanie liczników: wody oraz energii elektrycznej i zgłaszanie do pracownika urzędu pod wskazany nr telefonu.
4) W okresie zimowym odśnieżanie terenu wokoło budynku oraz usuwanie śliskości
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Podanie o pracę.
2) Kserokopie dowodu osobistego.
3) Kwestionariusz osobowy.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie.
8) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1260):
w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem
„Nabór na wolne stanowiska obsługi punktu przesiadkowego w Siewierzu ul. Plac Wojska Polskiego – sprzątaczka”
w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, I piętro, pok. nr 11 w godz. od 7:30 – 15:30, w terminie do 15 marca 2019 r.
Informacje dodatkowe:
- Zatrudnienie nastąpi na stanowisko adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji posiadanych przez kandydata, wyłonionego w drodze naboru.
- Administratorem danych osobowych kandydatów jest Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz. Kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych: iod@siewierz.pl.
- Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych składanych przez kandydatów będą przetwarzane na potrzeby postępowania rekrutacyjnego i nie będą przekazywane osobom trzecim.
- Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o zatrudnienie wynika z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 pkt. C i f RODO, zatem osoba odpowiadająca na ogłoszenie o naborze jest obowiązana do ich podania.
- Osobie fizycznej, która przekaże swoje dane osobowe w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze przysługuje zgodnie z art. 15 – 20 RODO prawo do dostępu do jej danych osobowych przez okres ich przetwarzania, prawo do żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania w przypadku, gdy kwestionuje ona prawidłowość zebranych danych osobowych na okres pozwalajacy administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych oraz prawo do otrzymania informacji o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub o ograniczeniu przetwarzania.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyników naboru. Po upływie w/w terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od dnia ogłoszenie wyników naboru. Po upływie w/w terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Oferty kandydatów wskazanych w protokole z naboru będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po upływie w/w terminu, dokumenty nieodebrane osobiście zostaną komisyjnie zniszczone.