KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 11°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 


Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Promocji
w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz - umowa na zastępstwo -

Wymagania niezbędne:

  1. ukończone studia wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku Kierownika Referatu Oświaty, Kultury i Promocji,
  2. co najmniej 4 - letni staż pracy,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (informacja z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wiedza z zakresu: ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela i przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz wiedza z zakresu finansów samorządowych i ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego.
  7. dobra znajomość obsługi komputera i programów World, Excel, MS Office, Corel Draw.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w jednostkach oświaty lub jednostkach samorządowych,
  2. umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji,
  3. umiejętność kierowania zespołem ludzkim i pracy w zespole, komunikatywność,
  4. samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  5. doświadczenie w zakresie działań promocyjnych,
  6. wysoka kultura osobista,
  7. znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 z późn. zm./,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in. dokumenty, potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
  7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego,
  8. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Zakres zadań na stanowisku :

  1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych,
  2. analizowanie arkuszy organizacyjnych szkól i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację,
  3. opracowywanie projektów sieci szkół oraz określanie granic ich obwodów,
  4. realizowanie zadań organu nadzorującego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół,
  5. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół,
  6. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli,
  7. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, kultury, promocji,
  8. prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,
  9. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań referatu,
  10. organizowanie pracy referatu i nadzorowanie właściwego wykonywania obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
  11. gospodarowanie przyznanymi środkami budżetowymi, z uwzględnieniem procedur zakresu zamówień publicznych,
  12. opracowywanie rocznych planów finansowych do projektu budżetu gminy,
  13. kreowanie korzystnego wizerunku Gminy w środkach społecznego przekazu,
  14. bieżące informowanie opinii publicznej o zamierzeniach, planach i działaniach Gminy,
  15. redagowanie i dystrybucja gazety gminnej,
  16. nadzór nad Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Kultury oraz koordynacja, wspieranie, inicjowanie promowanie działań w zakresie upowszechniania kultury na terenie Gminy,
  17. nadzór nad Miejsko-Gminnym Centrum Sportu i Turystyki oraz koordynacja, wspieranie , inicjowanie i promowanie działań w zakresie upowszechniania sportu i turystyki na terenie Gminy,
  18. koordynowanie obchodów uroczystości związanych ze świętami państwowymi i innych uroczystości lokalnych,
  19. współpraca ze środowiskami twórczymi i instytucjami kultury w zakresie działalności kulturalnej na szczeblu lokalnym i ponadlokalnym,
  20. udział w targach, giełdach i innych imprezach promujących gminę,
  21. przygotowywanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.



Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór-OKP” na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.

Termin składania ofert upływa w dniu 19 lipca 2011 r. o godzinie 15-tej.


Złożonych ofert nie odsyłamy. Siewierz, dn. 2011.07.05.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39258340
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.