Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:
Podinspektor do spraw wymiaru i księgowości podatków i opłat
w Referacie Podatków i Opłat
Wymagania niezbędne, które powinien spełniać kandydat :
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
posiadanie wiedzy i znajomość przepisów prawnych z zakresu ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, leśnym, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
Umiejętności dodatkowe :
-
umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
-
dyspozycyjność, komunikatywność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
wysoka kultura osobista,
-
doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.
Wymagane dokumenty :
-
CV opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednol. Dz. U. 2016 r. poz. 922),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp.
-
kserokopie świadectw pracy,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
-
aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Zakres zadań na stanowisku :
-
przygotowywanie aktów administracyjnych w zakresie podatków i opłat
-
stosowanie środków egzekucyjnych
-
kontrola terminowości wpłat przez Podatników
-
weryfikacja kont podatkowych
-
ustalanie danych do sprawozdań i wykazów
-
bieżąca obsługa podatników
-
archiwizacja dokumentów
-
wydawanie zaświadczeń
-
prowadzenie ewidencji podatków i opłat zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jst.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182):
-
miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
-
wymiar czasu pracy – 1 etat
-
praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182):
- w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %. Kandydaci którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 w/w ustawy, wraz z dokumentami aplikacyjnymi powinni złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór PiO -Podinspektor ds. wymiaru i księgowości podatków i opłat” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Termin składania ofert upływa w dniu 5 grudnia 2016 r. o godzinie 15-tej. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Siewierz, 2016.11.22
|